Näin Paula Niemi kirjoittaa Iltalehden Tyyli-osastolla (28.8.2023):
"Huonoja uutisia ruotsalaisen Cos-vaateketjun ystäville. Suositun brändin vaatteita ei saa enää jatkossa lainkaan kivijalkamyymälästä Suomessa, kun Pohjois-Esplanadilla Helsingissä sijaitseva kolmikerroksinen liike lopettaa toimintansa [8.9.2023].
"Kyseessä on brändin viimeinen kivijalkamyymälä Suomessa. Asiasta on kerrottu liikkeessä asioiville asiakkaille sekä Cos:in uutiskirjeen tilaajille."
Erittäin, erittäin harmillista. :(
"Ruotsalaisen Cos-vaatemerkin ajattomat, mutta usein kekseliäät, vaatteet ovat olleet monen suomalaisen suosikkeja. Jatkossa niitä ei pääse etukäteen sovittamaan tai ostamaan paikan päältä, mutta niitä saa tilattua Cos:in nettikaupan kautta Suomeen."
Onneksi! Nyt COS-fanit epäröimättä tilailemaan!
"Cos on osa ruotsalaista muotikauppajättiä H&M Groupia. Siihen kuuluvat H&M-myymälät sekä &Other Stories -merkki, jonka Suomen ainoa kivijalkamyymälä sijaitsee Kämp Galleria -ostoskeskuksessa Helsingin ydinkeskustassa. H&M Group avasi myös Arket-brändilleen kivijalkamyymälän Helsingin Aleksanterinkadulle viime vuoden marraskuussa."
( Arket-viite: https://www.iltalehti.fi/muoti/a/39b23d7b-6a15-46ac-9723-822ceb00ff52 )
Arket siis avasi 30.11.2022 Aleksanterinkadulle. Arket on myös ehdottomasti kokeilun arvoinen.
Ja ei kun suvereenisti tilaamaan COS- ja Arket-tuotteita!
P.S. Ovat parempia kuin itse henkkamaukan tuotteet.
H&M-ketjun COS lopettaa Kämp Galleriassa JA ylipäätään Suomessa
6
890
Vastaukset
- Anonyymi
Itse Paula Niemen jutun linkkaaminen unohtui.
"Suosittu ketjuvaateliike lopettaa Suomessa"
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/c9c0022c-9930-4090-8c92-fac2bca1d226- Anonyymi
VOisko olla, koska niissä Kämp Gallerian tiloissa on remppa? Voihan COS ilmaantua takaisin jossain toisessakin pisteessä?
Vaikuttaa aika hätiköidyltä tuo Iltalehden juttu. Ehkä joku COS:n liike avautuu myöhemmin jonnekin lähelle? Siirtyihän se Louis Vuittonin myymäläkin yhdestä kulmasta Stockmannin alakertaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOisko olla, koska niissä Kämp Gallerian tiloissa on remppa? Voihan COS ilmaantua takaisin jossain toisessakin pisteessä?
Vaikuttaa aika hätiköidyltä tuo Iltalehden juttu. Ehkä joku COS:n liike avautuu myöhemmin jonnekin lähelle? Siirtyihän se Louis Vuittonin myymäläkin yhdestä kulmasta Stockmannin alakertaan.Eipä ole näkynyt. Surkeuksien surkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole näkynyt. Surkeuksien surkeus.
Viittaat varmaan COS:n liikeeseen? Kyllä se Louis Vuitton sieltä Stockmannilta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole näkynyt. Surkeuksien surkeus.
Toivottavasti tulee vielä takaisin. Arket sentään edelleen elinvoimaisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulee vielä takaisin. Arket sentään edelleen elinvoimaisena!
Facebook-kirppiksen kautta ostaneena voin sanoa, että toimii. Aarteita kyllä löytyy. Itse löytänyt FB-kirppiksen kautta COS:n vaatetta ja toimii mainiosti.
Pitää vain tuntosarvet aina sopivasti koholla näiden nettikirppisten kuten FB-markkinoiden ja Tori.fi:n kanssa ja muistaa, että huijauksia aina löytyy. Paljon hienojakin juttuja silti löytyy eli varovaisuutta peliin ja tutkimusmatkalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368