Tytär menee naimisiin somalimiehen kanssa

Anonyymi-ap

Asia tuli yllätyksenä minulle ja miehelleni.

Olemme molemmat hyvin suvaitsevaisia ihmisiä ja tottuneet afrikkalaisiin miehiin.

On vain yksi asia mitä emme vielä tajua eli miksi tyttäremme pitäisi kääntyä muslimiksi.

Eikö avioliitto muuten onnistu vai mikä siinä on?

Mieheni tulee hyvin toimeen somalimiehen kanssa ja yhdessä he soittavat rytmikkäästi rumpuja sekä polttelevat eksoottisen tuoksuisia savukkeita.

Tyttäremme on 20 vuotias ja hänen tuleva mies 48 vuotias.

Asumme kaikki pääkaupunkiseudulla.

12

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tyttäresi ei ymmärrä omaa parastaan niin kai sinä vanhempana välität kuitenkin? Naivi ei pitäisi olla!

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

jos tyttäresi olisi 13 v niin asia paisuisi

• Anonyymi

demokratiassa pitäisi olla tasaarvoa, mutta ei että yksi kulttuuri vie kaiken

suhteet kaatuvat epätasaarvon kun toinen tahtoo kaikista eniten

nää suhderakkaudet eivät rauhoitu ennen kuin maahanmuuttajat kaikki maistavat kaiken ja ovat käyneet kaikkialla, jolloin he vähentävät itsensä puolustamista

• Anonyymi

Ai miten kiva, onneksi olkoon! Tulee varmasti hyvät juhlat. Käykää tekin kylillä kääntymässä.

• Olen nähnyt elokuvia
      Se on hauskaa osaa ihmiset suomi 24 tarvitko kirjoita elokuva tarina sanoa ihan suora paska kaikki mamu
      Miksi moni luulevät että tällä on lammas ryhmä me ollaan tällä

• Anonyymi

Itse olen kuullut, että somalit voivat olla moniavioisuus eli heillä voi olla samanaikaisesti useampia vaimoja? Tällainen tilanne voi tulla eteen myöhemmin vuosien saatossa?

• Anonyymi

Sikaa ruuaksi tuholaiset lähtee nälkä

• Anonyymi

Kasvatuksenne on mennyt todella pahasti metsää. Oman tyhmän kasvatuksenne vuoksi tämmöinen on edes mahdollista.

• Anonyymi

Kulttuuri erot tulevat näkymään kun ensinnä
      kuluu vähän aikaa.

• Anonyymi

Kun aikaa on kulunut tarpeeksi tulette näkemään,että ketä sitä oikein rasistiksi syytetään ja miksi.

• Anonyymi

Khattia kanssa! En ole vielä koskaan nähnyt bongoilevaa somalia ja ne räppäritkin taitaa olla vähän nuorempaa sukupolvea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7910
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2735
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1989
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      120
      1854
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1636
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      78
      1219
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe