Musaa torstai iltaan.

56

329

ÄÀnestÀ

Vastaukset

5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Ihan lepposa biisi.😊.

• Anonyymi

Haittaako, jos tykkÀÀ katsoa vÀhÀn muuta kuin musiikkia?

Jos en saa unta, olen tavannut katsella mustapÀiden poistoja nÀyttÀviÀ videoita.

TÀnÀÀn katselin korvavaikun poistoa nÀyttÀviÀ videoita ja teratoomakasvainten (=joissa on esim. hampaita ja hiuksia sisÀllÀ) dissektiovideoita.

SÀÀstĂ€n teidĂ€t kaikki linkeiltĂ€. Ne joita kiinnostaa, löytĂ€vĂ€t kyllĂ€ nĂ€mĂ€ videot YouTubesta. 😛

Nyt vĂ€syttÀÀ ja taitaa tulla pian uni. 😮

🩄

• Anonyymi

Rauhallisia ja itsetyydyttÀviÀ unia. HyvÀÀ yötÀ.

• Ei haittaa.🙂. Makoisia unia.😮.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei haittaa.🙂. Makoisia unia.😮.

Kiitos. LyhyeksihĂ€n ne jĂ€ivĂ€t, mutta huomenna sitten enemmĂ€n. 😄

🩄

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. LyhyeksihĂ€n ne jĂ€ivĂ€t, mutta huomenna sitten enemmĂ€n. 😄

🩄

No sama vika ei ollut mikÀÀn levollisin yö kyllĂ€ painajaisineen mutta sellasta sattuu vĂ€lillĂ€. Oikein mukavaa pĂ€ivÀÀ sulle.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No sama vika ei ollut mikÀÀn levollisin yö kyllĂ€ painajaisineen mutta sellasta sattuu vĂ€lillĂ€. Oikein mukavaa pĂ€ivÀÀ sulle.🙂.

Kiitos! Samoin sinulle!

🩄

• Anonyymi
      • Kiitos paljon onnittelusta. Se tuntuu kivalta.đŸ€—.

• Anonyymi

Vauhtimusiikki perjantain alkuun. I'll take you alive:
      https://www.youtube.com/watch?v=YfVcei7dmno

Pull the trigger, set the fire
      Light the fuses, trip the wire
      Head for safety, run for cover
      Hit the dirt, I'm takin' over

Curse my name, say I'm a liar
      Cut me loose and douse my fire
      Mean mistreat me, spurn my lovin
      Pull my heartstrings, keep on shovin'
      I want your love
      I need your love
      Don't try to hide
      Run away or take a ride
      Some way, one day

I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

I'm your lover, your obsession
      Modern romance, true confession
      Guardian angel, phantom stranger
      Infantry and your lone ranger
      I want your love
      I need your love
      There's no way out
      So, don't scream, kick or shout
      One day, some way

I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

Pull the trigger, set the fire
      Light the fuses, trip the wire
      Head for safety, run for cover
      Hit the dirt, I'm takin' over
      I want your love
      I need your love
      Don't try to hide
      Run away or take a ride
      Some way, one day

I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive
      I'll take you alive

• Turbonegro: Boys from nowhere https://youtu.be/bPAkABlsDbA?si=nsGmW64kyAXRQ1cU

• Anonyymi

Turbonegro, ikinÀ kuullutkaan, heavy metal, klassista heavy metallia, aika hyvÀ.

• Onko sulla tĂ€nÀÀn synttĂ€rit?

HyvÀÀ SyntymĂ€pĂ€ivÀÀ! 😀đŸŒș🎂

(aiheeseen tĂ€ysin sopimaton, mutta hyvin jyrÀÀvĂ€ biisi) 😂

~ Limp Bizkit - Break Stuff ~
      https://youtu.be/FtOnSQvz8yc?si=2snFg0_tK-y5YPQa

• On joo. Kiitos tosi paljon onnitteluista ne tuntuvat mukavalle.😊.

TÀÀ on ollu mun yks lemppari biiseistĂ€ joskus ja on se vielĂ€kin niin tÀÀhĂ€n kĂ€y ihan synttĂ€rilahjastakin. Kiitos vaan siitĂ€kin myös.😃.

• Vau sullahan on hyvĂ€ musamaku😊

Itse nuorempana fanittanut kyseistĂ€ bĂ€ndiĂ€đŸ™ŒđŸ»

• Haaveilija39 kirjoitti:

Vau sullahan on hyvĂ€ musamaku😊

Itse nuorempana fanittanut kyseistĂ€ bĂ€ndiĂ€đŸ™ŒđŸ»

Kiitos! Nuorempana tuli enemmĂ€nkin kuunneltua myöd.😊. Limb Bizkit: Nookie https://youtu.be/JTMVOzPPtiw?si=KbSdRzVHHa0PpII_

• No mikĂ€ jottei. HyvĂ€ versiokin oli vielĂ€.🙂.

• Anonyymi

Outo "musiikkimaku" teillÀ.

• Jokaisella on omansa. Mun oma on aika laaja 🙂.

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Koitos samoin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Koitos samoin.🙂.

Kiitos. Hemmetin kirjotusvirheet.đŸ˜„đŸ€Ź.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No nyt on kyllĂ€ seitsemĂ€nmeren vaarallisin mutta kuitenkin rehdein ja reiluin merirosvokapteeni .😊.

Niin, ei ole koiraa karvoihin katsomista. Ruminkin piski voi olla lutuinen. 😄

• Huitale kirjoitti:

Niin, ei ole koiraa karvoihin katsomista. Ruminkin piski voi olla lutuinen. 😄

Hyvinkin lutuinen ja ihana kuten tĂ€ssĂ€kin tapauiksessa.đŸ˜‰đŸ€—.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvinkin lutuinen ja ihana kuten tĂ€ssĂ€kin tapauiksessa.đŸ˜‰đŸ€—.

Ainaskin vĂ€lillĂ€. 😁😜

• Huitale kirjoitti:

Ainaskin vĂ€lillĂ€. 😁😜

Kuka sitĂ€ nyt jatkuvasti kokoajan jaksais ja pydtyis ollakaan.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kuka sitĂ€ nyt jatkuvasti kokoajan jaksais ja pydtyis ollakaan.😊.

No ei, vaikuttaa yleensÀ muut ihmiset minun mukavuuteeni. Jos on hyvÀ tasapainoinen ja rento ilmapiiri, en ole koskaan ikÀvÀ ihminen kellekkÀÀn. Silloin voin hyvin itsekin. Reagoin vahvasti muitten olotiloihin ja toimin anturina, joka rasittuu ja kun rasitun tarpeeksi muutun epÀmukavemmaksi.

• Huitale kirjoitti:

No ei, vaikuttaa yleensÀ muut ihmiset minun mukavuuteeni. Jos on hyvÀ tasapainoinen ja rento ilmapiiri, en ole koskaan ikÀvÀ ihminen kellekkÀÀn. Silloin voin hyvin itsekin. Reagoin vahvasti muitten olotiloihin ja toimin anturina, joka rasittuu ja kun rasitun tarpeeksi muutun epÀmukavemmaksi.

Jep. Se on raskasta vĂ€lillĂ€ jos on kovin empaattinen ja reagoi muiden tunnetiloihin vahvasti.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Se on raskasta vĂ€lillĂ€ jos on kovin empaattinen ja reagoi muiden tunnetiloihin vahvasti.🙂.

SitÀ vikaa on, vaikka vanhemmiten oon oppinut kanavoimaan pikkasen niitÀ tunteita niin, ettei ne pÀÀse niin mun vastaanottimiin ja sopukoihin saakka. Mutta kyllÀ edelleen on ihmisiÀ joiden hankala luonne, huonot pÀivÀt tarttuu negatiivisena olona minuun ja kÀrttyynnyn itsekin.

• Huitale kirjoitti:

SitÀ vikaa on, vaikka vanhemmiten oon oppinut kanavoimaan pikkasen niitÀ tunteita niin, ettei ne pÀÀse niin mun vastaanottimiin ja sopukoihin saakka. Mutta kyllÀ edelleen on ihmisiÀ joiden hankala luonne, huonot pÀivÀt tarttuu negatiivisena olona minuun ja kÀrttyynnyn itsekin.

He ikÀÀn kuin droppaa mun hyvÀn fiiliksen ja tasasen harmonisen olotioani, hÀiritsemÀllÀ omalla negatiivisella latauksellaan mun hyviÀ energiakenttiÀni ja huomaan jÀnnittyvÀni ja pikkuhiljaa ÀrsyyntyvÀni niin, ettÀ haluan pÀÀstÀ eroon niistÀ ennen kun raivostun niihin ihmisiin kunnolla.

• Huitale kirjoitti:

He ikÀÀn kuin droppaa mun hyvÀn fiiliksen ja tasasen harmonisen olotioani, hÀiritsemÀllÀ omalla negatiivisella latauksellaan mun hyviÀ energiakenttiÀni ja huomaan jÀnnittyvÀni ja pikkuhiljaa ÀrsyyntyvÀni niin, ettÀ haluan pÀÀstÀ eroon niistÀ ennen kun raivostun niihin ihmisiin kunnolla.

Chi eo virtaa oikein silloin kun sĂ€ joudut sellaseen tilanteeseen ja sitten pikkuhiljaa kerÀÀntyy sitĂ€ negatiivista latausta kunnes se sitten on purettava tavalla tai toisella.🙂.

• Huitale kirjoitti:

Jos sitĂ€ nyt noin hienosti yrittĂ€is kuvata.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Chi eo virtaa oikein silloin kun sĂ€ joudut sellaseen tilanteeseen ja sitten pikkuhiljaa kerÀÀntyy sitĂ€ negatiivista latausta kunnes se sitten on purettava tavalla tai toisella.🙂.

Juu, voi kuvata ja se negatiivinen voima/energia sairastuttaa. Se sairastuttaa mielen eli tulee Àrtyneeksi, levottomaksi, kÀrsivÀllisyys on huono, koko olo on tympeÀ ja pian on koko keho ihan rÀmÀ ja sairastaa.

Siksi pyrin pysymÀÀn tasapainossa ja ruokkimaan hyvÀÀ energiaa itsessĂ€nikin, kosja voin paremmin. 😊

• Huitale kirjoitti:

Juu, voi kuvata ja se negatiivinen voima/energia sairastuttaa. Se sairastuttaa mielen eli tulee Àrtyneeksi, levottomaksi, kÀrsivÀllisyys on huono, koko olo on tympeÀ ja pian on koko keho ihan rÀmÀ ja sairastaa.

Siksi pyrin pysymÀÀn tasapainossa ja ruokkimaan hyvÀÀ energiaa itsessĂ€nikin, kosja voin paremmin. 😊

Se on sellainen henkinen ruokapyramidi tai lautasmalli, jos vertailisi. 😄

Sopivasti kaikkea, tasapaino ja harmonia löytyy. PitÀÀ vaan kuunnella itseÀÀn.

• Huitale kirjoitti:

KyllĂ€ just nĂ€in.😊.

Sama juttu. Ja kun jaat sitĂ€ positiivista ja hyvÀÀ energiaa ympĂ€rilles se heijastuu takaisin myös sulle itselle.đŸ„°.

• Onks tÀÀ taas ihan kuollu tÀÀ sinkut. mĂ€ meen tiskaamaan kun ei tÀÀllĂ€ ketÀÀmn enÀÀ. tai sitten meen ikĂ€vÀÀn, niin hytyy teidĂ€n hymy.

• Anonyymi

Laitan tÀmÀn, vaikka laitoin jo toisaalle, koska tÀmÀ on vain niiin hyvÀ! TÀmÀ on Il Divon ammatilaulajien aivan upea The Power of Love.
      NÀistÀ lahjakkuuksista Carlos on suosikkini. HÀn joka sirastui viime vuomnna koronaan lontoon keikan jÀlkeen, eikÀ selvinnyt siitÀ. :( Carlos on tuo tÀydellisn nÀköinen hyvin laulava mies, jolla kiekura otsalla. En edelleenkÀÀn ymmÀrrÀ, miten ei noin vireÀ ja hyvÀkuntoinen selÀttÀnyt koronaa. :((

https://youtu.be/-fN49TItkdQ

• Anonyymi

Meinasin laittaa biisinnja pitkÀn selityksen, miksi juuri se, mutta tekstini hÀvisi, joten antaa olla. parasta ettÀ painun unten maille. HyvÀÀ yötÀ kaikille.

• HyvÀÀ yötĂ€. Ens kerralla sitten. Nuku hyvin.🙂.

Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

NÀin se nÀyttÀÀ olevan, ettÀ Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. HengissÀ kÀveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      531
      4744
    2. Rakastan sua nainen vielÀkin

mut aion pysyy hiljaa 😔
      IkÀvÀ
      59
      2118
    3. Kova oli pauke!

KyllÀ oli viime yönÀ kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herÀtÀ ja sÀikÀhtÀÀ moista pauketta. Eikö tÀmÀ riko jo
      Iisalmi
      48
      1531
    4. Kerro kolme hyvÀÀ asiaa

kaivatustasi :)
      IkÀvÀ
      78
      1422
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hÀvetkÀÀ!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      87
      1319
    6. Sunnuntain kirjainleikkejÀ

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissĂ€ on yhteensĂ€? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee JiillĂ€ 🧑‍🍳
      IkÀvÀ
      20
      1222
    7. SitÀ vielÀ...

EttÀ tiedÀtkö olisiko meidÀn suhde jotenkin kiellettyÀ/laitonta?
      IkÀvÀ
      54
      1166
    8. PelkÀÀn, etten unohda sinua koskaan

Ja olo jÀÀ tĂ€llaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      IkÀvÀ
      40
      889
    9. Luovutetaanko nainen?

En taida olla sinulle edes hyvÀn pÀivÀn tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selÀn takana.
      IkÀvÀ
      57
      756
    10. SisÀllissota syttymÀssÀ?

Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkÀykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmÀstÀ syystÀ.
      NATO
      166
      697
    Aihe