Näkeekö sen naamasta

Anonyymi-ap

kun lakkaa saamasta?

Tässä kotosalla käytiin keskustelua ja toinen osapuoli oikein maireasti hymyili, että eikös se näy :)

-keinovaginamies-

32

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän sitä varmaan onnellisemmalta näyttää tietyllä tapaa ja on hyvällä tuulella eikä murheet tunnu niin suurilta. Seksi ja läheisyys vsrsinkin ihmisen kanssa kenestä todella välittää saa hyvänolon/mielen hormoonit hyrräämään niin kai se on ihan loogistakin.🤔😀.

• Anonyymi

Ai kun lakkaa saamasta?
        Teillähän on muorin kanssa sitten yhteinen huumori.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ai kun lakkaa saamasta?
        Teillähän on muorin kanssa sitten yhteinen huumori.

-keinovaginamies-

Kun lakkaa saamasta niin ei hyrrää enää onnellisuushormoonit niin kyllä se naamasta jotenkin näkyy varmaan. Sitten kun saa niin naama on kuin naantalin aurinko kun ne hormoonit hyrrää.😄.

• Anonyymi

Sinkkumiehille naamasta näkyvä saamattomuus vaikeuttaa seksin saamista.

Mies, jonka ensisijainen tarve on penetroitua naiseen, ei naisia kiinnosta.

• Anonyymi

Näkee

Suupielet alaspäin

• Riippuu niin ihmisestä. - Johtuu kipu mistä hyvänsä, niin sitten asiat on jo huonosti, kun se näkyy naamasta. - Mutta kyllä se miehellä tietynlaisena apeutena, hajamielisyytenä tai välinpitämättömyytenä näkyy. - Tunnistin kollegassa ensin nämä merkit ja sitten hän kertoikin, kuinka he olivat tyttöystävän kanssa todenneet, että he ovat vaan kämppiksiä enää, joten päättivät erota.

Minusta, ja naisista yleisestikin on eräs mies (ei tosin kollega) sanonut, että sen näkee naamasta, kun nainen on saanut ja erityisesti lantion liikkeestä.

• Anonyymi

Riippuu ihmisestä tosiaan. Kuten sekin ajatteleeko näkeekö vai ei näe, ja kuka näkee jos näkee oikeasti. Usein kuvitellaan näkevänsä tai ei nähdä vaikka olisi aihetta. Paljon riippuu siitäkin, haluaako "saaja" tulla nähdyksi.

- Sheena

• Anonyymi

Tuo viimeinen kappale on kyllä noita miesten höpöjuttuja.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihmisestä tosiaan. Kuten sekin ajatteleeko näkeekö vai ei näe, ja kuka näkee jos näkee oikeasti. Usein kuvitellaan näkevänsä tai ei nähdä vaikka olisi aihetta. Paljon riippuu siitäkin, haluaako "saaja" tulla nähdyksi.

- Sheena

Se on kyllä totta, että riippuu hyvin paljon ympäristöstä, mitä omasta mielialastaan haluaa näyttää ulospäin vai haluaako olla vain asiallinen ja neutraali.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo viimeinen kappale on kyllä noita miesten höpöjuttuja.

-keinovaginamies-

Sitähän minäkin 😄
        Unta, unta, unta vaan ~

• Anonyymi

Mitä tarkoitat "saamisella"? Suuri osa naisista ei saa orgasmia koskaan.

• Kyllä sen näkee. Sitä onkin kiva katsella toisesta heti sen jälkeen sängyllä vierekkäin. ☺️

• Anonyymi

Keneltä kuulit, hujoppi? 😹

• Anonyymi kirjoitti:

Keneltä kuulit, hujoppi? 😹

Ihan huomannut itse ja oon kuullut, että on mullakin aika veikeänlauhkee ilme. 😁

Ehkä sun pitäis itsekin kokeilla. 🙃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihan huomannut itse ja oon kuullut, että on mullakin aika veikeänlauhkee ilme. 😁

Ehkä sun pitäis itsekin kokeilla. 🙃

Vähän vierestä, mutta...
        Varsinkin nuoresta Naisesta sen näkee, kun rupeaa antamaan! Se vaatimattoman, jopa rumankin näköinen nuori Nainen kaunistuu uskomattomasti ja alkaa suorastaan säteilemään, kun alkaa antamaan! Tämä on todettu monesta, vaikka eivät minulle antaneetkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän vierestä, mutta...
        Varsinkin nuoresta Naisesta sen näkee, kun rupeaa antamaan! Se vaatimattoman, jopa rumankin näköinen nuori Nainen kaunistuu uskomattomasti ja alkaa suorastaan säteilemään, kun alkaa antamaan! Tämä on todettu monesta, vaikka eivät minulle antaneetkaan.

Jaa?

• Anonyymi

Jaahas.
      Kuten oletettavaa oli, kukaan palstalla ei ymmärtänyt muorin yksimielistä huumoria :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Eikö muori siis tarkoittanut itseään tai sinua? Vai vihjasiko että saa muualta? Avaa vähän:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö muori siis tarkoittanut itseään tai sinua? Vai vihjasiko että saa muualta? Avaa vähän:)

Höh,
        Onko porukka täällä näin pihalla?

Tietysti hän hymyili onnellisena, kun kukaan ei ole häirinnyt häntä seksuaalisluonteisilla asioilla pitkään aikaan :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh,
        Onko porukka täällä näin pihalla?

Tietysti hän hymyili onnellisena, kun kukaan ei ole häirinnyt häntä seksuaalisluonteisilla asioilla pitkään aikaan :))

-keinovaginamies-

Entä jos vihjaisi, että valitettavasti ei ole häirinnyt? Miksi et ole häntä vikitellyt?

• Anonyymi

Vähän niin ja näin.

- Sheena

• Ei näy ainakaan mun naamasta. Muut probleemat saattaakin näkyä. Seksin saamattomuus ei liikuta mua yhtään mitenkään. Ihan sama.

• Anonyymi

Saamiset tai saamattomuus ei kyllä ainakaan naamastani näy. Onnellisuus näkyy, mutta pelkkä saaminen ei itselläni onnellisuutta lisää.

• Anonyymi

Hymyiletkö kuin Hangon keksi ? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyiletkö kuin Hangon keksi ? :D

En mä oikeestaan ikinä mitenkään erityisesti hymyile. Mä en osaa sellasta 16 hammasta näkyy hymyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä oikeestaan ikinä mitenkään erityisesti hymyile. Mä en osaa sellasta 16 hammasta näkyy hymyä.

Miten onnellisuus näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten onnellisuus näkyy?

Jotain sellaista myhäilyä, yleistä iloisuutta ja "hehkumista". En mä tiedä, kun en katsele itseäni ulkoapäin. Se vaan tuntuu aina näkyvän.

• Anonyymi

Kummassa mielessä? Ettäkö lakkaa kokonaan saamasta? Vai lakkaa just saamasta?

• Anonyymi

Junnu lauloi pohjoisen Saamasen tiestä. Kun lakkaa saamasta tarkoittaa se mieskunnon romahtamista. Vaikka tarjottaisi, ei enää saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Junnu lauloi pohjoisen Saamasen tiestä. Kun lakkaa saamasta tarkoittaa se mieskunnon romahtamista. Vaikka tarjottaisi, ei enää saa.

Eiköhän se nyt nyt kuitenkin Kaamasen tie ollut.

• Kyllä sen isännästä näkee, jos on ollut taukoa syystä tai toisesta muutama päivä liikaa. Kovin on äkeä ja kaikki pännii. Naama on ihan harmaa :/
      Minusta sanoi yks mies aikanaan kun aloin parin vuoden sinkkujakson jälkeen seurustelemaan, että tiukkanutturaisesta vanhastapiiasta tuli hetkessä peace &love- hippinnainen, kun rupesi "saamaan" . Tiiä sitten....

• Anonyymi

Hankaussähköhän ei kuulu diiliin? Sähkö on ihmistä varten, eikä ihminen sähköjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4151
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2268
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2126
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1942
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      391
      1732
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1329
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe