Ammattiliittojen harjoittama työpaikkakiusaaminen on loputtava

Anonyymi-ap

Vasemmistopuolueiden tukemat ammattiyhdistykset kohtelevat ei-liittoon kuuluvia törkeästi työpaikoilla. Heitä painostetaan liittymään, pakotetaan lakkoihin ja uhkaillaan ja haukutaan, kun menevät töihin lakon aikana. Lakkoon pakottaminen on vapauden riisto, ei saa tehdä, mitä haluaa. Nimittely rikkuriksi ja eristäminen joukosta on maalittamista. Sitä ay-demarit ja vasemmistoliittolaiset tekevät käytännössä, oli puheet mitä tahansa.

Nyt nämä vaaleissa hävinneet uhkailevat järjestää poliittisia lakkoja Eduskuntaa ja hallitusta vastaan. Se on trumppimaista käytöstä, hyökkäys kansanvaltaa ja demokratiaa vastaan. Häpeä. Ei saa horjuttaa yhteiskuntarauhaa.

Työrauhan kehittämiseen on todellakin lainsäädännöllistä tarvetta. Hyvä hallitus, kun on ottanut sen ohjelmaan. Lakkoilu on aivan eri asia kuin laittomat lakot ja yhteiskuntarauhan horjuttaminen. Poliittisia lakkoja ja tukilakkoja on syytä rajoittaa lainsäädännöllä. Laittomien lakkojen sakkoja pitää nostaa. Työpaikkakiusaaminen on lopetettava. Sitä ovat ammattiliittojen painostustoimet.

9

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aja ylimääräiset tontiltasi pois.

• Anonyymi

Me ajamme lakkoporteilta ylimääräiset pois, elikkä rikkurit .
      Meillä on sankoruiskuissa ja moottoriruiskuissa rikkurien päälle ruutattavana siankusta ja lietettä. Ihan luomutuotetta suoraan sikafarmarien likakaivoista.
      Jollei rikkurit sittenkään kaikkoa pois lakkoporteilta, voidellaan elimet tärpätillä niin juoksee kilometritolkulla pysähtymättä !!!

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Ei ne töihin menevät ole porteilla, ne on töissä. Tasa-arvoa rikkovat ovat porteilla liivit päällä. Uhkailevat ja peloissaan nimittelevät. Se on naurettavaa toimintaa.

• Anonyymi

Vahvasti taantumuksellista demari ja kommari toimintaa.

• Anonyymi

Olkoot mitä tahansa toimintaa, mutta niin tulemme toimimaan miköli rikkurit ei pysy poissa lakkoporteilta.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Rikkurit on rottia

• Anonyymi

Joutais pistää tuleen tuollainen paikka joka rikkureita käyttää

• Anonyymi

Ammattiliittoihin kuuluvat ovat yleensä kaikkein ammattitaidottomimpia, ja siksi valittavat aina. Me, liittoihin kuulumattomat saamme sentään aina parempia etuja, mutta toki meidän työpanoksemmekin on huomattavasti tuottavampaa kuin näiden liittoluusereiden.. mutta elämä on valintoja täynnä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe