Mies veisi tai ottaisi sinut mukaansa luontoretkelle eli on hankkinut kummallekkin kiikarit ja evästä mukaan ja menette tiirailemaan hirviä eli pystytkö olemaan pari tuntii hiljaa paikallasi tai hiljaa kuiskailla vaikka 5 tuntia olettw hiljaa liikkumatta ettei hirvet näkisi teitä ja voi mies ottaa teltankin mukaan eli teltassa yritätte katsella hirviä ja nainen onko sinulla kumit mukana vai täytyykö miehen ottaa ne mukaan jos lemmenleikiksi menee eli kiva luontoretki
Nainen pystyisitkö
8
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan milloin vaan. Voin olla paikoillani ja hiljaa. Telttailu vaatteet päällä käy kyllä.
- Anonyymi
Millaiset on telttailu vaatteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset on telttailu vaatteesi
Joku hyvä kerrasto, hyvin istuva jotta on hyvä olla.
Välis ne hirvet lähtee karkuun… muuten ihan mukava ehdotus. Osaisin olla hiljaa paikallani, saattaisin kyllä ihastella aivan jotain muuta kuin hirviä.. 😋 mutta ei siitä sen enempää..
Olisi aika ikävää olla 5h aivan hiljaa sanaakaan sanomatta, kyllä mä jotain kuiskisin välillä. Enemmän tai vähemmän tärkeetä. Mutta kun kysyttiin, että pystyisinkö olla täysin hiljaa monta tuntia, niin kyllä.
Tartteeko sitä mettään asti lähteä piparia vonkaamaan, eiköhän se onnistu vähemmälläkin vaivalla? Eikä hirviä ketuta niin paljon, kun ei ole ihmisiä häirittemässä.
- Anonyymi
Ristiriitasta pari tuntia paikallee ja hiljaa tai 5 tuntia kuiskia..
No mutta itse vastaus, mitä evästä on mukana?? Ja mennäänkö mihin vuodenaikaan? - Anonyymi
Paljon kauemminkin. On tullut momet kerrat maattua kuusenpersiissä kytiksellä, kun koira haukku hirveä. Mutta aloituksessa kuvatun kaltaisen miehen kanssa en lähtisi edes puistoon kävelemään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632