Tapasin lapsuuden ystäväni ja olisin kiinnostunut jatkamaan nyt aikuisena ystävyyttämme. Mutta minulla ei ole mitään yhteystietoja hänestä. Tiedän vain hänen kotipaikkansa, siis sen missä asui lapsena ja viettää satunnaisesti vapaa aikaansa siellä.
Siis minä olen nainen ja hän mies. En kehdannut kysyä hänen puhelin numeroa saati antaa omaani.
Kaupungin tiedän missä hän asuu. Hän ei ole missään Suomessa. Ei FB ssä ei instassa.ym. Ei löydy Puh numeroa eikä osoitetta mistään
Ei varmaan auta muuta kun odottaa että törmäämme taas. Mutta tuntuu että aika kuluu hukkaan. Ei olla mitään nuoria enää. Myyjä. Tulipa tästä nyt itkuvirsi. Sorii kauheesti
Vanha ystävyys
15
600
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä!! Mistä tuo tuli ????
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17996067U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja taas virehe. Siis ei ole missään Somessa !
- Anonyymi
Jos hän on kiinnostunut jatkamaan ystävyyttänne, niin hän luultavasti ottaa sinuun yhteyttä. Ellei , unohda koko juttu!
- Anonyymi
Oikeassa olet. Hän tietää missä asun joten voisi tulla käymään jos haluaa. Unohdan hänet jos ei tule. Jos voin unohtaa 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Hän tietää missä asun joten voisi tulla käymään jos haluaa. Unohdan hänet jos ei tule. Jos voin unohtaa 😒
En voi unohtaa. Aina mielessä ☹️
- Anonyymi
Sain hänen puhelin numeron ja hän minun. Nyt vain odottelen 😊
- Anonyymi
Ostaja ei myyjä
- Anonyymi
En myy mitään kaikella on tarkoitus ja tehtävä moro.
- Anonyymi
Moro joro
- Anonyymi
Toro toro
- Anonyymi
Jototar
- Anonyymi
Ei tiedä kylää missä asuu tuntematon kaikille
- Anonyymi
Ei ole numeroita ei kirjaimia
- Anonyymi
Ajankuluksi kirjoittelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186