Kuka muu katsoo juuri nyt?
Elämäni biisi on hyvä ohjelma
31
503
Vastaukset
Minäminä:)
Nyt on vieraat viimisen päälle. Kolme heistä sellaisia, jotka irl-elämästä jopa tuttuja jonkin verran. Yhden miehen ja yhden naisen kanssa tullut iltaa istuttua, yks nainen tuttu opiskeluajoilta:)- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
En kattonu . Ketä siellä on?🙂.
"Pelaamassa ja arvuuttelemassa Li Anderson, Arja Juvonen, Johanna Vuoksenmaa, Jan Erola sekä Esko Valtaoja."
Anonyymi kirjoitti:
"Pelaamassa ja arvuuttelemassa Li Anderson, Arja Juvonen, Johanna Vuoksenmaa, Jan Erola sekä Esko Valtaoja."
Enpä voi sanoo tavanneeni ketään heistä mutta Li ja Esko olis hieno tavata kyllä.🙂.
- Anonyymi
Oletko toimittaja Sannikka?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko toimittaja Sannikka?
En ole enkä muutenkaan juuri tunne poliitikkoja tai ole politiikasta erityisen kiinnostunut edes. Mutta noista yhden olen tuntenut jo ennen hänen politiikan uraansa eikä illanvietto liittynyt mitenkään politiikkaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
En katso, mutta voinko toimia boikotoivan turinateamin sijaiskommentaattorina? Väliaikaisesti, saatan kyllästyä pestiin varsin nopeasti 🙂
Oho meni ohitte viesti sinulle piti kirjoittaa. Minusta tuntuu iäkkäät katsoo näitä nykyisiä tv ohjelmia enemmän. Äitini on vieläkin ”kauniit ja rohkeat” uskollinen katselija.
valtakunta kirjoitti:
Oho meni ohitte viesti sinulle piti kirjoittaa. Minusta tuntuu iäkkäät katsoo näitä nykyisiä tv ohjelmia enemmän. Äitini on vieläkin ”kauniit ja rohkeat” uskollinen katselija.
Äitini syyllistyy samaan edelleen, taitaa kauniit ja rohkeat olla enemmän tapa kuin intohimo nykyään jo , en pystyisi samaan mainitun ohjelman kohdalla. En osaa pistää aivoja narikkaan sillä tavalla kuin ohjelma vaatii 🙂.
Voi olla tietysti että olisi aika ottaa +50 katseluvinkki huomioon ja siirtyä kaunareiden katsomoon, tämähän taisi olla vinkin tarkoitus... 😎E-Lukka kirjoitti:
Äitini syyllistyy samaan edelleen, taitaa kauniit ja rohkeat olla enemmän tapa kuin intohimo nykyään jo , en pystyisi samaan mainitun ohjelman kohdalla. En osaa pistää aivoja narikkaan sillä tavalla kuin ohjelma vaatii 🙂.
Voi olla tietysti että olisi aika ottaa 50 katseluvinkki huomioon ja siirtyä kaunareiden katsomoon, tämähän taisi olla vinkin tarkoitus... 😎Enhän minä sinun ikääsi tiedä kyseinen iäkkäiden toimi johtuu varmasti siitä etteivät osaa hyvin käyttää kyseisiä palvelua kaukosäätimen opettelu kuin tv:asennus myös käyttö on hankalaa heillä sen vuoksi ovat riippuvaisia esim tv:stä tulevista ohjelmista sekä uutisista ja myös siihen ettei riskiryhmät osaa varoa korona thl:lieventämällä. Äitinihän on jo +70 risat kuin isänikin. Korona on kaikille iäkkäille riski.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmatvaltakunta kirjoitti:
Enhän minä sinun ikääsi tiedä kyseinen iäkkäiden toimi johtuu varmasti siitä etteivät osaa hyvin käyttää kyseisiä palvelua kaukosäätimen opettelu kuin tv:asennus myös käyttö on hankalaa heillä sen vuoksi ovat riippuvaisia esim tv:stä tulevista ohjelmista sekä uutisista ja myös siihen ettei riskiryhmät osaa varoa korona thl:lieventämällä. Äitinihän on jo 70 risat kuin isänikin. Korona on kaikille iäkkäille riski.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmatLäpänheittoa se oli...😇
E-Lukka kirjoitti:
Läpänheittoa se oli...😇
Taidan lopettaa imetyksen ettei muodostu pienipippeli hormoonivajeen takia jos se on poika. Yhden raskauden aikana suunnitelin tamtem imetystä imetin koko raskauden(pojan) ja tamtem imetystä tein, mutta pojalle muodostui huomattaman pieni pippeli veljiinsä verrattuna joten suunittelin etten imetä 1v asti nykyistä vauvaa tyttövauvaa tänään hän on 8kk, enhän tiedä sukupuolta vielä mutta en halua ottaa nyt riskiä. Kun se hormooni vaje vaikuttaa sikiöökin mutta eivät hoitaneet kun heidän silmiin ei ole niin pieni😅 mutta toin asian uudelleen esiin huolesta että taidan nyt lopettaa imetys ettei se ole minusta riippuvainen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/b8f6c677-663e-4578-8501-669c600e4812
Kaikki yritän ottaa huomiota ja neuvolatäti aikoi ton pojan asiaa myös hoitaa kun se hormoonihoito taas lapsena on tarpeellinen jos aikoo ihan normaali pippelin saada.
Itseäni jo syytän tuosta kun hoksaa tuon liian myöhää kun olen pyrkinyt normaali suosituksiin. WHO mukaan imetys on 2v asti mutta suomessa suositus 1v joten en nyt lähde ottaa riskiä kun luutkin jo hampaissa oli haurastunut.E-Lukka kirjoitti:
Läpänheittoa se oli...😇
Minusta on ikävä ettei syy seurauksia ymmärretä niin hyvin mutta yritän ehkäistä ongelmia” Peniksen kehitykseen vaikuttavat sikiöaikaiset hormonit.
Mikropeniksen pienen koon syynä voi olla se, että sikiössä ei kehity tarpeeksi mieshormoneja tai että sikiön keho ei reagoi niihin normaalilla tavalla.”
Kyllähän tuo lause kiteysissä minun hormooni tasoon.E-Lukka kirjoitti:
Läpänheittoa se oli...😇
Ärsyttää kovin jos lapseni körsii vääristä minun valinnoista ja itse nämä vielä hokaan kun aiemmin lukenut vasta kun pienipenis on muodostunut syitä( mistä johtuu). Toivotaan että saa hoitoa ja asianmukaista hoitoa.. luulen että taidan olla itse aikamoinen kokemustuntija tällä menoa ja asiantuntija omien puutteeni takia. Kannattaisi enemmän lukea ja välttää ongelmia. Minusta penis on kuitenkin tärkeä miehen varustus myös tärkeä naissuhteille. Eikä kaikki ui sydämeen puhumalla.
E-Lukka kirjoitti:
Läpänheittoa se oli...😇
Taidan olla aika vakava tapaus mies oli jo kallis äidinmaidonkorvike mutta kumpikohan on tärkeämpi ja voihan siis olla tyttökin. lapset minulla on tullut vuoroin perää paitsi 4v ja 2v on molemmat poikkeuksellisesti poikia ja tyttö on taas viimeinen. Eli 5poikaa ja 4tyttö tällä hetkellä. Voihan siis tulla loppuun siis kaksi tyttöäkin peräjälkeen.
E-Lukka kirjoitti:
Läpänheittoa se oli...😇
Eli nyt sit varmaan voit kertoa kun annoit vihiäkin
ikäsi siis+50 siis mitä se ikäsi on?valtakunta kirjoitti:
Eli nyt sit varmaan voit kertoa kun annoit vihiäkin
ikäsi siis 50 siis mitä se ikäsi on?No olen tässä tuuminut että olisiko pitänyt heti suoraan ilmoittaa tinderiin että etsin omaishoitajaa? Saattaisi lisätä marginaalista kiinnostusta itse persoonaa kohtaan 😁
valtakunta kirjoitti:
Taidan lopettaa imetyksen ettei muodostu pienipippeli hormoonivajeen takia jos se on poika. Yhden raskauden aikana suunnitelin tamtem imetystä imetin koko raskauden(pojan) ja tamtem imetystä tein, mutta pojalle muodostui huomattaman pieni pippeli veljiinsä verrattuna joten suunittelin etten imetä 1v asti nykyistä vauvaa tyttövauvaa tänään hän on 8kk, enhän tiedä sukupuolta vielä mutta en halua ottaa nyt riskiä. Kun se hormooni vaje vaikuttaa sikiöökin mutta eivät hoitaneet kun heidän silmiin ei ole niin pieni😅 mutta toin asian uudelleen esiin huolesta että taidan nyt lopettaa imetys ettei se ole minusta riippuvainen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/b8f6c677-663e-4578-8501-669c600e4812
Kaikki yritän ottaa huomiota ja neuvolatäti aikoi ton pojan asiaa myös hoitaa kun se hormoonihoito taas lapsena on tarpeellinen jos aikoo ihan normaali pippelin saada.
Itseäni jo syytän tuosta kun hoksaa tuon liian myöhää kun olen pyrkinyt normaali suosituksiin. WHO mukaan imetys on 2v asti mutta suomessa suositus 1v joten en nyt lähde ottaa riskiä kun luutkin jo hampaissa oli haurastunut.Voiko noinkin käydä? Omakohtainen alkumatka taittui keskoskaapissa ja myöhemmin ei imetetty lähes ollenkaan.
E-Lukka kirjoitti:
Voiko noinkin käydä? Omakohtainen alkumatka taittui keskoskaapissa ja myöhemmin ei imetetty lähes ollenkaan.
Ei mitään harvainta aavistusta mutta raskaus aika se merkittävin osuus taitaa ollakin. Hormoonaallinen puutos on epäilty olevan syyllinen pieneen pilisyyteen tai tai häiriötä hormooni . Kyllä se varmasti vaikuttaa vain raskauden ajan kun kehittyy ihmiseksi, jos vaikuttaa minun luumuutoksiinkin en ole lääkäri niin en tiedä onko tämä mahdollisuus tuskin nyt riskiä otan sen vuoksi, jos itse epäilen mutta spekuloin tottakai.
valtakunta kirjoitti:
Ei mitään harvainta aavistusta mutta raskaus aika se merkittävin osuus taitaa ollakin. Hormoonaallinen puutos on epäilty olevan syyllinen pieneen pilisyyteen tai tai häiriötä hormooni . Kyllä se varmasti vaikuttaa vain raskauden ajan kun kehittyy ihmiseksi, jos vaikuttaa minun luumuutoksiinkin en ole lääkäri niin en tiedä onko tämä mahdollisuus tuskin nyt riskiä otan sen vuoksi, jos itse epäilen mutta spekuloin tottakai.
Palataanpa ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli elämäsi biisi on siis "äitiys", saadaan muuten sapiskaa 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Palataanpa ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli elämäsi biisi on siis "äitiys", saadaan muuten sapiskaa 🙂
Elä ihmettele harvemmin noita suorana näkee jos kiinnosta katsoa ” Elämäni biisi ”eikun sielä katsoo kyseiset pysyy vielä katsomaan yle areenasta. Kaksi tämän kauden jaksoa. Pysyy hyvin mukana.
https://areena.yle.fi/1-4666758
”Omaishoitaja” tinder hakuna kuulostaa hyvältä🥰 puolisona. saa häädettyä ”itsenäiset naiset ”pois ja yksin pärjättävä vaikka jalkapoikki kunhan ei joudu vahingossa toisen kalsareita pesemään siivoamaan ja toisen jälkiä keräämään.
- Anonyymi
Jazuli ja nosse rakas :)
Minusta tuntuu iäkkäät katsoo näitä nykyisiä tv ohjelmia enemmän. Äitini on vieläkin ”kauniit ja rohkeat” uskollinen katselija.
- Anonyymi
Highwayman on hyvä biisi!
Aloin juuri katsoa 👍 Eka biisi on jo ihan kiva. 🙂
- Anonyymi
Lii nauttii Neuvostoliiton kansallislaulista.
Katsoin kyseisen ohjelmat ekat kaudet Yle Areenasta muistaakseni viime vuonna. Tätä uutta edellistä ja nyt alkanutta uutta en ole katsonut. Diandra ja Jarkko Ahola olivat hyviä aikaisemmilla kausilla. Nythän Jarkko ei ole enää mukana. Arja Saijonmaa osaa aina tulkita kappaleita.
En katso. 😃 suoraa tv:tä en katso. Mies pisti kerran päivässä minulle mutta jooh. En katso siltikään ei ole mahdollista.
- Anonyymi
minua jännittää vähän tuo Suomen Selvytyjät kun ei saa tulta syttymän heh
sunnuntaina illa kai uusi jakso.l
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815