Monikaan ei pysty tekemään siivoustöitä missään muodossakaan.

Anonyymi-ap

Jos näkökyky on niin huono että ei pysty näkemään roskia ja likaa.

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai on silmälasit keksitty??

    • Anonyymi

      Juu ja samat henkilöt jotka eivät huonon näön takia voi tehdä siivousta voivat kuitenkin tupakoida, juoda kaljaa, tehdä kaikkea kivaa ajanvietettä.
      Niissä ei huono näkö haittaa mitään.
      En tiedä kuinka paljon suomessa on niin huonolla näöllä vaarustettu ettei laseilla voi korjata näkökykyä?
      Sokeat ovat luku sinäänsä.

    • Anonyymi

      Suomessa ylisiivotaan paikkoja. Kerran pari vuodessa on sopiva siivousväli.

    • Varmasti on monia, jotka eivät pysty siivoustyötä tekemään. Kyseessä on kuitenkin vähintäänkin kohtalaisesti kuormittavasta fyysisestä työstä, jota ei esimerkiksi kipeän selän vuoksi voi tehdä. Samoin kipeät (nivelrikkoiset) polvet estävät pitkälti siivoustyön.

      Hyvin moni pystyy vaikkapa kotonaan pyyhkimään tiskipöydän kuivaksi taikka ottamaan pyykit koneesta ja laittamaan ne kuivumaan. Ammattimaisessa siivouksessa ei kuitenkaan pyyhkäistä yhtä pöytää taikka tyhjennetä pientä pesukonetta vartissa. Kyseessä on useassa tapauksessa koko päivän työ imuroimisineen, lattioiden ja tasojen pyyhkimisineen, roskien noukkimisineen ja vessojen kaikkien pintojen pesuineen. Työpäivän aikana kurotellaan, kyyristellään ja kyykitään moneen kertaan, eikä sellaista tehdä loppuun kuluneella ihmiskehon fysiikalla.

      • Anonyymi

        Voin varmaan vastata noihin nivelrikkoihin ja selkäkipuisen työskentely asioihin.
        Olen työskennellyt raksalla koko ikäni, 8v sitten laitettiin lonkkanivelet uusiksi ja työt jatkuu.
        Nyt olen kuntoutusyksikössä selän takia mutta töitä teen edelleen.
        Usein esim. selkäkipu on lihaksistosta aiheutuva ongelma ja jos on rakenteellisia ongelmia niin lihaksisto tukee niitäkin ja helpottaa oireita.
        Moni lääkäri onkin sanonut että jos en tekisi raskasta työtä niin olisin huonommassa kunnossa.


    • Anonyymi

      Pölyallergikot eivät pysty siivoushommiin,Henki alkaa
      vinkumaan ja yskittämään. Homma katkeaa siihen paikkaan,

    • Anonyymi

      Vain miljonääreillä on rahaa tehdä työtä'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe