Asumme vanhassa talossa jossa on vanhanaikainen lämmitys. Talo on siis vaihtolämpöinen, kun ulkona tulee kylmä niin myös sisällä tulee kylmä ja päinvastoin. Joka syksy minua alkoi ahdistaa kylmän tulo, niinpä ostin lämpöpatterin. Mieheni ei kuitenkaan anna pitää patteria päällä. Hän sanoo, että kyllähän sen viidentoista asteen pitäisi riittää. Talvella sitten pitää olla sisällä kynsikkäät käsissä ja kaikki muut liikenevät vaatteet päällä eikä siltikään tarkene. Olemme harkinneet sitä jos minä muuttaisin pois, kyse ei kuitenkaan johdu lämpötilasta eikä suhteestamme, se on ihan hyvässä kunnossa. Kyse on yhdestä muusta ongelmasta jonka ajattelemme voivan parantua jos minä asun muualla. Jatkaisimme siis suhdetta normaalisti mutta asuisimme erillään. Toisaalta se kuulostaa hyvältä mutta en silti mielelläni haluaisi muuttaa. Saisin asua lämpimässä ja mennä ja tulla miten haluan sekä tehdä mitä haluan. Kaikki harrastukset ovat kuitenkin alkamassa ja olen juuri päässyt tärkeiden palveluiden piiriin. Miten niille kävisi jos muuttaisin. Olemme kysyneet lakimieheltä neuvoa paranisiko elämämme muuton myötä mutta hän ei ole vielä vastannut kun on lomalla. Pelkään sitä, että asiat eivät ratkeaisikaan ja olisin muuttanut turhaan. Jos ne taas ratkeaisivat niin mieheni voisi muuttaa perässä ja voisimme jatkaa normaalia elämää. Mitä mieltä olette siitä, kannattaako minun ottaa riski ja muuttaa?
Kiistely lämpöpatterista ja muusta
Anonyymi-ap
1
254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708