ONKO 170-180g määrä hiilari parempi rasvanpolttolle, jos syön tervellisiä hiilareita?
hiilihydraatin vaikutus rasvanpolttoon?
12
283
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi kuin mikä?
180 g kuulostaa ihan maltilliselta hiilihydraattiimäärältä/vrk tai on pikemminkin alakanttiin.
Nuo ”aineenvaihdunnat”, ”energiatasot” ja ”rasvanpoltot” ovat ihan höpöhöpö käsitteitä. Älä pohdi sellaisia.- Anonyymi
Miksi sitten suositaan 50-150g määrä hiilaria rasvanpoltton? Auttaako myös 170g hiilari polttamaan rasvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten suositaan 50-150g määrä hiilaria rasvanpoltton? Auttaako myös 170g hiilari polttamaan rasvan?
Missä suositaan 50-150 g, voitko antaa linkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä suositaan 50-150 g, voitko antaa linkin?
Googlasin että rasvanpolttoista, niin jossain sanottiin että 50-150g hiilaria per päivä, mä syönkin 170-180g hiilaria vaikka tavoitteena on rasvanpolttoa, olen epä varma näistä asioista niin en tiiä pitäisikö saada vähintään 150g hiilaria rasvanpolttolla tai voinko vaan syödä 170-180g hiilaria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlasin että rasvanpolttoista, niin jossain sanottiin että 50-150g hiilaria per päivä, mä syönkin 170-180g hiilaria vaikka tavoitteena on rasvanpolttoa, olen epä varma näistä asioista niin en tiiä pitäisikö saada vähintään 150g hiilaria rasvanpolttolla tai voinko vaan syödä 170-180g hiilaria?
Vähennä vain ruoan määrää äläkä mieti mitään rasvanpolttoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse googlasin eikä näin ole. Keksit tarinan 50-170 g ihan itse.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17997833a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miehet ajattelevat aivoillaan, naiset ihollaan. Naiset haluavat eläytyä laihdutukseen koko kehollaan ja ikään kuin tuntea että ”rasva palaa”.
- Anonyymi
No montako määrä hiilaria sitten rasvanpolttolla?! Tarviin apua
- Anonyymi
0 - 10 grammaa.
- Anonyymi
Paino putoaa millä tahansa hiilihydraattimäärällä, jos on energiavaje. Kysy koulun rehtorilta lisätietoja.
- Anonyymi
Jos syöty ravinto ei riitä elimistön ja kehon energiatarpeeseen on energia otettava ihmiskehoon varastoituneesta rasvasta ja lihaksista. Silloin ihminen laihtuu. Aina laihtuessa myös lihaskudosta katoaa vaikka tarkoitus on päästä irti vain "läskistä".
Jotta lihaskato olisi mahdollsimman vähäistä on syötävä proteiinipitoista ravintoa ja treenattava lihaksistoa. Jotta jaksaa treenata on muistettava syödä oikeanlaista hiilihydraattia riittävä määrä. Liian nopea laihduttaminen syö helposti lihaksistoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944