Mikä on ärsyttävin ääni aivoillesi, aiheuttaa ärsykkeitä?

Anonyymi-ap

Joka aiheuttaa ärtymystä/vihaa/pelkoa, tai jo aiheuttanut tramoja.

Hyttysen ininä korvakäytävän sisällä on minulle.

23

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No äkkiseltään tulee mieleen kun haarukka kirskuttaa lautasta tai joku raapii kynsillä jotain peltipintaa tai liitutaulua. Ne äänet menee korvista suoraan selkärankaan asti puistattaan ja sellainen inhon ja tuskan tunne ja irvistys naamalla on välitön reaktio.😵😄.

      • Tämä on erittäin paha. Mulla tulee jopa oksennusrefleksi siitä äänestä, se on niin voimakkaasti inhottava ääni.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tämä on erittäin paha. Mulla tulee jopa oksennusrefleksi siitä äänestä, se on niin voimakkaasti inhottava ääni.

        Juu voin kuvitella on meinaan kyllä tosi häijyä tekeviä ääniä.😱🙂.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179961724

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä se on jonkun jatkuva, taukoamaton kälättäminen. Selitetään kaikki päänraapimisesta ja paidan oikomisesta lähtien... Mulla on varmaan jonkinlainen trauma ihmisistä, jotka vaativat jatkuvaa huomioimista ja imevät ympäriltään kaiken energian ja valon.

      Liika negatiivisuus on yhtä paha kuin liika positiivisuus. Siinä tukahdutetaan toisen tuntemukset ja kokemukset, jyrätään itseä läpi, näytille, toisista välittämättä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Työn äänet vapaalla. Niitä ei jaksa enää työpäivän jälkeen.

    • Tulee myös mieleen ihan astioiden yhteen kolisuttaminen. Eli vaikka lautaset tai kattilat kolisee yhteen niin, että siitä kuuluu ihan korvia särkevä ääni.
      Kotonakin kun vahingossa kolistelen astioita lujaa, sanon ääneen itsekseni että ei v*ttu 😠

    • Voiko kukaan kuvitellakaan hirveämpää ääniyhdistelmää kuin supermarketissa raikuva joulumusiikkirenkutus yhdistettynä pikkulasten parkumiseen?

      Olen marraskuun lopusta loppiaiseen jokseenkin asosiaalinen...

    • Riippuu vähän tilanteesta.
      Kauniina kesäiltana kävelylenkin pilasi katuporan jäätävä räminä, hälytysajoneuvon ärsyttävä piipaa-huuto ja muiden ihmisten kiukuttelevat kakarat, jotka heittäytyivät maahan huutamaan. Vaikka olen lapsiystävällinen, en siedä tuollaista turhaa kansalaistottelemattomuutta.

    • En ole kovin herkkä voimakkaille äänille. Olen kerran onnistunut jopa torkahtamaan magneettikuvausputkessa.. 🙈

      Ehkä tosiaan joku banaanikärpänen korvassa on ollut ikävä juttu. Samoin koulussa liitutaulun kirskunta ja hammaslääkärin kimeä vesipora.

      Ärsyttävintä on ollut joskus, kun yöllä yksin kotona oleminen alkoi pelottaa ja silloin korvat ihan virittyvät yliteräviksi tarkkailemaan mitä tahansa naksahdusta tai kolahdusta asunnosta kuuluukin.. Siihenkin olen saanut hyvän avun äänikirjasta, jonka kuuntelemiseen nukahdan ihan joka ilta.

      • Mulle meinas käydä samoin magneettikuvauksessa.😀.

        Ja on käynyt myös niin että on lentänyt banaanikärpänen korvaan ja se oli kyllä ärsyttävä ääni ja tunne kun se siellä suristi. Onneks sai sen pumpulipuikolla ulos sieltä missä operaatiossa se kyllä valitettavasti menehtyi.😄.

        Hyvä että oot saanu äänikirjasta avun siihen ettei pelota mutta olisin mäkin voinut sulle tulla kirjaa lukeen kun sua pelottaa.😊😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulle meinas käydä samoin magneettikuvauksessa.😀.

        Ja on käynyt myös niin että on lentänyt banaanikärpänen korvaan ja se oli kyllä ärsyttävä ääni ja tunne kun se siellä suristi. Onneks sai sen pumpulipuikolla ulos sieltä missä operaatiossa se kyllä valitettavasti menehtyi.😄.

        Hyvä että oot saanu äänikirjasta avun siihen ettei pelota mutta olisin mäkin voinut sulle tulla kirjaa lukeen kun sua pelottaa.😊😄.

        Kiitos Mikkojuhan.
        Muistan kyllä tarjouksesi ja pidän sen mielessä 😉

        Juu, pumpulipuikolla minäkin sitä surriaista metsästin ja vaikka se ääni loppui, pystyin rauhoittumaan vasta, kun sain otuksen kuolleena ulos korvakäytävästäni.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos Mikkojuhan.
        Muistan kyllä tarjouksesi ja pidän sen mielessä 😉

        Juu, pumpulipuikolla minäkin sitä surriaista metsästin ja vaikka se ääni loppui, pystyin rauhoittumaan vasta, kun sain otuksen kuolleena ulos korvakäytävästäni.

        Juu sitä varten se on annettu 😉

        Sama juttu se tuntu ärsyttävältä siihen asti vaikka surina lakkaskin.🙂.


    • Mun mielestä maalarin telan litinä. Että se ei ole välttämättä se äänen kovuus. kun meilläkin työmaalla porataan ja piikataan. Mutta se tela on jotenkin ärsyttävä.

      • Anonyymi

        Luulin että äitisi ääni kun äiti sanoo eikö sinun ole aika etsiä oma kämppä ja muuttaa omaan kotiin ei he isäsi kanssa täällä ikuisesti ole


    • Ihminen joka nalkuttaa tai mäkättää. Kävelee perässä ja mäkä mäkä nalkun nalkun. Nään punaista.

    • Olen aika herkkä tietynlaisille äänille. Minua ärsyttävät kovat, terävät, toistuvat, narisevat tai vihlovat äänet. Minua ei ärsytä arkipäivän normaalit äänet eli kyseessä on aina jokin poikkeava tsi pitkään jatkuva ääni. Ja toisinpäin pidän todella paljon tietyistä äänistä, kuten pehmeän matalasta miehen äänestä, tuulen huminasta metsässä, laineiden liplatuksesta jne. Tietyt äänet saavat ihon kananlihalle, hyvällä tavalla 😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Basso. Jos musiikki soi niin kaukana, että ei kuule itse kappaletta vaan pelkän basson jyminän.

    • Anonyymi

      Mopon ääni tunti niin mopo vasta kohdalla ja sen jälkeen tunti ennen kuin ääni loppuu ei ikävempää ääntä

    • Anonyymi

      Kyl se on varmaan pomon ääni joka aiheuttaa eniten ärtymystä.

    • Anonyymi

      Yhtye joka soittaa rämisevää rockia, josta en löydä edes melodiaa.

    • Anonyymi

      Hessu hoopon honotus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      153
      3070
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      379
      1456
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1455
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1265
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      989
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    10. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      842
    Aihe