Näkeekö sen naamasta

Anonyymi-ap

kun lakkaa saamasta?

Tässä kotosalla käytiin keskustelua ja toinen osapuoli oikein maireasti hymyili, että eikös se näy :)

-keinovaginamies-

32

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän sitä varmaan onnellisemmalta näyttää tietyllä tapaa ja on hyvällä tuulella eikä murheet tunnu niin suurilta. Seksi ja läheisyys vsrsinkin ihmisen kanssa kenestä todella välittää saa hyvänolon/mielen hormoonit hyrräämään niin kai se on ihan loogistakin.🤔😀.

      • Anonyymi

        Ai kun lakkaa saamasta?
        Teillähän on muorin kanssa sitten yhteinen huumori.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun lakkaa saamasta?
        Teillähän on muorin kanssa sitten yhteinen huumori.

        -keinovaginamies-

        Kun lakkaa saamasta niin ei hyrrää enää onnellisuushormoonit niin kyllä se naamasta jotenkin näkyy varmaan. Sitten kun saa niin naama on kuin naantalin aurinko kun ne hormoonit hyrrää.😄.


    • Anonyymi

      Sinkkumiehille naamasta näkyvä saamattomuus vaikeuttaa seksin saamista.

      Mies, jonka ensisijainen tarve on penetroitua naiseen, ei naisia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Näkee

        Suupielet alaspäin


    • Riippuu niin ihmisestä. - Johtuu kipu mistä hyvänsä, niin sitten asiat on jo huonosti, kun se näkyy naamasta. - Mutta kyllä se miehellä tietynlaisena apeutena, hajamielisyytenä tai välinpitämättömyytenä näkyy. - Tunnistin kollegassa ensin nämä merkit ja sitten hän kertoikin, kuinka he olivat tyttöystävän kanssa todenneet, että he ovat vaan kämppiksiä enää, joten päättivät erota.

      Minusta, ja naisista yleisestikin on eräs mies (ei tosin kollega) sanonut, että sen näkee naamasta, kun nainen on saanut ja erityisesti lantion liikkeestä.

      • Anonyymi

        Riippuu ihmisestä tosiaan. Kuten sekin ajatteleeko näkeekö vai ei näe, ja kuka näkee jos näkee oikeasti. Usein kuvitellaan näkevänsä tai ei nähdä vaikka olisi aihetta. Paljon riippuu siitäkin, haluaako "saaja" tulla nähdyksi.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Tuo viimeinen kappale on kyllä noita miesten höpöjuttuja.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä tosiaan. Kuten sekin ajatteleeko näkeekö vai ei näe, ja kuka näkee jos näkee oikeasti. Usein kuvitellaan näkevänsä tai ei nähdä vaikka olisi aihetta. Paljon riippuu siitäkin, haluaako "saaja" tulla nähdyksi.

        - Sheena

        Se on kyllä totta, että riippuu hyvin paljon ympäristöstä, mitä omasta mielialastaan haluaa näyttää ulospäin vai haluaako olla vain asiallinen ja neutraali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeinen kappale on kyllä noita miesten höpöjuttuja.

        -keinovaginamies-

        Sitähän minäkin 😄
        Unta, unta, unta vaan ~


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat "saamisella"? Suuri osa naisista ei saa orgasmia koskaan.

    • Kyllä sen näkee. Sitä onkin kiva katsella toisesta heti sen jälkeen sängyllä vierekkäin. ☺️

      • Anonyymi

        Keneltä kuulit, hujoppi? 😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kuulit, hujoppi? 😹

        Ihan huomannut itse ja oon kuullut, että on mullakin aika veikeänlauhkee ilme. 😁

        Ehkä sun pitäis itsekin kokeilla. 🙃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ihan huomannut itse ja oon kuullut, että on mullakin aika veikeänlauhkee ilme. 😁

        Ehkä sun pitäis itsekin kokeilla. 🙃

        Vähän vierestä, mutta...
        Varsinkin nuoresta Naisesta sen näkee, kun rupeaa antamaan! Se vaatimattoman, jopa rumankin näköinen nuori Nainen kaunistuu uskomattomasti ja alkaa suorastaan säteilemään, kun alkaa antamaan! Tämä on todettu monesta, vaikka eivät minulle antaneetkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vierestä, mutta...
        Varsinkin nuoresta Naisesta sen näkee, kun rupeaa antamaan! Se vaatimattoman, jopa rumankin näköinen nuori Nainen kaunistuu uskomattomasti ja alkaa suorastaan säteilemään, kun alkaa antamaan! Tämä on todettu monesta, vaikka eivät minulle antaneetkaan.

        Jaa?


    • Anonyymi

      Jaahas.
      Kuten oletettavaa oli, kukaan palstalla ei ymmärtänyt muorin yksimielistä huumoria :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Eikö muori siis tarkoittanut itseään tai sinua? Vai vihjasiko että saa muualta? Avaa vähän:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muori siis tarkoittanut itseään tai sinua? Vai vihjasiko että saa muualta? Avaa vähän:)

        Höh,
        Onko porukka täällä näin pihalla?

        Tietysti hän hymyili onnellisena, kun kukaan ei ole häirinnyt häntä seksuaalisluonteisilla asioilla pitkään aikaan :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh,
        Onko porukka täällä näin pihalla?

        Tietysti hän hymyili onnellisena, kun kukaan ei ole häirinnyt häntä seksuaalisluonteisilla asioilla pitkään aikaan :))

        -keinovaginamies-

        Entä jos vihjaisi, että valitettavasti ei ole häirinnyt? Miksi et ole häntä vikitellyt?


    • Anonyymi

      Vähän niin ja näin.

      - Sheena

    • Ei näy ainakaan mun naamasta. Muut probleemat saattaakin näkyä. Seksin saamattomuus ei liikuta mua yhtään mitenkään. Ihan sama.

    • Anonyymi

      Saamiset tai saamattomuus ei kyllä ainakaan naamastani näy. Onnellisuus näkyy, mutta pelkkä saaminen ei itselläni onnellisuutta lisää.

      • Anonyymi

        Hymyiletkö kuin Hangon keksi ? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyiletkö kuin Hangon keksi ? :D

        En mä oikeestaan ikinä mitenkään erityisesti hymyile. Mä en osaa sellasta 16 hammasta näkyy hymyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikeestaan ikinä mitenkään erityisesti hymyile. Mä en osaa sellasta 16 hammasta näkyy hymyä.

        Miten onnellisuus näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onnellisuus näkyy?

        Jotain sellaista myhäilyä, yleistä iloisuutta ja "hehkumista". En mä tiedä, kun en katsele itseäni ulkoapäin. Se vaan tuntuu aina näkyvän.


    • Anonyymi

      Kummassa mielessä? Ettäkö lakkaa kokonaan saamasta? Vai lakkaa just saamasta?

      • Anonyymi

        Junnu lauloi pohjoisen Saamasen tiestä. Kun lakkaa saamasta tarkoittaa se mieskunnon romahtamista. Vaikka tarjottaisi, ei enää saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junnu lauloi pohjoisen Saamasen tiestä. Kun lakkaa saamasta tarkoittaa se mieskunnon romahtamista. Vaikka tarjottaisi, ei enää saa.

        Eiköhän se nyt nyt kuitenkin Kaamasen tie ollut.


    • Kyllä sen isännästä näkee, jos on ollut taukoa syystä tai toisesta muutama päivä liikaa. Kovin on äkeä ja kaikki pännii. Naama on ihan harmaa :/
      Minusta sanoi yks mies aikanaan kun aloin parin vuoden sinkkujakson jälkeen seurustelemaan, että tiukkanutturaisesta vanhastapiiasta tuli hetkessä peace &love- hippinnainen, kun rupesi "saamaan" . Tiiä sitten....

    • Anonyymi

      Hankaussähköhän ei kuulu diiliin? Sähkö on ihmistä varten, eikä ihminen sähköjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe