Kana on mätää mättöä

Anonyymi-ap

Kidutetun eläimen pieni lyhyt elämä maistuu monille. Voi vain ihmetellä miten sellaista voi joku ostaa ja vielä laittaa suuhunsa.

62

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep nykyään maksalatikossakin on koneellisestieroteltua siipikarjaa, olisin melko varma että alkuperäisessä reseptissä sitä ei ollut.
      Sitä tungetaan nykyään lähes joka paikka varmaan kohta sitä löytyy suklaastakin.
      Kananliha on vaan niin helvetin halpaa, että on kiusaus ujuttaa sitä oikean lihan sekaan.

      • Anonyymi

        Hyvää, että on vielä inhimillisyytta jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää, että on vielä inhimillisyytta jäljellä.

        https://www.youtube.com/shorts/uLk4Ndr5W5w
        Voimme tappaa eläimiä, koska meillä on enemmän voimaa ja laitteita. Älä huoli, joku tulee vielä, joka on meitä vahvempi, ja me tunnemme tuskan, jota aiheutamme heikommille.

        Ihminen, miltä tuntuu tietää, että sinut aiotaan tappaa? Eläin vastustaa sitä, että se aiotaan tappaa. Ajattele asiaa. Asetu hetkeksi tuon eläimen asemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=RTenibfTutI&t=1s
        Eläin aistii, että se aiotaan tappaa. Jokainen haluaa elää, myös eläin.

        Eläin anoo armoa koko olemuksellaan: älkää tappako minua. Mutta me emme anna armoa.

        Jos tapat eläimen, tapat jonkun perheenjäsenen, jonkun isän, jonkun äidin, joku eläinlapsi jää orvoksi.

        On hyvin julmaa tappaa ne, jotka etsivät turvaa meiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/shorts/uLk4Ndr5W5w
        Voimme tappaa eläimiä, koska meillä on enemmän voimaa ja laitteita. Älä huoli, joku tulee vielä, joka on meitä vahvempi, ja me tunnemme tuskan, jota aiheutamme heikommille.

        Ihminen, miltä tuntuu tietää, että sinut aiotaan tappaa? Eläin vastustaa sitä, että se aiotaan tappaa. Ajattele asiaa. Asetu hetkeksi tuon eläimen asemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=RTenibfTutI&t=1s
        Eläin aistii, että se aiotaan tappaa. Jokainen haluaa elää, myös eläin.

        Eläin anoo armoa koko olemuksellaan: älkää tappako minua. Mutta me emme anna armoa.

        Jos tapat eläimen, tapat jonkun perheenjäsenen, jonkun isän, jonkun äidin, joku eläinlapsi jää orvoksi.

        On hyvin julmaa tappaa ne, jotka etsivät turvaa meiltä.

        "Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras

        Kun kysyy itseltään vakavasti, onko ihmisellä oikeus tappaa eläimiä, ja tajuaa, että ei ole, seuraava kysymys on looginen: miksi ihminen ei saa tehdä niin, mitä tapahtuu, jos hän tekee niin, vaikka mitä tapahtuisi - kuten nykyään tapahtuu?

        Kun länsimaisilla filosofeilla ei ole aavistustakaan siitä, onko eläimillä oikeus elämään tai voidaanko ne tappaa ilman, että siitä on seurauksia niille itselleen. Keskeinen teema, joka on ymmärrettävä tässä yhteydessä, on karma.

        Sanskritin kielen sana "karma" tarkoittaa kirjaimellisesti "toimintaa" ja osoittaa, että jokaisella aineellisessa maailmassa tapahtuvalla toiminnalla on erilaisia lyhyen ja pitkän aikavälin seurauksia (reaktioita). Jokainen ihminen suorittaa "karmaa" (tekoja) ja on siten karman lain, toiminnan ja reaktion lain, alainen, jonka mukaan jokainen teko (hyvä tai huono) määräytyy vastaavien tulevien (hyvien tai huonojen) seurausten mukaan. Kun puhutaan yksilön karmasta, viitataan siis "ennalta määrättyihin reaktioihin" vapaasti valituille teoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras

        Kun kysyy itseltään vakavasti, onko ihmisellä oikeus tappaa eläimiä, ja tajuaa, että ei ole, seuraava kysymys on looginen: miksi ihminen ei saa tehdä niin, mitä tapahtuu, jos hän tekee niin, vaikka mitä tapahtuisi - kuten nykyään tapahtuu?

        Kun länsimaisilla filosofeilla ei ole aavistustakaan siitä, onko eläimillä oikeus elämään tai voidaanko ne tappaa ilman, että siitä on seurauksia niille itselleen. Keskeinen teema, joka on ymmärrettävä tässä yhteydessä, on karma.

        Sanskritin kielen sana "karma" tarkoittaa kirjaimellisesti "toimintaa" ja osoittaa, että jokaisella aineellisessa maailmassa tapahtuvalla toiminnalla on erilaisia lyhyen ja pitkän aikavälin seurauksia (reaktioita). Jokainen ihminen suorittaa "karmaa" (tekoja) ja on siten karman lain, toiminnan ja reaktion lain, alainen, jonka mukaan jokainen teko (hyvä tai huono) määräytyy vastaavien tulevien (hyvien tai huonojen) seurausten mukaan. Kun puhutaan yksilön karmasta, viitataan siis "ennalta määrättyihin reaktioihin" vapaasti valituille teoille.

        Karman laki ei ole vain itämainen teoria, vaan se on luonnonlaki, joka toimii yhtä väistämättä kuin aika tai painovoiman laki. Jokaista toimintaa seuraa reaktio. Tämän lain mukaan kipu ja kärsimys, jota aiheutamme muille eläville olennoille, palaa takaisin meihin. "Sitä niittää, mitä kylvää", sillä luonnolla on omat universaalin oikeudenmukaisuuden lakinsa. Kukaan ei voi kiertää karman lakia - paitsi ne, jotka ovat ymmärtäneet, miten se toimii.

        Karman lain ymmärtäminen paljastaa eläinten tappamisen tuhoisat seuraukset.
        Karman laki ei kuitenkaan koske vain yksilöä, vaan myös kollektiivisesti, eli sitä sovelletaan tekoihin, joihin ihmisryhmä (perhe, yhteisö, kansakunta, jopa koko planeetan väestö) on syyllistynyt aktiivisesti tai passiivisesti. Jos ihmiset noudattavat universumin lakeja, koko yhteiskunta hyötyy siitä. Jos yhteiskunnassa kuitenkin siedetään syntisiä, vääryyttä ja väkivaltaa, se kärsii vastaavan kollektiivisen karman vuoksi, eli sodista, luonnonkatastrofeista, ympäristötuhoista, epidemioista jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karman laki ei ole vain itämainen teoria, vaan se on luonnonlaki, joka toimii yhtä väistämättä kuin aika tai painovoiman laki. Jokaista toimintaa seuraa reaktio. Tämän lain mukaan kipu ja kärsimys, jota aiheutamme muille eläville olennoille, palaa takaisin meihin. "Sitä niittää, mitä kylvää", sillä luonnolla on omat universaalin oikeudenmukaisuuden lakinsa. Kukaan ei voi kiertää karman lakia - paitsi ne, jotka ovat ymmärtäneet, miten se toimii.

        Karman lain ymmärtäminen paljastaa eläinten tappamisen tuhoisat seuraukset.
        Karman laki ei kuitenkaan koske vain yksilöä, vaan myös kollektiivisesti, eli sitä sovelletaan tekoihin, joihin ihmisryhmä (perhe, yhteisö, kansakunta, jopa koko planeetan väestö) on syyllistynyt aktiivisesti tai passiivisesti. Jos ihmiset noudattavat universumin lakeja, koko yhteiskunta hyötyy siitä. Jos yhteiskunnassa kuitenkin siedetään syntisiä, vääryyttä ja väkivaltaa, se kärsii vastaavan kollektiivisen karman vuoksi, eli sodista, luonnonkatastrofeista, ympäristötuhoista, epidemioista jne.

        Se, joka tappaa eläimiä ja aiheuttaa niille kohtuutonta kärsimystä - kuten ihmiset tekevät teurastamoissa - tapetaan seuraavassa elämässä ja monissa muissa elämissä samalla tavalla. Tällaisia rikoksia ei anneta koskaan anteeksi. Jos ihminen tappaa ammattimaisesti tuhansia eläimiä, jotta muut ihmiset voivat ostaa lihaa ruoaksi, hänen on tiedettävä, että seuraavassa elämässä, elämästä toiseen, hänet tapetaan samalla tavalla.



        Juutalais-kristilliset kirjoitukset ovat yksiselitteisiä: "Älä tapa!". Uskonnolliset johtajat kuitenkin sallivat itse tappaa eläimiä, mutta samaan aikaan heitä halutaan pitää pyhimyksinä ja he jakavat kaikenlaisia lahjanantoja. Tällainen ajattelemattomuus ja tekopyhyys ihmisyhteiskunnassa johtaa lukemattomiin katastrofeihin, ja siksi silloin tällöin puhkeaa suuria sotia. Ihmiset menevät sitten joukkomittaisesti taistelukentille ja tappavat toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, joka tappaa eläimiä ja aiheuttaa niille kohtuutonta kärsimystä - kuten ihmiset tekevät teurastamoissa - tapetaan seuraavassa elämässä ja monissa muissa elämissä samalla tavalla. Tällaisia rikoksia ei anneta koskaan anteeksi. Jos ihminen tappaa ammattimaisesti tuhansia eläimiä, jotta muut ihmiset voivat ostaa lihaa ruoaksi, hänen on tiedettävä, että seuraavassa elämässä, elämästä toiseen, hänet tapetaan samalla tavalla.



        Juutalais-kristilliset kirjoitukset ovat yksiselitteisiä: "Älä tapa!". Uskonnolliset johtajat kuitenkin sallivat itse tappaa eläimiä, mutta samaan aikaan heitä halutaan pitää pyhimyksinä ja he jakavat kaikenlaisia lahjanantoja. Tällainen ajattelemattomuus ja tekopyhyys ihmisyhteiskunnassa johtaa lukemattomiin katastrofeihin, ja siksi silloin tällöin puhkeaa suuria sotia. Ihmiset menevät sitten joukkomittaisesti taistelukentille ja tappavat toisiaan.

        Jos ihmiset haluavat vapauttaa tulevan elämänsä tästä tappamisesta ja tapetuksi tulemisesta, heidän on lopetettava sellainen toiminta.
        Monet ihmiset pelkäävät nykyään sodan puhkeamista, mutta samaan aikaan teurastamoissa, karjatiloilla ja eläinkokeiden laboratorioissa kaikkialla maailmassa tehdään päivittäin kylmäverisesti vähintään yhtä hirvittäviä verilöylyjä kuin sodassa, tajuamatta, miten läheisesti nämä väkivaltaiset teot liittyvät toisiinsa.


        Syyn ja seurauksen yleismaailmallinen laki tai moraalisen energian säilymisen laki on: "Sitä niittää, mitä kylvää". Näin ollen: me itse olemme kärsimyksemme syy.
        Älä tapa. Karman laki rankaisee murhaajaa kuolemalla. (Veri pestään pois omalla verellä). Ihminen ei ole vastuussa vain ihmisten, vaan myös eläinten tappamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmiset haluavat vapauttaa tulevan elämänsä tästä tappamisesta ja tapetuksi tulemisesta, heidän on lopetettava sellainen toiminta.
        Monet ihmiset pelkäävät nykyään sodan puhkeamista, mutta samaan aikaan teurastamoissa, karjatiloilla ja eläinkokeiden laboratorioissa kaikkialla maailmassa tehdään päivittäin kylmäverisesti vähintään yhtä hirvittäviä verilöylyjä kuin sodassa, tajuamatta, miten läheisesti nämä väkivaltaiset teot liittyvät toisiinsa.


        Syyn ja seurauksen yleismaailmallinen laki tai moraalisen energian säilymisen laki on: "Sitä niittää, mitä kylvää". Näin ollen: me itse olemme kärsimyksemme syy.
        Älä tapa. Karman laki rankaisee murhaajaa kuolemalla. (Veri pestään pois omalla verellä). Ihminen ei ole vastuussa vain ihmisten, vaan myös eläinten tappamisesta.

        "Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras

        Ihmiset ovat julmia heikompia kohtaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä, ihminen, miltä sinusta tuntuisi, jos tietäisit, että sinut kohta tapetaan? Eläin tuntee myös pelkoa.

        https://www.youtube.com/shorts/uLk4Ndr5W5w
        Luuletteko todella, että teille, perheellenne, kansakunnallenne ja koko maailmalle ei tule mitään reaktiota tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/shorts/uLk4Ndr5W5w
        Luuletteko todella, että teille, perheellenne, kansakunnallenne ja koko maailmalle ei tule mitään reaktiota tästä?

        Eläimetkin haluavat elää, miksi emme anna niille sitä mahdollisuutta?
        ihminen ei ole mikään luomakunnan ruunu. Päinvastoin. Halveksittava kaiken saastuttaja ja pilaaja. Mihin kajoaakin, se tuhoutuu.
        On ollut jo aikoja sitten tiedossa että eläinten lopetusprosessi eri vaiheineen aiheuttaa kärsimystä eläimille teurastuksessa. (Kipu, pelko, stressi.) Kerran on teknilogiaa huippuunsa kehitetty, miks ei ole keinopiffit sun muut lihasolut labroissa kasvamassa, vaikka kloonauskeinokin käytössä tai peräti 3D-tulostus kunhan eläinten kärsimys loppuisi eli teuraseläinten kasvattaminen teuraaksi loppuisi, jäisi historiaan? Voisihan labrassa terveysasiatkin ravintoarvoina ottaa huomioon erittäin hyvin.
        Nyt on aloitettava tositoimet jotta muutos lähtee käyntiin eikä kukaan enää uinu asian tiimoilta. Eettistä toimintaa kehiin ja muutos käyntiin ettei surusilmiä olisi kylmäsydämisten teurastajien armoilla enää turhaan anomassa, pelkäämässä ja kärsimässä. On sen arvoista vaivannäkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimetkin haluavat elää, miksi emme anna niille sitä mahdollisuutta?
        ihminen ei ole mikään luomakunnan ruunu. Päinvastoin. Halveksittava kaiken saastuttaja ja pilaaja. Mihin kajoaakin, se tuhoutuu.
        On ollut jo aikoja sitten tiedossa että eläinten lopetusprosessi eri vaiheineen aiheuttaa kärsimystä eläimille teurastuksessa. (Kipu, pelko, stressi.) Kerran on teknilogiaa huippuunsa kehitetty, miks ei ole keinopiffit sun muut lihasolut labroissa kasvamassa, vaikka kloonauskeinokin käytössä tai peräti 3D-tulostus kunhan eläinten kärsimys loppuisi eli teuraseläinten kasvattaminen teuraaksi loppuisi, jäisi historiaan? Voisihan labrassa terveysasiatkin ravintoarvoina ottaa huomioon erittäin hyvin.
        Nyt on aloitettava tositoimet jotta muutos lähtee käyntiin eikä kukaan enää uinu asian tiimoilta. Eettistä toimintaa kehiin ja muutos käyntiin ettei surusilmiä olisi kylmäsydämisten teurastajien armoilla enää turhaan anomassa, pelkäämässä ja kärsimässä. On sen arvoista vaivannäkö

        Suuri osa kiinalaisista on jo saanut karman reaktion- kollektiivinen karma. Ne ovat tunnetusti julmia eläimiä kohtaan. Erilaisten elävien olentojen polttaminen ja syöminen (kadulla). Jos me emme muutu, saamme samanlaisen kohtalon. Kiinalaiset on suljettu koteihinsa nääntymään nälkään. Heidät on suljettu koteihinsa kuin vankilaan, aivan kuten he pitävät eläimiä. Aivan kuten he tekivät eläinten ja lintujen kanssa. Ne olennot tukehtuivat suljetuissa pusseissa, nyt he itse saavat saman kohtalon. Sama tapahtuu meillekin, jos emme muutu.

        https://rapsodia.info/esimakua-tulevista-alykaupungeista-kiinan-painajai...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri osa kiinalaisista on jo saanut karman reaktion- kollektiivinen karma. Ne ovat tunnetusti julmia eläimiä kohtaan. Erilaisten elävien olentojen polttaminen ja syöminen (kadulla). Jos me emme muutu, saamme samanlaisen kohtalon. Kiinalaiset on suljettu koteihinsa nääntymään nälkään. Heidät on suljettu koteihinsa kuin vankilaan, aivan kuten he pitävät eläimiä. Aivan kuten he tekivät eläinten ja lintujen kanssa. Ne olennot tukehtuivat suljetuissa pusseissa, nyt he itse saavat saman kohtalon. Sama tapahtuu meillekin, jos emme muutu.

        https://rapsodia.info/esimakua-tulevista-alykaupungeista-kiinan-painajai...

        Koska olet ihminen, sinulta vaaditaan enemmän. Ihmiselle on annettu kyky ajatella syvällisesti, ja sen takia ihmisellä on suurempi vastuu. Ja vastuu myös siinä, miten kohtelet heikompia - niitä, jotka ovat sinusta riippuvaisia ja jotka luottavat sinuuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet ihminen, sinulta vaaditaan enemmän. Ihmiselle on annettu kyky ajatella syvällisesti, ja sen takia ihmisellä on suurempi vastuu. Ja vastuu myös siinä, miten kohtelet heikompia - niitä, jotka ovat sinusta riippuvaisia ja jotka luottavat sinuuun.

        Karman lain ymmärtäminen paljastaa eläinten tappamisen tuhoisat seuraukset. Vaikka ei itse tappaisi eläimiä, vahingoittaa silti itseään. Karman lain mukaan kaikki tappamiseen osallistuvat - ne, jotka kasvattavat eläimiä, tappavat ne, myyvät lihaa, kypsentävät sitä, tarjoilevat sitä ja se, joka syö sitä - saavat vastaavat karmareaktiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karman lain ymmärtäminen paljastaa eläinten tappamisen tuhoisat seuraukset. Vaikka ei itse tappaisi eläimiä, vahingoittaa silti itseään. Karman lain mukaan kaikki tappamiseen osallistuvat - ne, jotka kasvattavat eläimiä, tappavat ne, myyvät lihaa, kypsentävät sitä, tarjoilevat sitä ja se, joka syö sitä - saavat vastaavat karmareaktiot.

        Monet ihmiset pelkäävät nykyään sodan puhkeamista, mutta samaan aikaan teurastamoissa, karjatiloilla ja eläinkokeiden laboratorioissa ympäri maailmaa tehdään joka päivä kylmäverisesti vähintään yhtä hirvittäviä verilöylyjä kuin sodassa, eivätkä he ole tietoisia siitä, miten läheisesti nämä väkivaltaiset toimet liittyvät toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ihmiset pelkäävät nykyään sodan puhkeamista, mutta samaan aikaan teurastamoissa, karjatiloilla ja eläinkokeiden laboratorioissa ympäri maailmaa tehdään joka päivä kylmäverisesti vähintään yhtä hirvittäviä verilöylyjä kuin sodassa, eivätkä he ole tietoisia siitä, miten läheisesti nämä väkivaltaiset toimet liittyvät toisiinsa.

        Kaikki, mitä teet, palaa sinuun. Milloin? - ajan kysymys. Miten ja kuinka paljon? - Kyse on karman laista.

        Ja jokapäiväisessä elämässä voi havaita, että kaikki toimet eivät johda välittömiin tuloksiin: koulun loppuun saattamiseksi on opiskeltava muutama vuosi, lapsen saamiseksi on odotettava muutama kuukausi ja niin edelleen.



        Jos kylvät ajatuksen, niität teon,
        kylvät teon, niität tavan,
        Jos kylvät tavan, niität luonteen,
        Kylvät luonteen, niität kohtalon. Englantilainen sananlasku

        Jokaiseen toimintaan liittyy yhtä suuri reaktio. Yleismaailmallisella tasolla samaa lakia kutsutaan karman laiksi. Se, mitä teemme, palaa takaisin meihin. Karman käsite viittaa yksilön, yhteisön tai jopa kokonaisen kansakunnan keräämiin reaktioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, mitä teet, palaa sinuun. Milloin? - ajan kysymys. Miten ja kuinka paljon? - Kyse on karman laista.

        Ja jokapäiväisessä elämässä voi havaita, että kaikki toimet eivät johda välittömiin tuloksiin: koulun loppuun saattamiseksi on opiskeltava muutama vuosi, lapsen saamiseksi on odotettava muutama kuukausi ja niin edelleen.



        Jos kylvät ajatuksen, niität teon,
        kylvät teon, niität tavan,
        Jos kylvät tavan, niität luonteen,
        Kylvät luonteen, niität kohtalon. Englantilainen sananlasku

        Jokaiseen toimintaan liittyy yhtä suuri reaktio. Yleismaailmallisella tasolla samaa lakia kutsutaan karman laiksi. Se, mitä teemme, palaa takaisin meihin. Karman käsite viittaa yksilön, yhteisön tai jopa kokonaisen kansakunnan keräämiin reaktioihin.

        Jotkut saattavat ajatella, että säännöt on tehty niin, ettei ihminen saa onnea tässä elämässä, vaan kärsii vain niin, että hän pettyy täysin tähän maailmaan. Totuus on kuitenkin aivan toinen: ihminen saa vain sen, mitä hän tekee toisille: sitä niittää, mitä kylvää. On myös tärkeää ymmärtää, että elävän olennon koko historia tässä maailmassa otetaan huomioon, ei vain tämä nykyinen elämä, vaan myös edelliset elämät ja niissä tehdyt teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut saattavat ajatella, että säännöt on tehty niin, ettei ihminen saa onnea tässä elämässä, vaan kärsii vain niin, että hän pettyy täysin tähän maailmaan. Totuus on kuitenkin aivan toinen: ihminen saa vain sen, mitä hän tekee toisille: sitä niittää, mitä kylvää. On myös tärkeää ymmärtää, että elävän olennon koko historia tässä maailmassa otetaan huomioon, ei vain tämä nykyinen elämä, vaan myös edelliset elämät ja niissä tehdyt teot.

        Karma - oikeudenmukaisuuden laki

        Karma on mekanismi, jonka avulla oikeudenmukaisuuden laki ilmenee, ja se on seuraava:

        "Mitä kylvät, sitä niität".

        Siksi on hyvin tärkeää tietää ja ymmärtää, mitä kylvätte. Teidän on nimittäin niitettävä hedelmiä siitä, mitä kylvätte.

        Jos sinulle tapahtuu jotakin epämiellyttävää, se tarkoittaa, että olet kerran tehnyt jotakin pahaa jollekin (joko nykyisessä tai edellisissä elämissä). Nyt se vain palaa teille. Samalla tavalla hyvät teot palaavat teille takaisin hyvinä hedelminä. Tätä kutsutaan karmaksi.

        Jotkut hylkäävät karman opetuksen vieraana ja toisesta kulttuurista peräisin olevana asiana ja sanovat, että vain niillä, jotka uskovat siihen, on karma. Samalla karman laki on yksi Universaalin peruslaeista, joka on yksinkertaisesti tunnettava....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karma - oikeudenmukaisuuden laki

        Karma on mekanismi, jonka avulla oikeudenmukaisuuden laki ilmenee, ja se on seuraava:

        "Mitä kylvät, sitä niität".

        Siksi on hyvin tärkeää tietää ja ymmärtää, mitä kylvätte. Teidän on nimittäin niitettävä hedelmiä siitä, mitä kylvätte.

        Jos sinulle tapahtuu jotakin epämiellyttävää, se tarkoittaa, että olet kerran tehnyt jotakin pahaa jollekin (joko nykyisessä tai edellisissä elämissä). Nyt se vain palaa teille. Samalla tavalla hyvät teot palaavat teille takaisin hyvinä hedelminä. Tätä kutsutaan karmaksi.

        Jotkut hylkäävät karman opetuksen vieraana ja toisesta kulttuurista peräisin olevana asiana ja sanovat, että vain niillä, jotka uskovat siihen, on karma. Samalla karman laki on yksi Universaalin peruslaeista, joka on yksinkertaisesti tunnettava....

        Onko karma vieras käsite?

        "Mikään maan päällä ei katoa..." - lauletaan suositussa laulussa. "Sitä niittää, mitä kylvää", sanoo suosittu sananlasku. Voimmeko sanoa, että esi-isämme eivät tunteneet karman lakia ja että se oli heille vieras?

        Karman laki tarkoittaa tekojen ja niiden seurausten välistä erottamatonta yhteyttä. Se on helppo jäljittää alkeistasolla. Esimerkiksi käsien taputtaminen on toiminta, ja ääni, jonka kuulemme, on seuraus. Mitä sanottavaa on monimutkaisemmista inhimillisistä toiminnoista.

        Jokaisen meistä karma kehittyy ajassa, ja se suuntautuu menneisyydestä nykyisyyden kautta tulevaisuuteen. Teko on siemen. Lopulta se synnyttää verson, josta tulee puu. Ja puu puolestaan kukkii ja kantaa hedelmää. Samoin jokainen teko tuottaa jonkinlaista hedelmää. Se, millainen hedelmä siitä tulee, voidaan arvioida siemenen perusteella.

        mikä siemen on istutettu;
        missä maaperässä;
        kuka ja milloin.

        Kaikille on selvää, että omenapuu kasvaa omenan siemenestä, ja jos joku opiskelee lakimieheksi, hän ei saa tohtorin tutkintoa.
        Karma - hyvän ja pahan tasapaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko karma vieras käsite?

        "Mikään maan päällä ei katoa..." - lauletaan suositussa laulussa. "Sitä niittää, mitä kylvää", sanoo suosittu sananlasku. Voimmeko sanoa, että esi-isämme eivät tunteneet karman lakia ja että se oli heille vieras?

        Karman laki tarkoittaa tekojen ja niiden seurausten välistä erottamatonta yhteyttä. Se on helppo jäljittää alkeistasolla. Esimerkiksi käsien taputtaminen on toiminta, ja ääni, jonka kuulemme, on seuraus. Mitä sanottavaa on monimutkaisemmista inhimillisistä toiminnoista.

        Jokaisen meistä karma kehittyy ajassa, ja se suuntautuu menneisyydestä nykyisyyden kautta tulevaisuuteen. Teko on siemen. Lopulta se synnyttää verson, josta tulee puu. Ja puu puolestaan kukkii ja kantaa hedelmää. Samoin jokainen teko tuottaa jonkinlaista hedelmää. Se, millainen hedelmä siitä tulee, voidaan arvioida siemenen perusteella.

        mikä siemen on istutettu;
        missä maaperässä;
        kuka ja milloin.

        Kaikille on selvää, että omenapuu kasvaa omenan siemenestä, ja jos joku opiskelee lakimieheksi, hän ei saa tohtorin tutkintoa.
        Karma - hyvän ja pahan tasapaino.

        Teemme hyviä tekoja, pahoja tekoja ja sekalaisia tekoja. Siksi myös niiden hedelmiä voi olla kolmenlaisia - hyviä, huonoja ja sekalaisia. Ja ihminen tuntee ne onnellisuuden ja erilaisen kurjuuden muodossa. Tekemällä hyvän teon saamme tulevaisuudessa hyviä hedelmiä. Onnellisuudesta on siis maksettava tekemällä hyviä tekoja. Mutta jos emme ole halukkaita maksamaan, kärsimys tulee luoksemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemme hyviä tekoja, pahoja tekoja ja sekalaisia tekoja. Siksi myös niiden hedelmiä voi olla kolmenlaisia - hyviä, huonoja ja sekalaisia. Ja ihminen tuntee ne onnellisuuden ja erilaisen kurjuuden muodossa. Tekemällä hyvän teon saamme tulevaisuudessa hyviä hedelmiä. Onnellisuudesta on siis maksettava tekemällä hyviä tekoja. Mutta jos emme ole halukkaita maksamaan, kärsimys tulee luoksemme.

        Joku saattaa sanoa: "En tee mitään väärää ihmisille. Miksi minä kärsin?"
        - Koska et tee mitään hyvää.

        Karman lain mukaan ihmisen luonnollinen tila on olla onnellinen, muuten häntä rangaistaan kärsimyksellä. Lisäksi meidän on otettava huomioon, että me työskentelemme tällä hetkellä MENNEISYYDEN karman varassa, niittäen aikoinaan tekemiemme hyvien tai huonojen tekojen hedelmiä. Tämän vuoksi meille voi tulla kärsimystä, joka vaikuttaa ansaitsemattomalta.
        Karma on mekanismi, joka tekee elämästä paremman tai huonomman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku saattaa sanoa: "En tee mitään väärää ihmisille. Miksi minä kärsin?"
        - Koska et tee mitään hyvää.

        Karman lain mukaan ihmisen luonnollinen tila on olla onnellinen, muuten häntä rangaistaan kärsimyksellä. Lisäksi meidän on otettava huomioon, että me työskentelemme tällä hetkellä MENNEISYYDEN karman varassa, niittäen aikoinaan tekemiemme hyvien tai huonojen tekojen hedelmiä. Tämän vuoksi meille voi tulla kärsimystä, joka vaikuttaa ansaitsemattomalta.
        Karma on mekanismi, joka tekee elämästä paremman tai huonomman.

        Ensimmäinen polku on tuhoisaa toimintaa: universaalien lakien uhmaamista, kärsimyksen aiheuttamista muille. Näin toimimalla ihminen kerää raskasta karmaa, jonka seurauksena häntä odottavat tulevaisuudessa vain tappiot ja onnettomuudet.

        Toinen tapa on niin sanottu omantunnon mukaan eläminen: olemassa olevien lakien, sääntöjen ja määräysten noudattaminen. Kun ihminen elää hyvällä tavalla, hän kerää positiivista karmaa. On kuitenkin muistettava, että onni tässä maailmassa ei ole loputon.

        Kolmas tie on tarkoitettu kaikkein päättäväisimmille, niille, jotka ovat hylänneet ajatuksen "elää vain itselleen". Se ei ole helppoa, se, joka seuraa tätä tietä, ei tunne menetystä. Ensinnäkin hän pääsee eroon menneiden tekojensa karmallisista seurauksista, ja toiseksi hän löytää tiedon, jonka ymmärtäminen tuo verratonta iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen polku on tuhoisaa toimintaa: universaalien lakien uhmaamista, kärsimyksen aiheuttamista muille. Näin toimimalla ihminen kerää raskasta karmaa, jonka seurauksena häntä odottavat tulevaisuudessa vain tappiot ja onnettomuudet.

        Toinen tapa on niin sanottu omantunnon mukaan eläminen: olemassa olevien lakien, sääntöjen ja määräysten noudattaminen. Kun ihminen elää hyvällä tavalla, hän kerää positiivista karmaa. On kuitenkin muistettava, että onni tässä maailmassa ei ole loputon.

        Kolmas tie on tarkoitettu kaikkein päättäväisimmille, niille, jotka ovat hylänneet ajatuksen "elää vain itselleen". Se ei ole helppoa, se, joka seuraa tätä tietä, ei tunne menetystä. Ensinnäkin hän pääsee eroon menneiden tekojensa karmallisista seurauksista, ja toiseksi hän löytää tiedon, jonka ymmärtäminen tuo verratonta iloa.

        Mitä enemmän tuskaa tapettu eläin tuntee, sitä suuremman vastuun ihminen ottaa. Kasvi ei tunne kipua, ei ainakaan niin paljon.

        Ihmisruoan on tarkoitus olla se, joka ei juokse karkuun, kun yrität tappaa sen. Kasvit eivät juokse karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tuskaa tapettu eläin tuntee, sitä suuremman vastuun ihminen ottaa. Kasvi ei tunne kipua, ei ainakaan niin paljon.

        Ihmisruoan on tarkoitus olla se, joka ei juokse karkuun, kun yrität tappaa sen. Kasvit eivät juokse karkuun.

        Karman laki.
        Toiminta, reaktioyhtälö on Newtonin fysiikan perusta, joka selittää mekaaniset prosessit tämän kaavan avulla. Newton kielsi kaiken mahdollisuuden, että syyt voisivat olla olemassa fyysisen kosketuksen ulkopuolella, mutta nykyaikaiset kvanttifyysikot ovat löytäneet tämän syy-seuraus-periaatteen universaalin ulottuvuuden. David Bohmin kaltaiset edelläkävijät ovat menneet niin pitkälle, että he ovat esittäneet hypoteesin universaalin potentiaalisen kvanttikentän olemassaolosta, joka hallitsee syiden hierarkiaa ja optimoi siten ei-lokaalit fysikaaliset tapahtumat.

        Nämä ovat vain abstrakteja ajatuksia, mutta ne osoittavat, että monimutkaisen toiminta- ja reaktiojärjestelmän tutkiminen atomisella ja kosmisella tasolla johtaa meidät siihen, että emme voi selittää kaikkea tapahtuvaa mekaanisilla syillä. Tämä pätee erityisesti sellaisiin ilmiöihin kuin tietoisuus, elämä, persoonallisuus ja kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karman laki.
        Toiminta, reaktioyhtälö on Newtonin fysiikan perusta, joka selittää mekaaniset prosessit tämän kaavan avulla. Newton kielsi kaiken mahdollisuuden, että syyt voisivat olla olemassa fyysisen kosketuksen ulkopuolella, mutta nykyaikaiset kvanttifyysikot ovat löytäneet tämän syy-seuraus-periaatteen universaalin ulottuvuuden. David Bohmin kaltaiset edelläkävijät ovat menneet niin pitkälle, että he ovat esittäneet hypoteesin universaalin potentiaalisen kvanttikentän olemassaolosta, joka hallitsee syiden hierarkiaa ja optimoi siten ei-lokaalit fysikaaliset tapahtumat.

        Nämä ovat vain abstrakteja ajatuksia, mutta ne osoittavat, että monimutkaisen toiminta- ja reaktiojärjestelmän tutkiminen atomisella ja kosmisella tasolla johtaa meidät siihen, että emme voi selittää kaikkea tapahtuvaa mekaanisilla syillä. Tämä pätee erityisesti sellaisiin ilmiöihin kuin tietoisuus, elämä, persoonallisuus ja kohtalo.

        Sitä paitsi ei voida sanoa, että länsimaisten tiedemiesten olisi niin vaikea ymmärtää ajatusta siitä, että kaikki ei tapahdu sattumalta. Jos sattumanvaraisuutta ei sinänsä ole, onko vaikea ymmärtää, että väkivalta, murhat, auto-onnettomuudet ja keskitysleirit johtuvat väistämättä aiemmista syistä.

        Karmassa yhdistyvät sekä materialistiset että fatalistiset näkemykset. Karma ulottaa syyn ja seurauksen alkuperän fyysiseltä tasolta tietoisuuden ja kohtalon ei-fyysiselle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi ei voida sanoa, että länsimaisten tiedemiesten olisi niin vaikea ymmärtää ajatusta siitä, että kaikki ei tapahdu sattumalta. Jos sattumanvaraisuutta ei sinänsä ole, onko vaikea ymmärtää, että väkivalta, murhat, auto-onnettomuudet ja keskitysleirit johtuvat väistämättä aiemmista syistä.

        Karmassa yhdistyvät sekä materialistiset että fatalistiset näkemykset. Karma ulottaa syyn ja seurauksen alkuperän fyysiseltä tasolta tietoisuuden ja kohtalon ei-fyysiselle tasolle.

        Tutkiaksemme reaktionäkemystä meidän pitäisi hyväksyä, että kaikki, mitä meille tapahtuu, on universaalin lain mukaista. Hyväksyimmepä tämän näkemyksen tai emme, tosiasia on kuitenkin se, että tapahtunutta ei voi muuttaa.
        Näiden näkökohtien oppiminen on erittäin tärkeää, sillä jokainen tilanne vaatii ratkaisumme. Tämä johtaa karman toiseen näkökulmaan, toiminnan tarkasteluun. Vaikka karman laki määrää ennalta olosuhteet, joissa nyt olemme, meillä on vapaa tahto päättää, miten toimimme kussakin tilanteessa. Vapaa tahto ei kuitenkaan tee meistä "vapaita" tai riippumattomia. Vapaa tahto tarkoittaa sitä, että voimme valita, miten toimimme erilaisissa olosuhteissa; emme kuitenkaan pysty kontrolloimaan tekojemme tuloksia, jotka tulevat meille karman korkeamman lain mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkiaksemme reaktionäkemystä meidän pitäisi hyväksyä, että kaikki, mitä meille tapahtuu, on universaalin lain mukaista. Hyväksyimmepä tämän näkemyksen tai emme, tosiasia on kuitenkin se, että tapahtunutta ei voi muuttaa.
        Näiden näkökohtien oppiminen on erittäin tärkeää, sillä jokainen tilanne vaatii ratkaisumme. Tämä johtaa karman toiseen näkökulmaan, toiminnan tarkasteluun. Vaikka karman laki määrää ennalta olosuhteet, joissa nyt olemme, meillä on vapaa tahto päättää, miten toimimme kussakin tilanteessa. Vapaa tahto ei kuitenkaan tee meistä "vapaita" tai riippumattomia. Vapaa tahto tarkoittaa sitä, että voimme valita, miten toimimme erilaisissa olosuhteissa; emme kuitenkaan pysty kontrolloimaan tekojemme tuloksia, jotka tulevat meille karman korkeamman lain mukaisesti.

        Ihmistä ei ole kielletty tekemästä, mitä hän haluaa. Hänellä on vapaa tahto. Tähän vapaaseen tahtoon liittyy kuitenkin myös vastuu, sillä tapa, jolla toimimme, määrää siitä seuraavat reaktiot. Siksi olemme vapaita valitsemaan tulevaisuutemme, sekä yksilöllisen että kollektiivisen. Ja me luomme reaktioita, joista nautimme tai joista kärsimme. Saamme jatkuvasti reaktioita aiemmista teoistamme, joita olemme tehneet vapaan tahtomme ohjaamina. Kollektiivinen karma koostuu yksilöllisistä karmoista. Jos monet ihmiset toimivat samalla tavalla ja tukevat tai hyväksyvät jonkin toiminnan, he kaikki ovat kollektiivisesti vastuussa tuloksista ja saavat kollektiivisen reaktion, huonon tai hyvän, riippuen aikaansaadusta toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmistä ei ole kielletty tekemästä, mitä hän haluaa. Hänellä on vapaa tahto. Tähän vapaaseen tahtoon liittyy kuitenkin myös vastuu, sillä tapa, jolla toimimme, määrää siitä seuraavat reaktiot. Siksi olemme vapaita valitsemaan tulevaisuutemme, sekä yksilöllisen että kollektiivisen. Ja me luomme reaktioita, joista nautimme tai joista kärsimme. Saamme jatkuvasti reaktioita aiemmista teoistamme, joita olemme tehneet vapaan tahtomme ohjaamina. Kollektiivinen karma koostuu yksilöllisistä karmoista. Jos monet ihmiset toimivat samalla tavalla ja tukevat tai hyväksyvät jonkin toiminnan, he kaikki ovat kollektiivisesti vastuussa tuloksista ja saavat kollektiivisen reaktion, huonon tai hyvän, riippuen aikaansaadusta toiminnasta.

        Vaikka karman laki on sellainen, ettemme koskaan toimi olosuhteiden tai ennalta määräämisen sokeana uhrina, emme myöskään koskaan ole vapautettuja karman laista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka karman laki on sellainen, ettemme koskaan toimi olosuhteiden tai ennalta määräämisen sokeana uhrina, emme myöskään koskaan ole vapautettuja karman laista.

        Karmasta spekuloidaan niin paljon. Jotkut kristityt kriitikot väittävät, että karma viittaa periaatteeseen "silmä silmästä" ja "hammas hampaasta", jonka ihminen on luonut ja Jumala hylännyt.


        Liberalismin kannattajat puhuvat ihmisen vapaasta tahdosta, siitä, että jokaisella on oikeus päättää, mikä on hyvä ja mikä paha, ja että ei ole olemassa mitään absoluuttisia normeja, kuten karman määrittelemät normit. Kaikki tämä spekulointi johtuu tiedon puutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmasta spekuloidaan niin paljon. Jotkut kristityt kriitikot väittävät, että karma viittaa periaatteeseen "silmä silmästä" ja "hammas hampaasta", jonka ihminen on luonut ja Jumala hylännyt.


        Liberalismin kannattajat puhuvat ihmisen vapaasta tahdosta, siitä, että jokaisella on oikeus päättää, mikä on hyvä ja mikä paha, ja että ei ole olemassa mitään absoluuttisia normeja, kuten karman määrittelemät normit. Kaikki tämä spekulointi johtuu tiedon puutteesta.

        "Todellakin, ihminen on petojen kuningas, sillä julmuudellaan hän ylittää ne huomattavasti. Elämme toisten elämän kustannuksella. Kehomme ovat käveleviä hautausmaita! Tulee aika, jolloin ihmiset katsovat eläinten tappajaa samalla tavalla kuin ihmisen tappajaa."
        Leonardo da Vinci
        ***********************************
        Teurastetut eläimet, jotka viettävät koko elämänsä vankeudessa, on tuomittu kurjaan ja tuskalliseen elämään. Ne hedelmöitetään keinotekoisesti, kastroidaan raa'asti ja stimuloidaan hormoneilla, niille syötetään luonnotonta ruokaa ja lopuksi ne ajetaan pitkään hirvittävissä olosuhteissa kuolinpaikalleen. Sanoinkuvaamaton kauhu, jossa eläimiä pidetään jatkuvasti, ovat edelleen osa "uusimpia" tapoja kasvattaa, kuljettaa ja teurastaa eläimiä.

        Totuus eläinten teurastuksesta ei juurikaan houkuttele - teolliset teurastamot muistuttavat kuvia helvetistä. Kiljuvat eläimet tainnutetaan vasaran iskuilla, sähköiskuilla tai laukauksilla. Sitten ne ripustetaan jaloista kiinni liukuhihnaan, joka kuljettaa niitä Kuoleman tehtaan läpi. Kun ne ovat vielä elossa, niiden kurkku viilletään auki ja niiden nahka nyljetään, jotta ne kuolevat verenhukkaan. Eläimen kuolemaa edeltävä stressi kestää melko pitkään, ja se läpäisee sen ruumiin jokaisen solun kauhulla. Monet ihmiset eivät epäröisi kieltäytyä liharuoasta, jos he joutuisivat käymään teurastamossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todellakin, ihminen on petojen kuningas, sillä julmuudellaan hän ylittää ne huomattavasti. Elämme toisten elämän kustannuksella. Kehomme ovat käveleviä hautausmaita! Tulee aika, jolloin ihmiset katsovat eläinten tappajaa samalla tavalla kuin ihmisen tappajaa."
        Leonardo da Vinci
        ***********************************
        Teurastetut eläimet, jotka viettävät koko elämänsä vankeudessa, on tuomittu kurjaan ja tuskalliseen elämään. Ne hedelmöitetään keinotekoisesti, kastroidaan raa'asti ja stimuloidaan hormoneilla, niille syötetään luonnotonta ruokaa ja lopuksi ne ajetaan pitkään hirvittävissä olosuhteissa kuolinpaikalleen. Sanoinkuvaamaton kauhu, jossa eläimiä pidetään jatkuvasti, ovat edelleen osa "uusimpia" tapoja kasvattaa, kuljettaa ja teurastaa eläimiä.

        Totuus eläinten teurastuksesta ei juurikaan houkuttele - teolliset teurastamot muistuttavat kuvia helvetistä. Kiljuvat eläimet tainnutetaan vasaran iskuilla, sähköiskuilla tai laukauksilla. Sitten ne ripustetaan jaloista kiinni liukuhihnaan, joka kuljettaa niitä Kuoleman tehtaan läpi. Kun ne ovat vielä elossa, niiden kurkku viilletään auki ja niiden nahka nyljetään, jotta ne kuolevat verenhukkaan. Eläimen kuolemaa edeltävä stressi kestää melko pitkään, ja se läpäisee sen ruumiin jokaisen solun kauhulla. Monet ihmiset eivät epäröisi kieltäytyä liharuoasta, jos he joutuisivat käymään teurastamossa.

        Lähestyvän kuoleman kauhun vallassa olevan eläimen lihassa verenkierto on täynnä rauhasten eritteitä, joten tällainen liha ei ole syömäkelpoista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyvän kuoleman kauhun vallassa olevan eläimen lihassa verenkierto on täynnä rauhasten eritteitä, joten tällainen liha ei ole syömäkelpoista."

        Kierros teurastamossa

        Kun astuimme sisään, ensimmäinen asia, joka iski meihin kovaa, oli meteli (lähinnä mekaaninen) ja inhottava haju. Ensin meille näytettiin, miten lehmät teurastettiin. He tulivat yksi kerrallaan ulos karsinoista ja kiipesivät käytävää pitkin metalliselle korokkeelle, jossa oli korkeat väliseinät. Mies, jolla oli sähköpistooli, kumartui aidan yli ja ampui eläintä silmien väliin. Tämä tainnutti sen, ja eläin kaatui maahan. Sitten aitauksen seinät nousivat, ja lehmä vieri ulos ja kaatui kyljelleen. Hän näytti kivettyneeltä, aivan kuin jokainen hänen ruumiinsa lihas olisi jähmettynyt jännitykseen.

        Hän näytti kivettyneeltä, aivan kuin jokainen hänen ruumiinsa lihas olisi jähmettynyt jännitykseen. Sama mies katkaisi lehmän polven jänteen ketjulla ja nosti lehmän sähköisellä nostimella ylös, kunnes vain lehmän pää jäi lattialle. Sitten hän otti ison langanpätkän, jonka läpi meille vakuutettiin, ettei virtaa kulkisi, ja työnsi sen eläimen silmien väliseen reikään, jonka ase oli tehnyt. Meille selitettiin, että tällä tavoin eläimen kallon ja selkäytimen välinen yhteys katkaistiin ja eläin kuoli. Joka kerta, kun mies työnsi johdon lehmän aivoihin, se potkaisi ja taisteli vastaan, vaikka se näytti olevan jo tajuton. Useaan otteeseen, kun seurasimme tätä operaatiota, tainnuttamattomat lehmät putosivat potkimalla metallilavalta, ja miehen oli otettava sähköpistooli uudelleen käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierros teurastamossa

        Kun astuimme sisään, ensimmäinen asia, joka iski meihin kovaa, oli meteli (lähinnä mekaaninen) ja inhottava haju. Ensin meille näytettiin, miten lehmät teurastettiin. He tulivat yksi kerrallaan ulos karsinoista ja kiipesivät käytävää pitkin metalliselle korokkeelle, jossa oli korkeat väliseinät. Mies, jolla oli sähköpistooli, kumartui aidan yli ja ampui eläintä silmien väliin. Tämä tainnutti sen, ja eläin kaatui maahan. Sitten aitauksen seinät nousivat, ja lehmä vieri ulos ja kaatui kyljelleen. Hän näytti kivettyneeltä, aivan kuin jokainen hänen ruumiinsa lihas olisi jähmettynyt jännitykseen.

        Hän näytti kivettyneeltä, aivan kuin jokainen hänen ruumiinsa lihas olisi jähmettynyt jännitykseen. Sama mies katkaisi lehmän polven jänteen ketjulla ja nosti lehmän sähköisellä nostimella ylös, kunnes vain lehmän pää jäi lattialle. Sitten hän otti ison langanpätkän, jonka läpi meille vakuutettiin, ettei virtaa kulkisi, ja työnsi sen eläimen silmien väliseen reikään, jonka ase oli tehnyt. Meille selitettiin, että tällä tavoin eläimen kallon ja selkäytimen välinen yhteys katkaistiin ja eläin kuoli. Joka kerta, kun mies työnsi johdon lehmän aivoihin, se potkaisi ja taisteli vastaan, vaikka se näytti olevan jo tajuton. Useaan otteeseen, kun seurasimme tätä operaatiota, tainnuttamattomat lehmät putosivat potkimalla metallilavalta, ja miehen oli otettava sähköpistooli uudelleen käyttöön.

        Kun lehmä ei enää pystynyt liikkumaan, se nostettiin ylös niin, että sen pää oli 2-3 jalan korkeudella lattiasta. Sitten mies kääri eläimen pään ja viilsi sen kurkun auki. Kun hän teki niin, veri virtasi ulos ja tulvi kaikkialle ympärillä, myös meihin. Sama mies leikkasi myös sen etujalat polvista. Toinen työntekijä leikkasi lehmän pään, joka oli taittunut sivuttain. Mies, joka seisoi ylempänä, erityisellä alustalla, riisui ihon. Sitten ruho kuljetettiin kauemmaksi, jossa sen vartalo hakattiin kahtia ja sisälmykset - keuhkot, vatsa, suolet jne. - irrotettiin. - Olimme järkyttyneitä, kun näimme pariin otteeseen melko suurten, hyvin kehittyneiden vasikoiden putoavan ulos, sillä osa tappamistamme lehmistä oli tiineyden loppuvaiheessa. Oppaamme kertoi, että tällaiset tapaukset ovat täällä yleisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lehmä ei enää pystynyt liikkumaan, se nostettiin ylös niin, että sen pää oli 2-3 jalan korkeudella lattiasta. Sitten mies kääri eläimen pään ja viilsi sen kurkun auki. Kun hän teki niin, veri virtasi ulos ja tulvi kaikkialle ympärillä, myös meihin. Sama mies leikkasi myös sen etujalat polvista. Toinen työntekijä leikkasi lehmän pään, joka oli taittunut sivuttain. Mies, joka seisoi ylempänä, erityisellä alustalla, riisui ihon. Sitten ruho kuljetettiin kauemmaksi, jossa sen vartalo hakattiin kahtia ja sisälmykset - keuhkot, vatsa, suolet jne. - irrotettiin. - Olimme järkyttyneitä, kun näimme pariin otteeseen melko suurten, hyvin kehittyneiden vasikoiden putoavan ulos, sillä osa tappamistamme lehmistä oli tiineyden loppuvaiheessa. Oppaamme kertoi, että tällaiset tapaukset ovat täällä yleisiä.

        Sen jälkeen mies sahasi ruhon selkärangan läpi moottorisahalla, ja liha vietiin pakastimeen. Työpajassa ollessamme teurastettiin vain lehmiä, mutta karsinoissa oli myös lampaita. Kohtaloaan odottavat eläimet osoittivat selvästi merkkejä paniikinomaisesta pelosta - ne huohottivat, pyörittelivät silmiään ja niiden suusta tuli vaahtoa. Meille kerrottiin, että sikoja tapetaan sähköllä, mutta tämä menetelmä ei toimisi lehmiin, koska lehmän tappaminen vaatisi niin suuren sähköjännitteen, että veri hyytyisi ja liha peittyisi mustiin pisteisiin.

        Pari tai kolme lammasta tuotiin sisään ja asetettiin matalalle pöydälle selkä alaspäin. Niiden kurkku viillettiin auki terävällä veitsellä, ja sitten ne ripustettiin takajaloistaan kiinni veren valuttamiseksi. Näin varmistettiin, ettei toimenpidettä tarvinnut toistaa, sillä muuten teurastajan olisi pitänyt tappaa käsin lammas, joka sykki tuskissaan lattialla oman verensä seassa. Näitä lampaita, jotka eivät halua tulla tapetuiksi, kutsutaan "kömpelöiksi tyypeiksi" tai "tyhmiksi paskiaisiksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen mies sahasi ruhon selkärangan läpi moottorisahalla, ja liha vietiin pakastimeen. Työpajassa ollessamme teurastettiin vain lehmiä, mutta karsinoissa oli myös lampaita. Kohtaloaan odottavat eläimet osoittivat selvästi merkkejä paniikinomaisesta pelosta - ne huohottivat, pyörittelivät silmiään ja niiden suusta tuli vaahtoa. Meille kerrottiin, että sikoja tapetaan sähköllä, mutta tämä menetelmä ei toimisi lehmiin, koska lehmän tappaminen vaatisi niin suuren sähköjännitteen, että veri hyytyisi ja liha peittyisi mustiin pisteisiin.

        Pari tai kolme lammasta tuotiin sisään ja asetettiin matalalle pöydälle selkä alaspäin. Niiden kurkku viillettiin auki terävällä veitsellä, ja sitten ne ripustettiin takajaloistaan kiinni veren valuttamiseksi. Näin varmistettiin, ettei toimenpidettä tarvinnut toistaa, sillä muuten teurastajan olisi pitänyt tappaa käsin lammas, joka sykki tuskissaan lattialla oman verensä seassa. Näitä lampaita, jotka eivät halua tulla tapetuiksi, kutsutaan "kömpelöiksi tyypeiksi" tai "tyhmiksi paskiaisiksi".

        Karsinoissa teurastajat yrittivät siirtää nuorta härkää. Eläin tunsi lähestyvän kuoleman henkäyksen ja vastusti sitä. Lasta työnnettiin lapioilla ja pistimillä eteenpäin erityiseen karsinaan, jossa sitä ruiskutettiin lihan pehmentämiseksi. Muutamaa minuuttia myöhemmin eläin raahattiin väkisin aitaukseen, ja ovi paiskautui sen takana kiinni. Täällä hänet tainnutettiin sähköpistoolilla. Eläimen jalat taipuivat, ovi avautui ja se valui lattialle. Sen otsassa olevaan reikään (noin 1,5 cm), joka oli syntynyt laukauksesta, työnnettiin lanka, ja sitä alettiin kääntää. Eläin nykäisi hetken aikaa ja hiljeni sitten. Kun ketju kiinnitettiin takajalkaan, eläin alkoi jälleen potkia ja vastustaa, ja nostolaite nosti sen tässä vaiheessa verilammikon päälle. Eläin jähmettyi. Teurastaja lähestyi sitä veitsen kanssa. Monet näkivät, että härän katse keskittyi tähän teurastajaan; eläimen silmät seurasivat hänen lähestymistään. Eläin teki vastarintaa paitsi ennen veitsen iskua siihen, myös veitsen ollessa sen kehossa. Kaikesta päätellen kyseessä ei ollut refleksitoiminta - eläin vastusti täysin tietoisena. Veitsi iskettiin siihen kahdesti, ja se kuoli verenhukkaan.

