Tinderissä sain mätsin jonkun aasialaisen näköisen naisen kanssa. Paikka taisi olla määritelty jonnekin suomeen. Hän pyysi pian numeroa ja keskustelu jatkui whatsappissa. Hän sanoi olevansa malesialainen joka nyt asuu yhdistyneissä kuningaskunnissa.
Whatsappissa näkyi myös malesialainen +60 alkuinen numero. Hän sanoi että on pian matkustamassa suomeen lomalle. Halusi tutustua minuun ensin kun matkustaa. Samanlainen otti yhteyttä bumblessa, malesialainen jolla on ollut samanlainen tarina eli pian matkustamassa suomeen ja halusi tutustua ennen sitä. Tämä sama tapahtui myös badoossa missä mahdollinen huijari on ollut malesiasta ja keskustelu siirtyi whatsappiin.
Ilmeisesti nämä huijarit haluaa ensin "vietellä" ja sitten myöhemmin voi tulla jotain rahapyyntöjä.
Mahdollinen nettihuijari
Anonyymi-ap
0
332
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673