Bussinkuljettaja Rinne saanut suojatöitä

Anonyymi-ap

Siirtyy sosiaalidemokraattisten puolueiden ja ammattiliittojen pohjoismaisen yhteistyökomitean pääsihteeriksi, eli palkan maksaa oma puolue, joten työnkuvakin sen mukainen. Kahvinkeittoa ynnä vastaavaa.

16

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuntokoulutuksella olisi luultavasti päässyt ratikankuljettajaksikin. Niistä kun tuntuu olevan suuri pula.

• Anonyymi

Antti sai rikostuomion kun ay-pomona rikkoi lakonilmoittamissääntöjä.
      Taloyhtiökavallus ja matkalaskuhuijaus pienempinä rötöksinä,
      Samoin pörssin sisäpiririkos (vuoti tehtaanlopettamistiedon)

Tutkimatta on Levin hissitilauksen junailu Italian mafian suosikkitehtaalle

• Anonyymi

Maksetaanko sulle tuon valheen levittelystä?

Halla-aho on sentään tuomittu rikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuonna 2018 Helsingin hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion voimassa ja tuomitsi lisäksi Rinteen alkuperäisen 1 240 euron sakkojen lisäksi korvaamaan Metsäteollisuus ry:n oikeudenkäyntikulut sekä käräjäoikeusta että hovioikeudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Rinne kavalsi taloyhtiönsä kassan.
        Omaa liittoaan huijasi puheenjohtajana tekaistuilla matkalaskuilla ja oli mukana Levillä.
        Ehkäpä sinunkin kannattaisi seurata muitakin medioita, kun Ylenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuonna 2018 Helsingin hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion voimassa ja tuomitsi lisäksi Rinteen alkuperäisen 1 240 euron sakkojen lisäksi korvaamaan Metsäteollisuus ry:n oikeudenkäyntikulut sekä käräjäoikeusta että hovioikeudesta

Minä kysyin maksetaanko sinulle aiemmin kirjoittamiesi valheiden levittämisestä.

Vastaa kysymykseen äläkä kiemurtele kuin mato koukussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaa liittoaan huijasi puheenjohtajana tekaistuilla matkalaskuilla ja oli mukana Levillä.

Vastaa kysymykseen, vai haluatko kunnianloukkaussyytteen perättömien tietojen levittämisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon demari koijari.

• Anonyymi

Hyvävelijärjestö keksi uuden viran.
      Sit parin vuoden päästä selviää että nosti silti eduskunnasta pudonneiden sopeutumiseläkettä samalla.

• Anonyymi

Soini persu ollutkin sillä eläkkeellä jo 5 vuotta!

• Anonyymi

Ootko ollut tuossa hommassa aikaisemmin? Et ihan varmasti ole, mutta tiedät siit näemmä kaiken.

Voisin sanoa, että sun tehtävä duunissasi on kahvin keitto ja likaisten astioiden latominen astianpesukoneeseen ja lopuksi pöytien pyyhkiminen. Ja lisäksi olet sairaan kateellinen Rinteelle. Persut on pahoja ja ilkeitä ja toivovat kaikille vain pahaa ja epäonnistumisia.

• Anonyymi

Kateutta. Jokainen voi pussikuskina.rakenutyömiehenä littyä liitoon .Olla hyvä duunari ja äänestetään Luttamus henkilöksi ymm.Sitä kautta kun hommat hoitaa hyvin portit avauttu ihan mihinkä vaan työhön.Suomalisen peri synti kateus. Ryhdistäydy itse, keski ikäisenä vot olla huipulla jos hauat ja olet ihminen ihmiselle eikä perisyntinä kulje mukana ääretön kateus muiden saavutuksista.,

• Anonyymi

Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

• Anonyymi

Taitaa olla turhuuden huippu tuo virka.

• Anonyymi

On kuitenkin hyödyllisempi kuin yksikään tehtävä persujen puoluetoimistolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      1937
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      87
      1488
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      1004
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      946
    5. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      56
      871
    6. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      869
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      66
      852
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      811
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      805
    10. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      106
      787
    Aihe