        Sähköiskuilla tapettujen sikojen kuolema vaikuttaa erityisen tuskalliselta. Ensin ne tuomitaan kurjaan elämään, lukitaan sikolättiin ja ajetaan sitten nopeasti moottoritielle kohtaloonsa. Teurastusta edeltävä yö, jonka ne viettävät karjakarsinassa, on luultavasti niiden elämän onnellisin. Täällä ne voivat nukkua sahanpurujen päällä, niitä ruokitaan ja pestään. Mutta tämä lyhyt välähdys on heidän viimeinen. Niiden vinkuminen sähköiskun saatuaan on säälittävin ääni, jonka voi kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsinoissa teurastajat yrittivät siirtää nuorta härkää. Eläin tunsi lähestyvän kuoleman henkäyksen ja vastusti sitä. Lasta työnnettiin lapioilla ja pistimillä eteenpäin erityiseen karsinaan, jossa sitä ruiskutettiin lihan pehmentämiseksi. Muutamaa minuuttia myöhemmin eläin raahattiin väkisin aitaukseen, ja ovi paiskautui sen takana kiinni. Täällä hänet tainnutettiin sähköpistoolilla. Eläimen jalat taipuivat, ovi avautui ja se valui lattialle. Sen otsassa olevaan reikään (noin 1,5 cm), joka oli syntynyt laukauksesta, työnnettiin lanka, ja sitä alettiin kääntää. Eläin nykäisi hetken aikaa ja hiljeni sitten. Kun ketju kiinnitettiin takajalkaan, eläin alkoi jälleen potkia ja vastustaa, ja nostolaite nosti sen tässä vaiheessa verilammikon päälle. Eläin jähmettyi. Teurastaja lähestyi sitä veitsen kanssa. Monet näkivät, että härän katse keskittyi tähän teurastajaan; eläimen silmät seurasivat hänen lähestymistään. Eläin teki vastarintaa paitsi ennen veitsen iskua siihen, myös veitsen ollessa sen kehossa. Kaikesta päätellen kyseessä ei ollut refleksitoiminta - eläin vastusti täysin tietoisena. Veitsi iskettiin siihen kahdesti, ja se kuoli verenhukkaan.

        Sähköiskuilla tapettujen sikojen kuolema vaikuttaa erityisen tuskalliselta. Ensin ne tuomitaan kurjaan elämään, lukitaan sikolättiin ja ajetaan sitten nopeasti moottoritielle kohtaloonsa. Teurastusta edeltävä yö, jonka ne viettävät karjakarsinassa, on luultavasti niiden elämän onnellisin. Täällä ne voivat nukkua sahanpurujen päällä, niitä ruokitaan ja pestään. Mutta tämä lyhyt välähdys on heidän viimeinen. Niiden vinkuminen sähköiskun saatuaan on säälittävin ääni, jonka voi kuvitella.

        Otteita Philip Capleaun kirjasta Ihmisen hyvyydestä.

        Kuinka moni meistä tietää, että 95 prosenttia Yhdysvaltojen miljoonista munivista kanoista pidetään niin sanotussa teho- tai liukuhihnavetassa? Käytännössä tämä tarkoittaa yleensä sitä, että neljä täysikasvuista lintua ahtaudutaan ja suljetaan loppuelämäksi lyhyeen häkkiin, jota kutsutaan yleisesti "häkkihäkiksi". Näissä 3045 senttimetrin pituisissa häkeissä ei ole istuimia, ja ne on tehty kierretyistä rautalangoista, jotta ulosteet pääsevät putoamaan lattian läpi. Koska kova lattiapinta, joka voidaan raapia pois, puuttuu, lintujen kynnet kasvavat liian pitkiksi, kietoutuvat toisiinsa ja juuttuvat usein pysyvästi vaijeriin. Tämä aiheuttaa sen, että teräslanka leikkautuu sisään ja kasvaa lopulta niiden jalkojen pehmusteisiin. Lisäksi häkkikanaloiden valo palaa 18 tuntia päivässä, jotta kanat pakotetaan munimaan taukoamatta. Tällainen kana munii munan keskimäärin 32 tunnin välein 14 kuukauden ajan, minkä jälkeen se teurastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otteita Philip Capleaun kirjasta Ihmisen hyvyydestä.

        Kuinka moni meistä tietää, että 95 prosenttia Yhdysvaltojen miljoonista munivista kanoista pidetään niin sanotussa teho- tai liukuhihnavetassa? Käytännössä tämä tarkoittaa yleensä sitä, että neljä täysikasvuista lintua ahtaudutaan ja suljetaan loppuelämäksi lyhyeen häkkiin, jota kutsutaan yleisesti "häkkihäkiksi". Näissä 3045 senttimetrin pituisissa häkeissä ei ole istuimia, ja ne on tehty kierretyistä rautalangoista, jotta ulosteet pääsevät putoamaan lattian läpi. Koska kova lattiapinta, joka voidaan raapia pois, puuttuu, lintujen kynnet kasvavat liian pitkiksi, kietoutuvat toisiinsa ja juuttuvat usein pysyvästi vaijeriin. Tämä aiheuttaa sen, että teräslanka leikkautuu sisään ja kasvaa lopulta niiden jalkojen pehmusteisiin. Lisäksi häkkikanaloiden valo palaa 18 tuntia päivässä, jotta kanat pakotetaan munimaan taukoamatta. Tällainen kana munii munan keskimäärin 32 tunnin välein 14 kuukauden ajan, minkä jälkeen se teurastetaan.

        Nykyään tyypillinen siipikarjatila "kehittyneessä" maassa on käytännössä pelkkä kidutuskammio asukkailleen. Koska kanojen luontaiset vaistot tukahdutetaan häikäilemättömästi, koska niillä ei ole tilaa kaivautua maahan, nukkua, kylpeä pölyssä, levittää siipiään tai yksinkertaisesti liikkua. Tällaisen tilanteen väistämätön stressi purkautuu naapuriin kohdistuvana aggressiona. Näin vahvemmat linnut hyökkäävät heikompien kimppuun, ja jälkimmäiset, joilta on riistetty oikeus paeta, joutuvat usein lajinsisäisen kannibalismin uhreiksi. Tämän ilmiön torjumiseksi kanat "luuttomaksi" tehdään. Silpomismenetelmä, jossa nokka - tämä linnun tärkein elin, joka koostuu luusta, aisti- ja sarveiskudoksesta - poistetaan häikäilemättömästi joko hehkuvalla veitsellä tai giljotiinin kaltaisella laitteella. Joskus tämä toimenpide tehdään kahdesti kanan elinaikana.

        Ehkä suurin eläinten kokema tuska on niiden kuljettaminen teurastamoon. Tämä alkaa lastausprosessista, joka suoritetaan karkeasti ja kiireellä. Eläimet, jotka hyppäävät liukkailta kuormaussilloilta peloissaan ja hämmentyneinä, jätetään usein hitaasti kuolemaan vammoihinsa. Ylikuormattujen kuorma-autojen sisällä ensimmäiset uhrit kärsivät ruumiiden kasaantumisesta johtuvista puristumisista ja tukehtumisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tyypillinen siipikarjatila "kehittyneessä" maassa on käytännössä pelkkä kidutuskammio asukkailleen. Koska kanojen luontaiset vaistot tukahdutetaan häikäilemättömästi, koska niillä ei ole tilaa kaivautua maahan, nukkua, kylpeä pölyssä, levittää siipiään tai yksinkertaisesti liikkua. Tällaisen tilanteen väistämätön stressi purkautuu naapuriin kohdistuvana aggressiona. Näin vahvemmat linnut hyökkäävät heikompien kimppuun, ja jälkimmäiset, joilta on riistetty oikeus paeta, joutuvat usein lajinsisäisen kannibalismin uhreiksi. Tämän ilmiön torjumiseksi kanat "luuttomaksi" tehdään. Silpomismenetelmä, jossa nokka - tämä linnun tärkein elin, joka koostuu luusta, aisti- ja sarveiskudoksesta - poistetaan häikäilemättömästi joko hehkuvalla veitsellä tai giljotiinin kaltaisella laitteella. Joskus tämä toimenpide tehdään kahdesti kanan elinaikana.

        Ehkä suurin eläinten kokema tuska on niiden kuljettaminen teurastamoon. Tämä alkaa lastausprosessista, joka suoritetaan karkeasti ja kiireellä. Eläimet, jotka hyppäävät liukkailta kuormaussilloilta peloissaan ja hämmentyneinä, jätetään usein hitaasti kuolemaan vammoihinsa. Ylikuormattujen kuorma-autojen sisällä ensimmäiset uhrit kärsivät ruumiiden kasaantumisesta johtuvista puristumisista ja tukehtumisista.

        Usein eläimet viettävät jopa kolme päivää kuorma-auton vaunussa ilman ruokaa tai vettä, kunnes ne puretaan. Uuvuttavan janon ja nälän lisäksi on usein myös ilmastotekijä: talvella jäätävä tuuli johtaa yleiseen hypotermiaan ja paikallisiin paleltumiin; kesällä paahtava kuumuus ja suora auringonvalo yhdessä veden puutteen kanssa aiheuttavat nestehukkaa. Kastroitujen ja vain muutama päivä sitten vieroitettujen vasikoiden kärsimykset ovat ehkä kaikkein kauheimpia.

        On syytä sanoa muutama sana kastraatiosta, jonka karjankasvattajat itsekin myöntävät olevan erittäin kivuliasta ja jättävän eläimen pitkäksi aikaa shokkitilaan. Yhdysvalloissa, jossa kivunlievitystä ei yleisesti käytetä, prosessi on seuraava: eläin venytetään maahan, ja veitsi leikkaa kivespussin palasiksi, jolloin kivekset paljastuvat. Jokainen niistä revitään sitten käsin irti, jolloin nivelsiteet ja suonet katkeavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein eläimet viettävät jopa kolme päivää kuorma-auton vaunussa ilman ruokaa tai vettä, kunnes ne puretaan. Uuvuttavan janon ja nälän lisäksi on usein myös ilmastotekijä: talvella jäätävä tuuli johtaa yleiseen hypotermiaan ja paikallisiin paleltumiin; kesällä paahtava kuumuus ja suora auringonvalo yhdessä veden puutteen kanssa aiheuttavat nestehukkaa. Kastroitujen ja vain muutama päivä sitten vieroitettujen vasikoiden kärsimykset ovat ehkä kaikkein kauheimpia.

        On syytä sanoa muutama sana kastraatiosta, jonka karjankasvattajat itsekin myöntävät olevan erittäin kivuliasta ja jättävän eläimen pitkäksi aikaa shokkitilaan. Yhdysvalloissa, jossa kivunlievitystä ei yleisesti käytetä, prosessi on seuraava: eläin venytetään maahan, ja veitsi leikkaa kivespussin palasiksi, jolloin kivekset paljastuvat. Jokainen niistä revitään sitten käsin irti, jolloin nivelsiteet ja suonet katkeavat.

        Vaikka eläimet eivät pysty puhumaan eivätkä ilmaisemaan tunteitaan sanoin, ne voivat osoittaa pelkonsa kehon liikkeillä. Ne yrittävät esimerkiksi paeta. Ihmiset voivat puhua ja valittaa, he voivat nostaa kanteen. Ihmiset voivat tehdä niin paljon, mutta eläimet eivät - ne eivät voi tehdä mitään. He eivät voi ilmaista kärsimystään. Ihmiset voivat puhua peloistaan. Ei ole väliä, havaitsevatko muut ihmiset kärsimyksesi vai eivät, mutta ainakin voit selittää sen, ja toinen voi kuunnella sinua. Eläimet eivät voi, mutta niiden liikkeistä voi ymmärtää, miltä niistä tuntuu. Kun joku yrittää hyökätä niiden kimppuun, ne juoksevat karkuun. He ovat peloissaan, mikä tarkoittaa, että he haluavat onnea eivätkä halua kärsiä.

        Tämä on hyvin tärkeää ymmärtää - niillä on myös tietoisuus kuin meillä. Kun tapat heidät, luot negatiivista karmaa.
        Jos tapatte eläimiä, tulette kokemaan tämän toiminnan seuraukset elämästä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka eläimet eivät pysty puhumaan eivätkä ilmaisemaan tunteitaan sanoin, ne voivat osoittaa pelkonsa kehon liikkeillä. Ne yrittävät esimerkiksi paeta. Ihmiset voivat puhua ja valittaa, he voivat nostaa kanteen. Ihmiset voivat tehdä niin paljon, mutta eläimet eivät - ne eivät voi tehdä mitään. He eivät voi ilmaista kärsimystään. Ihmiset voivat puhua peloistaan. Ei ole väliä, havaitsevatko muut ihmiset kärsimyksesi vai eivät, mutta ainakin voit selittää sen, ja toinen voi kuunnella sinua. Eläimet eivät voi, mutta niiden liikkeistä voi ymmärtää, miltä niistä tuntuu. Kun joku yrittää hyökätä niiden kimppuun, ne juoksevat karkuun. He ovat peloissaan, mikä tarkoittaa, että he haluavat onnea eivätkä halua kärsiä.

        Tämä on hyvin tärkeää ymmärtää - niillä on myös tietoisuus kuin meillä. Kun tapat heidät, luot negatiivista karmaa.
        Jos tapatte eläimiä, tulette kokemaan tämän toiminnan seuraukset elämästä elämään.

        Eläimillä on myös tunteita. He haluavat myös rakkautta, niin kuin ihmisetkin. Niillä on tietoisuus, aivan kuten meilläkin, ja ne haluavat onnea aivan yhtä paljon kuin mekin. Jos esimerkiksi kosketat niitä yhtäkkiä, ne pelästyvät välittömästi. Ne pelästyvät, jos joku lyö niitä tai tökkii niitä kepillä. Mekin pelkäämme. Jos joku heittää kylmää vettä kehomme päälle, olemme järkyttyneitä. Sama pätee eläimiin. Heillä on tietoisuus, ja kaikki, mitä heille tapahtuu, on heille hyvin tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimillä on myös tunteita. He haluavat myös rakkautta, niin kuin ihmisetkin. Niillä on tietoisuus, aivan kuten meilläkin, ja ne haluavat onnea aivan yhtä paljon kuin mekin. Jos esimerkiksi kosketat niitä yhtäkkiä, ne pelästyvät välittömästi. Ne pelästyvät, jos joku lyö niitä tai tökkii niitä kepillä. Mekin pelkäämme. Jos joku heittää kylmää vettä kehomme päälle, olemme järkyttyneitä. Sama pätee eläimiin. Heillä on tietoisuus, ja kaikki, mitä heille tapahtuu, on heille hyvin tärkeää.

        Karman lain mukaan kaikki kipu, jonka aiheutamme muille olennoille, palaa poikkeuksetta takaisin meille. Kaikki sitä koskeva tieto ei katoa, vaan palaa tietyn ajan kuluttua takaisin lähettäjälle samassa määrässä. Se on kuin bumerangin lento. Sen lisäksi, jos se myös kerääntyy kausaalitietoihisi eikä tule takaisin välittömästi, koska Tamas-energia (tietämättömyys) viivyttää sen ilmenemistä, silloin kun tietyt olosuhteet syntyvät, se voi tulla takaisin sellaisella voimalla, ettet pysty kestämään sitä.
        Voit myös olettaa, että olento, jota satutat, voi antaa tietynlaisen sinun suuntaasi suunnatun tunneviestin, joka energeettisellä tasolla puhkaisee Muladhara-chakrasi, jolloin elämänenergia alkaa tihkua ja vuotaa siitä ulos, mikä lyhentää ja huonontaa omaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karman lain mukaan kaikki kipu, jonka aiheutamme muille olennoille, palaa poikkeuksetta takaisin meille. Kaikki sitä koskeva tieto ei katoa, vaan palaa tietyn ajan kuluttua takaisin lähettäjälle samassa määrässä. Se on kuin bumerangin lento. Sen lisäksi, jos se myös kerääntyy kausaalitietoihisi eikä tule takaisin välittömästi, koska Tamas-energia (tietämättömyys) viivyttää sen ilmenemistä, silloin kun tietyt olosuhteet syntyvät, se voi tulla takaisin sellaisella voimalla, ettet pysty kestämään sitä.
        Voit myös olettaa, että olento, jota satutat, voi antaa tietynlaisen sinun suuntaasi suunnatun tunneviestin, joka energeettisellä tasolla puhkaisee Muladhara-chakrasi, jolloin elämänenergia alkaa tihkua ja vuotaa siitä ulos, mikä lyhentää ja huonontaa omaa elämääsi.

        On myös syytä huomata, että kun tapat elävän olennon, luot automaattisesti hyvin vahvan karmasiteen sen kanssa.
        On myös tarpeen tietää, että jos keskeytät toisen olennon elämän, sinun elämänpotentiaalisi vähenee täsmälleen saman verran.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Luomu broileria ei taida saada mistään, euro ghettossa?💩

    • Anonyymi

      Salmonella kana on hyvää,saa antibiootit itsekin samalla

      • Anonyymi

        Karman lain mukaan kaikki kipu, jonka aiheutamme muille olennoille, palaa poikkeuksetta takaisin meille. Kaikki sitä koskeva tieto ei katoa, vaan palaa tietyn ajan kuluttua takaisin lähettäjälle samassa määrässä. Se on kuin bumerangin lento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karman lain mukaan kaikki kipu, jonka aiheutamme muille olennoille, palaa poikkeuksetta takaisin meille. Kaikki sitä koskeva tieto ei katoa, vaan palaa tietyn ajan kuluttua takaisin lähettäjälle samassa määrässä. Se on kuin bumerangin lento.

        https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ
        Lihatalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ
        Lihatalo.

        "Todellakin, ihminen on petojen kuningas, sillä julmuudellaan hän ylittää ne huomattavasti. Elämme toisten elämän kustannuksella. Kehomme ovat käveleviä hautausmaita! Tulee aika, jolloin ihmiset katsovat eläinten tappajaa samalla tavalla kuin ihmisen tappajaa."
        Leonardo da Vinci

        "Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todellakin, ihminen on petojen kuningas, sillä julmuudellaan hän ylittää ne huomattavasti. Elämme toisten elämän kustannuksella. Kehomme ovat käveleviä hautausmaita! Tulee aika, jolloin ihmiset katsovat eläinten tappajaa samalla tavalla kuin ihmisen tappajaa."
        Leonardo da Vinci

        "Kaikki kärsimys, jonka ihminen aiheuttaa eläimille, palaa takaisin ihmiseen" Pythagoras

        Koska harvat ihmiset tuntevat nykyaikaista tehoeläintuotantotekniikkaa ja vielä harvemmat ovat käyneet teurastamossa tai kuulleet sen ääniä, harvat ihmiset yhdistävät nauttimansa kinkun, vasikanlihan tai pihvin elävään, kärsivään olentoon. "Jokainen ihminen, joka on koskaan kuullut teurastetun eläimen kuolemanhuudon", sanoi Konfutse, "ei voi enää koskaan syödä sen lihaa!".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska harvat ihmiset tuntevat nykyaikaista tehoeläintuotantotekniikkaa ja vielä harvemmat ovat käyneet teurastamossa tai kuulleet sen ääniä, harvat ihmiset yhdistävät nauttimansa kinkun, vasikanlihan tai pihvin elävään, kärsivään olentoon. "Jokainen ihminen, joka on koskaan kuullut teurastetun eläimen kuolemanhuudon", sanoi Konfutse, "ei voi enää koskaan syödä sen lihaa!".

        Jotkut julistavat: "Koska vastustan eläimille kärsimyksen aiheuttamista, syön vain sellaisten eläinten lihaa, jotka eivät ole joutuneet intensiivisten eläintenpitomenetelmien ja epäinhimillisen teurastuksen kohteeksi." Toisin sanoen pidetään aivan normaalina "empatiaa, jota seuraa empatian kohteen syöminen". Joka tapauksessa on selvää, että käytännössä on mahdotonta kasvattaa teuraseläimiä teollisessa mittakaavassa ilman julmuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut julistavat: "Koska vastustan eläimille kärsimyksen aiheuttamista, syön vain sellaisten eläinten lihaa, jotka eivät ole joutuneet intensiivisten eläintenpitomenetelmien ja epäinhimillisen teurastuksen kohteeksi." Toisin sanoen pidetään aivan normaalina "empatiaa, jota seuraa empatian kohteen syöminen". Joka tapauksessa on selvää, että käytännössä on mahdotonta kasvattaa teuraseläimiä teollisessa mittakaavassa ilman julmuutta.

        Vaikka intensiivisestä karjankasvatuksesta luovuttaisiinkin kokonaan, perinteisiin maatalouskäytäntöihin kuuluu myös sellaisia menettelyjä kuin kastraatio, vieroitus, polttomerkintä, kuljetus teurastamoon ja lopulta itse teurastamo. Voiko joku väittää olevansa täysin sitoutunut eläinten hyvinvointiin ja niiden luovuttamattomiin oikeuksiin, vaikka hän syö niitä edelleen päivälliseksi? Voiko joku, joka syö lihaa ja siten provosoi ja on epäsuorasti osallinen toisen elävän olennon kidutukseen ja murhaan vain tyydyttääkseen gastronomisen himonsa tietynlaiseen ruokaan, kieltää, että hän määrää teoillaan tuon olennon kadehdittavan kohtalon? "Jokaisen, joka ajattelee näin, täytyy varmasti nähdä paljon vaivaa saadakseen omantuntonsa rauhoittumaan ja vakuuttaakseen itsensä siitä, että hänen ei tarvitse laajentaa huoltaan eläimistä niin pitkälle, että hän kieltäytyy syömästä niitä", Singer huomauttaa. Joka tapauksessa ainoa tapa osoittaa itselleen ja muille, että huoli eläimistä on aitoa ja pelkkiä sanoja laajempaa, on kieltäytyä syömästä lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka intensiivisestä karjankasvatuksesta luovuttaisiinkin kokonaan, perinteisiin maatalouskäytäntöihin kuuluu myös sellaisia menettelyjä kuin kastraatio, vieroitus, polttomerkintä, kuljetus teurastamoon ja lopulta itse teurastamo. Voiko joku väittää olevansa täysin sitoutunut eläinten hyvinvointiin ja niiden luovuttamattomiin oikeuksiin, vaikka hän syö niitä edelleen päivälliseksi? Voiko joku, joka syö lihaa ja siten provosoi ja on epäsuorasti osallinen toisen elävän olennon kidutukseen ja murhaan vain tyydyttääkseen gastronomisen himonsa tietynlaiseen ruokaan, kieltää, että hän määrää teoillaan tuon olennon kadehdittavan kohtalon? "Jokaisen, joka ajattelee näin, täytyy varmasti nähdä paljon vaivaa saadakseen omantuntonsa rauhoittumaan ja vakuuttaakseen itsensä siitä, että hänen ei tarvitse laajentaa huoltaan eläimistä niin pitkälle, että hän kieltäytyy syömästä niitä", Singer huomauttaa. Joka tapauksessa ainoa tapa osoittaa itselleen ja muille, että huoli eläimistä on aitoa ja pelkkiä sanoja laajempaa, on kieltäytyä syömästä lihaa.

        Kirjassaan Jean Christophe Romain Rolland arvostelee kaunopuheisesti tätä räikeää epäoikeudenmukaisuutta eläimiä kohtaan:

        "Vapaasti ajattelevalle ihmiselle, jonka mieli on avoin, eläinten kärsimyksen seuraaminen on jotenkin vielä sietämättömämpää kuin ihmisten kärsimyksen seuraaminen. Loppujen lopuksi ainakin ihmisten kohdalla on yleisesti hyväksytty ja kiistaton totuus, että kärsimys on pahasta, ja sen aiheuttaja on rikollinen. Tuhansia eläimiä kuitenkin tapetaan joka ikinen päivä päämäärättömästi ilman pienintäkään katumusta, ilman katumuksen varjoakaan. Jos joku puhuu siitä, hänelle nauretaan. Se on rikos, jolle ei ole mitään oikeutusta. Se yksin on riittävä syy kaikkeen inhimilliseen kärsimykseen. Tämä rikos huutaa kostoa ja on kirous koko ihmissuvulle. Jos on olemassa Jumala, joka sallii sen, kosto odottaa häntä. Jos ei ole oikeutta heikoille ja puolustuskyvyttömille, köyhille olennoille, jotka uhrataan ihmiselle alttarilla, silloin ei ole olemassa hyvyyttä eikä oikeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjassaan Jean Christophe Romain Rolland arvostelee kaunopuheisesti tätä räikeää epäoikeudenmukaisuutta eläimiä kohtaan:

        "Vapaasti ajattelevalle ihmiselle, jonka mieli on avoin, eläinten kärsimyksen seuraaminen on jotenkin vielä sietämättömämpää kuin ihmisten kärsimyksen seuraaminen. Loppujen lopuksi ainakin ihmisten kohdalla on yleisesti hyväksytty ja kiistaton totuus, että kärsimys on pahasta, ja sen aiheuttaja on rikollinen. Tuhansia eläimiä kuitenkin tapetaan joka ikinen päivä päämäärättömästi ilman pienintäkään katumusta, ilman katumuksen varjoakaan. Jos joku puhuu siitä, hänelle nauretaan. Se on rikos, jolle ei ole mitään oikeutusta. Se yksin on riittävä syy kaikkeen inhimilliseen kärsimykseen. Tämä rikos huutaa kostoa ja on kirous koko ihmissuvulle. Jos on olemassa Jumala, joka sallii sen, kosto odottaa häntä. Jos ei ole oikeutta heikoille ja puolustuskyvyttömille, köyhille olennoille, jotka uhrataan ihmiselle alttarilla, silloin ei ole olemassa hyvyyttä eikä oikeutta.

        Tässä vaiheessa monet lukijat saattavat kysyä: "Miksi kaikki tämä huoli eläimistä, kun miljoonia nälkäisiä miehiä, naisia, lapsia ja tuhansia ihmisiä kidutetaan ja tapetaan raa'asti?". Eikö olisi tarkoituksenmukaisempaa suunnata kaikki energiamme ja voimavaramme eläinten kärsimyksen sijasta ihmisten kärsimyksen poistamiseen?"." Mutta miksi meidän pitäisi erottaa nämä kaksi ongelmaa toisistaan ikään kuin kyse olisi tärkeysjärjestyksestä? Vaatiiko loppujen lopuksi lihan kulutuksesta luopuminen samalla, kun työskennellään ihmisyhteiskunnan parantamiseksi, uskomattomia ponnistuksia? Menneisyydessä tunnetut henkilöt, kuten Gandhi, Tolstoi, Shaw, Upton Sinclair ja Romain Rolland, ovat omistaneet elämänsä sorrettujen ihmisten tilanteen parantamiselle omissa, niin erilaisissa yhteiskunnissaan.

        Samalla he kaikki arvostelivat jyrkästi eläinten järjetöntä tuhoamista pelkän ihmisvatsan mielijohteen vuoksi. Heidän huolensa pienempien veljiemme inhimillisestä kohtelusta ei millään tavoin varjostanut tai häirinnyt heidän pyrkimyksiään taistella ihmisoikeuksien ja vapauksien puolesta.

        (kirjasta "Diet of Mercy").


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa monet lukijat saattavat kysyä: "Miksi kaikki tämä huoli eläimistä, kun miljoonia nälkäisiä miehiä, naisia, lapsia ja tuhansia ihmisiä kidutetaan ja tapetaan raa'asti?". Eikö olisi tarkoituksenmukaisempaa suunnata kaikki energiamme ja voimavaramme eläinten kärsimyksen sijasta ihmisten kärsimyksen poistamiseen?"." Mutta miksi meidän pitäisi erottaa nämä kaksi ongelmaa toisistaan ikään kuin kyse olisi tärkeysjärjestyksestä? Vaatiiko loppujen lopuksi lihan kulutuksesta luopuminen samalla, kun työskennellään ihmisyhteiskunnan parantamiseksi, uskomattomia ponnistuksia? Menneisyydessä tunnetut henkilöt, kuten Gandhi, Tolstoi, Shaw, Upton Sinclair ja Romain Rolland, ovat omistaneet elämänsä sorrettujen ihmisten tilanteen parantamiselle omissa, niin erilaisissa yhteiskunnissaan.

        Samalla he kaikki arvostelivat jyrkästi eläinten järjetöntä tuhoamista pelkän ihmisvatsan mielijohteen vuoksi. Heidän huolensa pienempien veljiemme inhimillisestä kohtelusta ei millään tavoin varjostanut tai häirinnyt heidän pyrkimyksiään taistella ihmisoikeuksien ja vapauksien puolesta.

        (kirjasta "Diet of Mercy").

        ELÄINTEN TAPPAMINEN ON SUORA SYY KAIKKIIN MAAILMAN SOTIIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELÄINTEN TAPPAMINEN ON SUORA SYY KAIKKIIN MAAILMAN SOTIIN!

        Ihmisille väkivallattomuuden periaatteen noudattaminen ja eläinraukkojen tappaminen tai niiden vihollisina oleminen on Saatanan filosofiaa. Meidän aikanamme eläinraukkoja kohdellaan vihamielisesti, joten eläinraukat ovat jatkuvassa ahdistuksessa. Eläinraukkojen reaktio siirtyy ihmisyhteiskuntaan, ja siksi ihmisyhteiskunnassa vallitsee jatkuva jännitys, joka ilmenee "kylminä" tai "kuumina" sotina yksilöiden, ryhmien ja maiden välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisille väkivallattomuuden periaatteen noudattaminen ja eläinraukkojen tappaminen tai niiden vihollisina oleminen on Saatanan filosofiaa. Meidän aikanamme eläinraukkoja kohdellaan vihamielisesti, joten eläinraukat ovat jatkuvassa ahdistuksessa. Eläinraukkojen reaktio siirtyy ihmisyhteiskuntaan, ja siksi ihmisyhteiskunnassa vallitsee jatkuva jännitys, joka ilmenee "kylminä" tai "kuumina" sotina yksilöiden, ryhmien ja maiden välillä.

        MAAN PÄÄLLÄ TULEE AINA OLEMAAN SOTIA, KOSKA SYNTISET TAPPAVAT AINA ELÄIMIÄ.

        Mitä enemmän ihmiset ovat materialistisia, sitä enemmän maailmaa rasitetaan. Siksi on oltava sotia, epidemioita, nälänhätää, jotta maailma puhdistuu ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELÄINTEN TAPPAMINEN ON SUORA SYY KAIKKIIN MAAILMAN SOTIIN!

        Höpö höpö,käyppäs ulkona happihyppelyllä niin saa aivot happea niin alkaa järki juoksemaan


    • Anonyymi

      Aloittaja voi syödä rauhassa ituja ja antaa muiden syödä mitä haluaa

      • Anonyymi

        Ei ole pakko syödä ituja, voi syödä ja pitääkin myös maitotuotteita, koska eläintä ei ole tapettu siinä.


    • Anonyymi

      Psykoosit päällä? Kaiken lisäksi tuo karmasta paasaaminen...hae apua, oikeasti. peace.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7979
    2. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6118
    3. Jos jokin ihme

      Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      81
      6040
    4. Sydän karrella

      Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4501
    5. Miksi halusit

      Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3186
    6. Onko yhtään ikävä

      Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3184
    7. Sinällään hauska miten jostakin

      jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2675
    8. Sinulle J mies

      Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      35
      2642
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

      On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2600
    10. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

      Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      25
      1883
    Aihe