Musiikin myötä hyvää yötä

Tässä erinomaista elektronista musiikkia ruotsalaiselta yhtyeeltä "Carbon based lifeforms". Yhtye on perustettu vuonna 1996, kun perustajat olivat 15-vuotiaita.

Tämä on kokonainen levy, mutta ei ole pakko kuunnella kokonaan. Itse tykkään tästä paljon, mutta olen kuunnellut vähän muitakin levyjä Tubesta ja pidän niistäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=5o_uF1L5l6o

17

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­N­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Tykkään myös tuosta Carbon Based Lifeformsista... Ambientista yleensäkin.

• Jep. Tykkään just tän tyylisestä elektronisesta musiikista, mutta teknosta ja muusta jumputuksesta en niin välitä. Myös Vangeliksen musiikki, varsinkin elokuvasta Blade runner on musta hienoa sekä Brian Enon tuotokset kuten vaikka elokuvan Dyyni (1984) musiikki.

• Carbon based lifeformsin musiikki kuulostaakin välillä enemmän tai vähemmän esim. Vangeliksen musiikilta ja varsinkin Blade runnerista.

• Niin ja unohtui, että Kraftwerkinkin musiikki on ihan hyvää.

• Norppa83 kirjoitti:

Niin ja unohtui, että Kraftwerkinkin musiikki on ihan hyvää.

Niin on. Olen löytänyt paljon hyviä artisteja teknon ja electronisen puolelta. 90-luvulla tuli kuunneltua paljon ja reiveissä pompittua. Ajattomia klassikoita syntyi sillon. Edelleen kierrätetään ja remiksataan niitä... Tykkään useista eri tyylisuunnista.

• mustasusi kirjoitti:

Niin on. Olen löytänyt paljon hyviä artisteja teknon ja electronisen puolelta. 90-luvulla tuli kuunneltua paljon ja reiveissä pompittua. Ajattomia klassikoita syntyi sillon. Edelleen kierrätetään ja remiksataan niitä... Tykkään useista eri tyylisuunnista.

Vanhempi elektroninen musiikki on edelleen suosittua, niin kuin just ysärin tekno-klassikot.

Just nyt mulla soi taas tuo aloitukseen linkittämäni Carbonin levy.

• mustasusi kirjoitti:

Itse tutustuin tähän Carboniin, kun kerran tuli teeveestä dokumentti pohjoismaalaisesta elekronisesta musiikista. En katsonut dokumenttia kokonaan, kun taisi olla aika myöhä, mutta ehdin sen verran, että siinä puhuttiin juuri tätä ryhmästä ja otin nimen ylös ja myöhemmin katsoin Tubesta millaista musiikkia tekevät ja sillä tiellä olen edelleen.

• Norppa83 kirjoitti:

Itse tutustuin tähän Carboniin, kun kerran tuli teeveestä dokumentti pohjoismaalaisesta elekronisesta musiikista. En katsonut dokumenttia kokonaan, kun taisi olla aika myöhä, mutta ehdin sen verran, että siinä puhuttiin juuri tätä ryhmästä ja otin nimen ylös ja myöhemmin katsoin Tubesta millaista musiikkia tekevät ja sillä tiellä olen edelleen.

Jännää ajatella sitä, että nyt ne on klassikoita, mitä nuorena kuuntelin ihan tuoreeltaan. Ne oli uraa uurtavia silloin.

• Anonyymi

👍 I like

• Itsekin tykkään paljon.

• Anonyymi
    • Tuo kuulosti kyllä hyvältä 👍

Hyvää huomenta! 🙂 Tässä vähän kotimaista Aliisa Syrjältä: Tää tunne

https://youtu.be/lUvj84H8trg?si=yVR54dOMsPPNctL0

• Tykkään kuunnella välillä tällaista musiikkia kuin tuo aloituksessa esitelty. On jotenkin unenomaista ja vie jonnekin toiseen maailmaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1140
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      957
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      849
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      830
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      167
      825
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      34
      774
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      696
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      188
      693
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      137
      689
    Aihe