Töykeää käytöstä nuorisolta!!

Anonyymi-ap

Hei, Oletteko huomannut kultaisen väristä volkkaria taitaa olla bora mutta en ole mikään auto expertti mutta minulle ja ystävälleni on huudeltu siitä autosta "huora" monesti ja mietin kuinka kauan tämä kestää ja miksi pojat ei koulussa ole vain huutelee tälläistä!

19

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tälläistä tapahtuu aivan kauhea kokemus varmasti

    • Anonyymi

      Taitaa olla samat jampat jotka ajelevat jokapäivä samoihin aikoihin vimpelin keskustassa..

      • Anonyymi

        Näin taitaa olla pitäisiköhän niiden vähän alkaa miettimään tekojaan!!!!


    • Anonyymi

      Homoja satana

    • Anonyymi

      Yleensä ennen klo 11 joten ruoka tauolla ja varmaan tulee lukiosta tai jostai ammattikoulusta

      • Anonyymi

        Lukiolaiset eivät tälläisiä huutele, eikä käyttäydy tuollalailla.
        Ovat ammattikoululaisia siis sedulaisia ääliöitä.
        Näillä on taipumusta tuollaiseen käytökseen, kun tunnetusti tiedetään, että Sedussa ei tarvitse opiskella tosissaan, olla vain joukon mukana. Sekä harrastaa toisten oppilaiden kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiolaiset eivät tälläisiä huutele, eikä käyttäydy tuollalailla.
        Ovat ammattikoululaisia siis sedulaisia ääliöitä.
        Näillä on taipumusta tuollaiseen käytökseen, kun tunnetusti tiedetään, että Sedussa ei tarvitse opiskella tosissaan, olla vain joukon mukana. Sekä harrastaa toisten oppilaiden kiusaamista.

        He ovat lukiolaisia jotka huutelevat sillä seurasin heitä ja menivät lukioon


    • Anonyymi

      Karmeaa.

    • Anonyymi

      Ei näytä mitään, älyllistä tuollaisten suusta tulevan : (

    • Anonyymi

      Hei, olen alakoulun opettaja sama Bora aijoi koulumme ohi ja autosta huudettiin että "vitun runkkarit" minun mielestäni aika törkeää eskarilaisille huudella tämmöstä.

    • Anonyymi

      Siis MITÄ!?😠.. Toivottavasti saadaan pian yhteys heidän vanhempiin, luulisi viimeistään silloin käytöksen paranevan.

    • Anonyymi

      Voi, kauheaa käytöstä maailman tulevaisuudella🤬

    • Anonyymi

      Utelin pojaltani ja hän sanoi auton kuljettajan olevan jostain kauempaa. Minun puolesta pojat menköön omalle kirkolle huutelemaan! 😠

    • Anonyymi

      Vimpelin nuorisovaltuustossakin näyttää olevan aika monta koulukiusaaja, ei kovin hyvää esimerkkiä sekään...

    • Anonyymi

      sama nimenomaan kultaisen värinen wolkkari (bora) ajoi ohitseni ja huusi ikkunasta "haistakaa lesbot v****!".
      harmi ettei suomen laissa ole pykälää jolla tollaiset runkkarit saataisiin ladon taakse.

      • Anonyymi

        Olen Jehovan todistaja ja olin K market vedon pihassa jakamassa jumalan sanaa ja vastaava auto josta kerroit ajoi ohi hiljaa ja autosta minulle ja kumppanilleni huudettiin "itsetyydyttäjäksi" jumala armahtakoon heidät


    • Anonyymi

      hökäleitä satana

    • Anonyymi

      Ottakaa joku kuvaa ja videoo kun näette tämän auton lähestyvän. Ja rekkari ylös, sen avulla selviää kenen auto. Ja sitten todisteet ja puhelinsoittoa näiden tyhmien vanhemmille.

      • Anonyymi

        Ok
        Ok


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe