Vaikeammaksi menee kirjoittaminen

Anonyymi-ap

Päivä päivältä kunnes loppuu

5

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi? Onko siihen joku tietty syy?

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17990493e

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Niin siinä käy.
      Asiat,jotkut sanotut sanat ehkä unohtuvat matkan varrella,mutta osa niistä jää elämään,omaa itsenäistä elämäänsä. Aiheuttavat henkisen lukon,johon ei ole olemassa avainta. Tulee hiljaisuus,kuin muuri,jonka yli ei enää kiivetäkään.

• Anonyymi

Sanoilla voi satuttaa
      haavoittaa
      piestä henkihieveriin

En muista enää
      monesko erä
      kun päätin heittää
      pyyhkeen kehään..

• Anonyymi

Näin pitkästä aikaa unta,jonka muistin.
      Kerroin siinä ihmisille,että tämän talon lisäksi on kaksi muutakin taloa,mutta niihin mulla ei ole avainta. Ajattelin kyllä,että helppo niihin olisi mennä sisälle,jos joku haluaisi nähdä ne,mutta kukaan ei halunnut,ehkä pelkäsivät. Kerroin,että toinen taloista on suuri ja kaunis,täynnä ihmeellisen kauniita asioita,toinen pelottava kummitustalo,johon en itsekään oikein olisi uskaltanut mennä sisälle.( Talot siis kuvaavat unimaailmassa itseä)
      Siitä uni muuttuikin ihan toisenlaiseksi,taivaalle alkoi ilmestyä outoja ,valtavan suuria,heijastettuja kuvia,ihmisistä,rakennuksista. Isoja torneja ym.
      Ihmiset olivat kerääntyneet kaduille ihmettelemään näkyä. Monet olivat juhlatuulella,eivätkä pelänneet yhtään. Sitten huomattiin yhtäkkiä,ettei puhelimilla voinut ottaa kuvia ihme näyistä,eli niitä ei voinut jakaa muualla maailmassa asuvien ystävien kanssa.
      Puhelimetkaan eivät toimineet enää entisen lailla,netti oli täynnä pelkkää sinne syötettyä propagandaa,valmiiksi pureskeltua. Kaikki teksti oli pelkästään suomenkielellä,eikä ollut mahdollista etsiä tietoa mitä halusi.
      Ihmettelin tätä seikkaa kaduille kerääntyneiden ihmisten kanssa,suurin osa oli selvästi helpottuneita ja osa juhlatuulella. Eräs mies sanoi että nyt on hyvä kun ei tarvitse itse enää ajatella ja yksi nainen taas,että eipä hän muita kieliä oikein osaakaan kuin suomea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe