Bernie Marsden - Here I Go Again

Anonyymi-ap

Marsden ja Coverdale kirjoittivat kyseisen kappaleen.

https://youtu.be/M9Pst1uwoJg

Hyvä biisi tuo on. Marsden valitettavasti kuoli 24.8.2023.

15

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luonnollista poistumaa, taas yksi on joukosta poissa, kuka lähtee seuraavaksi?

      Hyvä ja sielukas soittaja Bernie oli, toisin kuin nykyiset liruttelijat.

      • Anonyymi

        Riluttelijat, eli tilluttelijat.


      • Bernie oli myös yks positiivinen esimerkki siitä miten musiikkibisneksessä voi olla mukana käyttämättä huumeita ja läträämättä liikaa alkoholilla. Siksi hän varmaan eli näinkin pitkään. Tai ainakin se on varmaan ollut yksi syy. On paljon surullisia tarinoita muusikoista ja laulajista, jotka ovat kuolleet huumeisiin ja/tai alkoholiin ja niiden seurauksiin.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Tämä on mulle surun päivä. Oon järkyttynyt. Tosin Berniella oli erilaisia terveyshuolia viime vuosina. Mun yks lempimuusikoista. RIP Bernie. Taas on yksi joukosta poissa.

      Oon lukenu 2 kertaa Bernien muistelmat "Where´s my guitar?" Huippu.

    • Myös persoonana Bernie oli huippu tai ainakin muistelmateoksen, haastattelujen ja Youtubepätkien perusteella. Herrasmies, ystävällinen kaikkia kohtaan ja huumori kukki. Ihmisluonteen parhaimmistoa niin kuin vaikka myös esim. Rob Halford, Paul Rodgers, Mick Ralphs (toivottavasti mies on toipunut vuonna 2016 saadusta aivoinfarktista tai toivottavasti ei kohta kuulla hänen poismenostaan), Simon Kirke (rumpali, Mick Ralphsin ja Paul Rodgersin bändikaveri bändissä Bad Company ja Rodgersin bändikaveri bändissä Free).

    • Oon aatellu, että miks tollaset hyväluontoiset ihmiset niin kuin Bernie tai vaikka jo vuonna 1995 kuollut kitaristi Rory Gallagher (kuoli 48-vuotiaana) kuolevat, mutta sitten sellaiset kuin vaikka esim. Putin vaan elävät ja porskuttavat. Tasan eivät käy onnen lahjat. Tosin Bernie oli 72-vuotias kuollessaan, että hän oli jo nähnyt elämää vuosikymmeniä, mutta minusta hänellä olisi vielä ollut annettavaa musiikkielämälle ja hänellä itsellään oli vielä intoa siihen ja positiiviset tulevaisuuden odotukset uuden musiikin ja keikkailun suhteen.

      • Anonyymi

        Only the good die young.

        Bernie ehti onneksi jo elämäntyönsä tehdä.

        Tulee mieleen Randy Rhoads, joka kuoli täysin turhassa lento-onnettomuudessa, oliko vasta 26-vuotias, tai Cliff Burton, joka taas kuoli bussionnettomuudessa, miten paljon heillä olisi vielä ollut annettavaa musiikille. Metallicalla olisi ollut parempia biisejä, joita emme koskaan päässeet kuulemaan. Rhoads oli ilmeisesti siirtymässä pois raskaasta rokista, näin olen antanut itselleni ymmärtää, oli saavuttanut siinä huipun, sillä saralla ei ollut enää annettavaa hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Only the good die young.

        Bernie ehti onneksi jo elämäntyönsä tehdä.

        Tulee mieleen Randy Rhoads, joka kuoli täysin turhassa lento-onnettomuudessa, oliko vasta 26-vuotias, tai Cliff Burton, joka taas kuoli bussionnettomuudessa, miten paljon heillä olisi vielä ollut annettavaa musiikille. Metallicalla olisi ollut parempia biisejä, joita emme koskaan päässeet kuulemaan. Rhoads oli ilmeisesti siirtymässä pois raskaasta rokista, näin olen antanut itselleni ymmärtää, oli saavuttanut siinä huipun, sillä saralla ei ollut enää annettavaa hänelle.

        Berniellä olisi vielä ollut annettavaa tai ainakin haluja esiintyä ja tehdä musiikkia. Ja ennen kaikkea, vaikka hän oli tosi hyvä kitaristi ja ylipäätään muusikko, niin mää järkytyin hänen kuolemastaan sen takia millainen hän oli persoonana.


    • Korjaus: Rory kuoli 47-vuotiaana.

    • Tässä kuuluu paremmin ja tämä on vielä riisutumpi versio. Tässä myös Bernien ääni tulee paremmin esille. "Here I go again" ja vain 2 miestä, akustinen kitarara, lauluääni ja huuliharppu.
      https://www.youtube.com/watch?v=uz6XjznsSq0

    • Anonyymi

      Tällä videolla Bernie kertoo lisäksi hienoja tarinoita.

      GuitarPoint / Maintal - Vintage Show 2018 / Clinic - Bernie Marsden 1959 Gibson Les Paul Standard
      https://youtu.be/vKw5oqjG1VA

      • Bernie taisi useampaan otteeseen vierailla tuolla Guitar Pointissa.


    • Anonyymi

      Samalta risteilyltä näyttäisivät nämä pätkät olevan.

      Bernie Marsden - Fool For Your Lovin' - 2019 Mediterranean KTBA Cruise
      https://youtu.be/ACRWNFLTQ0c

      Bernie Marsden & Joe Bonamassa - Walking By Myself - 2019 Mediterranean KTBA Cruise
      https://youtu.be/t-iIBfswftE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe