En jaksa innostua enää deittailusta

Anonyymi-ap

Muistan sen ajan kun kaikki tuntui siltä kuin joulua odottaisi, sen jälkeen kun oltiin sovittu treffeistä.

Nykyään kaava menee niin että nainen pyytää treffeille, mutta tiedän jo etukäteen että niistä ei tule mitään. Silti käyn kokeilemassa, ja tavallaan olen luovuttanut jo ennen koko treffejä. Sillä tiedän että minut on tarkoitettu kulkemaan yksin. Silti yritän taistella tätä ajatusmaailmaa vastaan. En enää oikein osaa keksiä, että miten tästä jatkumosta pääsisi ulos.

7

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin siis homma tyssää? Tarjoa sille kahvit, teet tosi hyvän vaikutuksen!

    • Anonyymi

      Vähän samoja fiiliksiä. Siis useita treffejä takana vuosien mittaan milloin mistäkin paikasta. Nykyään vaan homma ei enää säväytä millään lailla.

      Tykkään tietty kauniista ja mukavista naisista. mutta joku, ehkä takavuodet ovat saaneet koko deittailun tuntumaan treffeineen vastenmieliseltä. Aivan kuin joku burn-out.

      Kiinnostusta on suhteeseen mutta tämän nykyhetken henki on vienyt koko kuviosta kaiken mielenkiinnon.

    • Anonyymi

      Minä taas naisena tuskastuin aikanaan siihen, että suhdetta halutessani olisi ollut ukkomies seksiä vain tarjolla.
      Nyt, kun haluaisin vain seksiä ja olla sinkku, niin nelikymppiset miehet etsivät vimman vallassa lapsentekoon naista.
      Lapset on jo hankittu - silloin kun se on mahdollista vielä naiselle.
      Kyllähän noita parikymppisiä kolleja on jonoksi asti, mutta olisi kivempi vähän aikuisrmpu seura. Mutta nää aikuiset miehet ovat paniikissa, kun ei ole vielä lapsia...

      • Anonyymi

        Eri ikäluokilla omat ongelmat. Itsellä lapset tehty ja enempää en niitä tee.

        Keski-ikäisten naisten tapaaminen on todella turhauttaa, siis nettideittikuvioiden kautta. Monella heistä lapset aikuisia tai lähes aikuisia ja silti naiset pyörivät heidän jaloissaan.

        Isänä en aikuisia lapsiani tapaa "liian" usein. Heillä kun on myös oma elämä ja omat tyttö/poikaystävät ja niihin kuvioihin on "vaarallista" mennä sorkkimaan heidän asioitaan. Heilläkin on oikeus hoitaa omat asiansa ilman että siihen sotkeudutaan jatkuvasti. Hehän ovat aikuisia ja puhuvat sitten asioistaan kun on tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ikäluokilla omat ongelmat. Itsellä lapset tehty ja enempää en niitä tee.

        Keski-ikäisten naisten tapaaminen on todella turhauttaa, siis nettideittikuvioiden kautta. Monella heistä lapset aikuisia tai lähes aikuisia ja silti naiset pyörivät heidän jaloissaan.

        Isänä en aikuisia lapsiani tapaa "liian" usein. Heillä kun on myös oma elämä ja omat tyttö/poikaystävät ja niihin kuvioihin on "vaarallista" mennä sorkkimaan heidän asioitaan. Heilläkin on oikeus hoitaa omat asiansa ilman että siihen sotkeudutaan jatkuvasti. Hehän ovat aikuisia ja puhuvat sitten asioistaan kun on tarve.

        Hyvä asenne! Lasten pitää saada oma huushollinsa sisustaa ja hoitaa.
        Olen siis tuo äskeinen kirjoittelija.
        Mulla on jo lapsenlapsiakin, mutta en ole mikään kovin hoivaava mummo. Kyllä tuon hunnilauman kanssa välillä nähdään ja touhuillaan, mutta on ihanaa että heistä pääsee myös eroon. Tässä iässä on kiva elellä ja tapailla ystävättäriä, harrastaa ja relata.


    • Anonyymi

      Mitäs hittoa? Nainen pyytää ulos?
      Hoikat, nuoret lapsettomat naiset vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe