Tapasin lapsuuden ystäväni ja olisin kiinnostunut jatkamaan nyt aikuisena ystävyyttämme. Mutta minulla ei ole mitään yhteystietoja hänestä. Tiedän vain hänen kotipaikkansa, siis sen missä asui lapsena ja viettää satunnaisesti vapaa aikaansa siellä.
Siis minä olen nainen ja hän mies. En kehdannut kysyä hänen puhelin numeroa saati antaa omaani.
Kaupungin tiedän missä hän asuu. Hän ei ole missään Suomessa. Ei FB ssä ei instassa.ym. Ei löydy Puh numeroa eikä osoitetta mistään
Ei varmaan auta muuta kun odottaa että törmäämme taas. Mutta tuntuu että aika kuluu hukkaan. Ei olla mitään nuoria enää. Myyjä. Tulipa tästä nyt itkuvirsi. Sorii kauheesti
Vanha ystävyys
14
639
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä!! Mistä tuo tuli ????
- Anonyymi
Ja taas virehe. Siis ei ole missään Somessa !
- Anonyymi
Jos hän on kiinnostunut jatkamaan ystävyyttänne, niin hän luultavasti ottaa sinuun yhteyttä. Ellei , unohda koko juttu!
- Anonyymi
Oikeassa olet. Hän tietää missä asun joten voisi tulla käymään jos haluaa. Unohdan hänet jos ei tule. Jos voin unohtaa 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Hän tietää missä asun joten voisi tulla käymään jos haluaa. Unohdan hänet jos ei tule. Jos voin unohtaa 😒
En voi unohtaa. Aina mielessä ☹️
- Anonyymi
Sain hänen puhelin numeron ja hän minun. Nyt vain odottelen 😊
- Anonyymi
Ostaja ei myyjä
- Anonyymi
En myy mitään kaikella on tarkoitus ja tehtävä moro.
- Anonyymi
Moro joro
- Anonyymi
Toro toro
- Anonyymi
Jototar
- Anonyymi
Ei tiedä kylää missä asuu tuntematon kaikille
- Anonyymi
Ei ole numeroita ei kirjaimia
- Anonyymi
Ajankuluksi kirjoittelee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267047Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3434941"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1233520Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562965Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1012058