Kaveri suuttui ja laittoi välit poikki

Anonyymi-ap

50-vuotias Kaverini pyysi minua yhteen tapahtumaan, joka oli Ruotsissa. Kuitenkin matkan järjestämisessä alkoi ilmetä ongelmia. Hän oli itselleen varannut laivan jo, ja sanoi että sen kun varaat itse, ja tapahtuman lipun ja majoituksen, vaikka en tiennyt päiviä (oli puhe yhdestä tapahtumapäivästä ja tapahtuma oli jaettu useammalle päivälle), miten jatkoyhteys, mikä lentoyhtiö. Hän vain totesi, että kyllä osaat ja että jokainen varatkoon kaikki omat lennot ja majoitukset, hän teki jo niin. Tuli outo tunne umpimähkään varailla kaikkea. Pyysi mukaan, mutta miten me oikein mennään yhdessä, jos hän ei anna mitään tietoja? Lopulta en varannut mitään.

Hänestä ei kuulunut mitään kuukauteen, kunnes yksi ilta hän viestillä kysyi, missä olen, kun hän on terminaalissa, ja missä minä olen. Sitten hän alkoi pommittaa viesteillä monta peräkkäin, jossa syytti minua matkan pilaamisesta. Hänestä olin lupautunut matkalle muka. Hän sitten keskittyi lähettämään viestejä useampana päivänä peräkkäin. En avannut viestejä, mutta näin pari riviä esikatselusta miten ne alkoi, ja ne keskittyi minun syyllistämiseen. Niitä tuli joku 30. En vastannut. Vuoden päästä hän ilmoitti yks kaks viestillä katkaisevansa välit. Se sopi minulle, koska hän ei missään vaiheessa pyytänyt anteeksi, vaan oli tosi hyökkäävä. Ihmettelen vain, mikä hänelle tuli, ja en tiennyt tällaista puolta hänestä; kun hän kerran suuttuu, hän suuttuu kunnolla.

8

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun piti mennä Helsinkiin kaverin kanssa. Varasi vain itselleen junalipun. Ihmettelin vähän, että miksei varannut minulle samalla. No tiesin mihin junaan oli menossa. Kun yritin varata, oli liput loppuunmyyty. En sitten lähtenyt.

• Anonyymi

Mitä kaveri siihen sanoi?

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18000016g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Eihän tällainen ole reilua, enempi kuulostaa vedätykseltä, johon ei kannata tarttua. Vääränlainen kaveri, jonka kanssa olisi viimeistään reissussa tullut ongelmia? Liian itsekkäillä ihmisillä on vaikea asettua toisen asemaan ja siksi tulee tällaisia ylilyöntejä. Toisen oikut reissun päällä voivat olla katastrofeja? Joissa vaaran tunne on aina suurempi.

Yhdessä tällaiset pitää suunnitella ja toteuttaa, muuten peli voi muuttua myöhemmin epäreiluksi ja toinen kokee vähemmän mieleisiä yllätyksiä. Painajainen enemmän mahdollista (kun edetään vain toisen mielen mukaan) kuin kiva reissu yhdessä. Ole ennemminkin tyytyväinen, että välit meni poikki näin kuin, jollain muulla tavalla reissussa.

• Anonyymi

Tätä juuri ajattelin. Että jos olisin yrittänyt lähteä mukaan "soolona", niin ei reissussa olisi ollut mukavaa. Vaan voisin kuvitella, että siitä olisi tullut painajainen ja välit menneet tosi ikävällä tavalla. Olen tyytyväinen, etten mennyt väkisin mukaan. Hänen on parempi pysyä yksinmatkustajana. On vain hullua, että hän on minua 10v vanhempi ja pitänyt häntä sivistyneenä.

Se on totta, että liian itsekkäillä ihmisillä on vaikea asettua toisen asemaan. Sitä hän on. Näkee asiat omasta näkökulmastaan.

• Anonyymi

"ilmoiti katkaisevansa välit". Helpolla pääsit tuosta "kaverista" eroon.
      Vain jätä se omiin oloihinsa availemaata mitään sen viestejä. Parasta kun poistat koko viestittelyhistorian.

• Anonyymi

Oon poistanut sen viestihistorian. En avannut mitään sen viestejä. Laitoin hänelle viestin väliin ystävällisesti, että haluan hänen nauttivan reissusta, mutta viestien pommittaminen jatkui samanlaisena. Tätä ennen tyhjensin viestihistorian, jotta en lukisi vahingossakaan viestejä. Ihmettelin, miten joku jaksaa käydä yksipuolista viestittelyä, laittoi 30 muutaman päivän sisällä. Yhtään en avannut.

Olin myös ällikällä lyöty, etteikö tämä kaveri huomaa mitään käytöksessään. Oli itse väliinpitämätön. Halusi mukaan, mutta jostain syystä ei halunnut yhdessä tehdä asioita. On näköjään niitä ihmisiä, jotka eivät myönnä olevansa väärässä. Ja olin viime vuosina tehnyt havainnon hänen itsekkyydestä. Hän ajattelee tosi paljon itsensä kautta asioita. Hän ei mene jonkun luokse kylään käymään toisessa kaupungissa, vaan mieluummin matkustaa ulkomaille, kun sen rahan voi käyttää siihen. Nuuka on.

• Anonyymi

Joo, ihmettelin kun ilmoitti erikseen vuoden hiljaiselon jälkeen (en itse ole halunnut ottaa yhteyttä niiden hänen viestipommitusten jälkeen, koska oli niin hyökkäävä. Ja hänen tulisi tajuta oma käytöksensä, mutta kun se on minä, minä, minä...). No mikäpä siinä. Koin, että oltiin etäännytty ajat sitten muutenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe