Tinderissä sain mätsin jonkun aasialaisen näköisen naisen kanssa. Paikka taisi olla määritelty jonnekin suomeen. Hän pyysi pian numeroa ja keskustelu jatkui whatsappissa. Hän sanoi olevansa malesialainen joka nyt asuu yhdistyneissä kuningaskunnissa.
Whatsappissa näkyi myös malesialainen +60 alkuinen numero. Hän sanoi että on pian matkustamassa suomeen lomalle. Halusi tutustua minuun ensin kun matkustaa. Samanlainen otti yhteyttä bumblessa, malesialainen jolla on ollut samanlainen tarina eli pian matkustamassa suomeen ja halusi tutustua ennen sitä. Tämä sama tapahtui myös badoossa missä mahdollinen huijari on ollut malesiasta ja keskustelu siirtyi whatsappiin.
Ilmeisesti nämä huijarit haluaa ensin "vietellä" ja sitten myöhemmin voi tulla jotain rahapyyntöjä.
Mahdollinen nettihuijari
Anonyymi-ap
0
289
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161