ONKO 170-180g määrä hiilari parempi rasvanpolttolle, jos syön tervellisiä hiilareita?
hiilihydraatin vaikutus rasvanpolttoon?
11
318
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi kuin mikä?
180 g kuulostaa ihan maltilliselta hiilihydraattiimäärältä/vrk tai on pikemminkin alakanttiin.
Nuo ”aineenvaihdunnat”, ”energiatasot” ja ”rasvanpoltot” ovat ihan höpöhöpö käsitteitä. Älä pohdi sellaisia.- Anonyymi
Miksi sitten suositaan 50-150g määrä hiilaria rasvanpoltton? Auttaako myös 170g hiilari polttamaan rasvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten suositaan 50-150g määrä hiilaria rasvanpoltton? Auttaako myös 170g hiilari polttamaan rasvan?
Missä suositaan 50-150 g, voitko antaa linkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä suositaan 50-150 g, voitko antaa linkin?
Googlasin että rasvanpolttoista, niin jossain sanottiin että 50-150g hiilaria per päivä, mä syönkin 170-180g hiilaria vaikka tavoitteena on rasvanpolttoa, olen epä varma näistä asioista niin en tiiä pitäisikö saada vähintään 150g hiilaria rasvanpolttolla tai voinko vaan syödä 170-180g hiilaria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlasin että rasvanpolttoista, niin jossain sanottiin että 50-150g hiilaria per päivä, mä syönkin 170-180g hiilaria vaikka tavoitteena on rasvanpolttoa, olen epä varma näistä asioista niin en tiiä pitäisikö saada vähintään 150g hiilaria rasvanpolttolla tai voinko vaan syödä 170-180g hiilaria?
Vähennä vain ruoan määrää äläkä mieti mitään rasvanpolttoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse googlasin eikä näin ole. Keksit tarinan 50-170 g ihan itse.
- Anonyymi
Miehet ajattelevat aivoillaan, naiset ihollaan. Naiset haluavat eläytyä laihdutukseen koko kehollaan ja ikään kuin tuntea että ”rasva palaa”.
- Anonyymi
No montako määrä hiilaria sitten rasvanpolttolla?! Tarviin apua
- Anonyymi
0 - 10 grammaa.
- Anonyymi
Paino putoaa millä tahansa hiilihydraattimäärällä, jos on energiavaje. Kysy koulun rehtorilta lisätietoja.
- Anonyymi
Jos syöty ravinto ei riitä elimistön ja kehon energiatarpeeseen on energia otettava ihmiskehoon varastoituneesta rasvasta ja lihaksista. Silloin ihminen laihtuu. Aina laihtuessa myös lihaskudosta katoaa vaikka tarkoitus on päästä irti vain "läskistä".
Jotta lihaskato olisi mahdollsimman vähäistä on syötävä proteiinipitoista ravintoa ja treenattava lihaksistoa. Jotta jaksaa treenata on muistettava syödä oikeanlaista hiilihydraattia riittävä määrä. Liian nopea laihduttaminen syö helposti lihaksistoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380