Mie en jaksa kun Ruotsissa on pilvin pimein kauniita naisia.

Anonyymi-ap

Mutta täällä Suomessa ei ole yhtään. Feikkejä vain.

19

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee sä komea uhraus ja palvelus tälle maallemme ja vaihda sukupuolta. Ruotsalaiset olis kateudesta vihreenä, että suomineidosta tuli miss universum.

    • Anonyymi

      Käy hakeen Ruotsista vaimo itelles. On sitten tässäkin maassa yksi kaunis nainen. 👍

    • Anonyymi

      Muuta ruattii. Vitttuako täällä iniset

    • Anonyymi

      Mutta takasin ei tartte tulla muista se

    • Anonyymi

      Puhuvatkin ruottalaiset kauniit naiset suomea? Niinpä, taidat jäädä ilman naista ku yhteinen kieli puuttuu?

      • Anonyymi

        Villi veikkaus. Tää puhuu ruattii. En vaan tajua mitä se enää täällä tekee. Kerran ruattis on niin paljon paremmin kaikki asiat.


      • Anonyymi

        Aloittaja voisi tarkentaa kuuluuko ruotsin hemaisevan kauniiden naisten joukkoon myös muslimeita?Ruotsissa kun on paljon muslimeita?Tasapuolisuutta ei saa olla rasisti?


    • Sä voit mennä käymään ruotsissa. Noita autolauttoja menee Turuust joka päivä. Ja jos sulla ei ola autoa, niin osta saabi. Sillä tekee vaikutuksen ruotsalaisiin. Kannattaa mennä Taalaimaalle, Värmlantiin tai Smålantiin. Ainakin jatkaa huomattavasti Tukholmaa kauemmaksi. Mä ite en niin Skånelaisten ulkonäöstä pidä,jotenkin korppikotkan näköisiä, mutta siinäkin se on katsojan silmässä. Siinä on myös se ongelma, ettei niiden murrettavoi ymmärtää.

    • Anonyymi

      Voit palata sinne Ruotsiin. Minne kuulutkin.

    • Anonyymi

      Härreguud sinä finske pojke! Vi väntar på dig. Det är Åke som tycker dig.

    • Anonyymi

      Kateelliset Suomi likat on laittaneet aloitukseen vastauksia.

    • Anonyymi

      On täällä paljonkin kauniita naisia ja maailman kauneinkin löytyy. Kyseessä on toki oma henkilökohtainen mielipiteeni, mutta näen hänet sellaisena ihan omilla silmilläni, eivätkä muiden näkemiset siihen vaikuta.

      • Anonyymi

        Mutta et ole Ruotsissa käynyt?


    • Anonyymi

      Miksiköhän olen syntynyt Suomeen?

    • Oraakkelit kertoi että blondien invaasio suomeen olisi tulossa, voi olla että odottelevat lahden jäätymistä, odotellaan...🙄

      • Anonyymi

        Mutta kun taidan olla menneen talven lumia sitä ennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun taidan olla menneen talven lumia sitä ennen.

        älä hosu, kyllä sitä joulukuulle jaksaa venata 🙂


    • Anonyymi

      tukholmasta ainakin..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      153
      3070
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      379
      1456
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1455
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1265
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      989
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    10. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      842
    Aihe