Kylmä on ja pakkastuuli viheltää.

Anonyymi-ap

LOLLOTI-LOLLOTI-ÖY-VÖYV-VÖYV-vöyv?

räkä-reiska

9

225

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olo onkin sairaan räkäinen 37.5 lämpöä. Pää räjähtää räkäisyydestä. Yö meni sohvalla kierien ja yskien. Kivoja nämä kulkutaudit.

• Harmi että oot räkätaudin saanut jostain. Nyt vaan lepoa ja lämmintä juotavaa että paranet. Toivottavasti saat muilta kotona nyt vähän passausta ja hellää huolenpitoa.🙂.

• Voi surkeus 😪
        Voimia toipumiseen ja päivään ❤️

• Mikkojuhan kirjoitti:

Harmi että oot räkätaudin saanut jostain. Nyt vaan lepoa ja lämmintä juotavaa että paranet. Toivottavasti saat muilta kotona nyt vähän passausta ja hellää huolenpitoa.🙂.

Koulusta tuli toisen muksun jo sairastettua. Ei mua kukaan passaa, mutta olen tottunut. 😊

Lepään nyt kumminkin, kun naama valuu ja kaali särkee.

• Xena-183 kirjoitti:

Voi surkeus 😪
        Voimia toipumiseen ja päivään ❤️

Kiitos, menee pituelleen enimmäkseen. Paketti nessuja kohta mennyt. 😄

• Anonyymi

Heräsin aamulla ennen aurinkoa, piti ottaa kuvia tuohon aikaan erästä kummitusmaista ideaa varten videoa sekä kuvia, ehkä musiikkeihin video tulee.

Niin pelottava että itsellekin tulee ja tuli kylmät väreet kun yön pimeydessä, mökillä metsän siimeksessä, olin tupakalla oli hiljaista, ei edes eläinten ääniäkään, yksinäinen oksan raksahdus, pilkkopimeässä.

Editoimalla tuohon videoon tulee hahmo, okkultistinen mustakaapuinen pappi loistavalla hopeisella pitkä teräinen tikari käsissään. Lähestyy itseäsi hyppäyksittäin, nopeasti.

• Soitat sä klassista vai heavyä. Oliko se luonto vai rakennuskohde. Mä kävin kuvaamassa yhtä mielyttävää sairaalaa taalainmaalla. Ja vaikka se mun mielestä ei ollu mitenkään kauhee, niin oli se muutaman katsojan mielestä synkkä. En laita suoraa linkiä ettei nää horhöt tuu kirjotteleen asiattomuuksia tai pahimmassa tapauksessa rikkoon sen paikan tai monet muut arvokohteet mitä oon kuvannu. Mutta JeroPuro nimimerkillä löytää. Mulla on muuten yks jatkuva alapeukuttaja, ja mä oon melkein varma että se on täältä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Soitat sä klassista vai heavyä. Oliko se luonto vai rakennuskohde. Mä kävin kuvaamassa yhtä mielyttävää sairaalaa taalainmaalla. Ja vaikka se mun mielestä ei ollu mitenkään kauhee, niin oli se muutaman katsojan mielestä synkkä. En laita suoraa linkiä ettei nää horhöt tuu kirjotteleen asiattomuuksia tai pahimmassa tapauksessa rikkoon sen paikan tai monet muut arvokohteet mitä oon kuvannu. Mutta JeroPuro nimimerkillä löytää. Mulla on muuten yks jatkuva alapeukuttaja, ja mä oon melkein varma että se on täältä.

Johan on ätmi taasen monien hahmojensa kaa liikkeellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan on ätmi taasen monien hahmojensa kaa liikkeellä!

No kyllä, ne ihmiset, jotka näihin tuhathahmoihin joistain syystä uskoo, joutuu kyllä kokemaan luopumisen tuskaa tai edes valitsemaan mihin hahmoon tarmonsa kiinnittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe