Tylsä palsta

En haluaisi olla mikään inisijä-valittaja, mutta nykyään tuntuu että palsta olisi käymässä jotenkin tylsemmäksi? Ketjut täynnä Ukrainan sotaa ja Natoa. En sano etteikö politiikka olisi tärkeää, varsinkin sen vaikutus vähän kaikkeen (ja olenhan myös yliopistossa opiskellut kansainvälistä politiikkaa), mutta mielelläni näkisin palstalla enemmän eri aiheiden kirjoa. Itse en edes viitsi ottaa kantaa niihin politiikka-aiheisiin, koska en ole perehtynyt niiden käsittelemiin asioihin riittävän syvällisesti ja erityisesti en riittävän monelta eri kantilta/näkökulmasta.

47

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Inisijävalittajat voi koska vaan tehdä omia avauksia haluamistaan aiheista, jos ei tee turha inistä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sinä voisit mennä vaikka Johan Bäckmanin faceen kirjoittelemaan tyhjäpäistä propagandaasi.


    • Anonyymi

      Ainakin jutut menee yhä tyhmemmiksi.

    • Juu, tylsää on. Ei oo keskusteluja vanhoista tehtaista. Koska vanhat tehtaat on hienoja arkkitehtuurillisesti ja sinne voinut jäädä hienoja vanhoja koneita. Vanhat tehtaat on myös tärkeitä että ne muistuttaa meitä paremmista ajoista, jolloin oli täys työllisyys. ja niistä kertyneillä verovaroilla me järjestettiin hyvinvointipalvelut. Tehtaat myös muistuttaa ajoista jolloinasiat oli omissa käsissämme, eikä oltu riippuvaisia kiinan, venäjän ja turkin kaltaisista diktatuureista. Teidän pitää avata silmät ja huomata tämä. Tehdas on myös tärkeä siksi, koska se tuottaa koko ajan, kun taas joku marketti, kun se vaikka sota aikana tyhjenee, niin sitten se on tyhjä, eikä sillä ole mitään virkaa.

    • Pitänee paikkansa ja keskustelun sijaan olen syyllistynyt pitämään monologia äärettömän tylsästä aiheesta eli itsestäni 😁

    • Palstan välikausi, tapahtuu aina vuodenaikojen vaihteessa, aivan sama tapahtui kevään ja kesän taitteessa. Elio ei kannata olla niin hätänen, vaan antaa palstalle aikaa löytää taas raiteilleen.

      Ja kuten Harmis jo edellä sanoikin, ei kannata narista ellei itse tee asialle jotain. Siis muutakin kuin narina-aloituksen 😂

    • Anonyymi

      Menkää baariin ryyppäämään ja etsimään juttuseuraa. Sitten ei ole niin tylsää kuten palstalla.

      • Mä en ole käynyt baarissa nyt useampaan vuoteen, olisiko jopa viiteen vuoteen. Kun ei ole sellaista kaveriseuraa joka olisi nykyisin baareista innostunut, niin ei sitä yksinkään viitsi sinne mennä.


    • Anonyymi

      hömpän pömppää' ja aika hausakaakin... itse olen miettinyt että minkälainen nainen coisi olla mukava, rahaa ja hycvää seksiä ja varakas seksi-blondi.

    • Anonyymi

      sinä olwr vaginaton mies jolla ei ole älykkyyttä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Olet tyhnä kuin matematiikan professori... iulluti illuti löölläå tyhmä aivot puttupi heheh

      • Mähän muuten inhoan matikkaa. Oli inhokkiaineeni koulussa. Kielistä sen sijaan tykkäsin.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mähän muuten inhoan matikkaa. Oli inhokkiaineeni koulussa. Kielistä sen sijaan tykkäsin.

        Mä taas haluaisin opiskella avoimessa matikkaa. Toinen ois käsityötieteet. Mutta näistä on vaan perusopinnot tarjolla. Ja toisekseen, nykyään on tekniset ja tekstiili yhdistetty ja mä en jaksa pelata rättien kanssa.


    • Päätin tänään sähköistää palstaa omakohtaisella kokemuksellani.

    • Yleensä palstalla on tylsää samaan aikaan, kun omakin elämä tuntuu tylsälle, sitten se korostuu kun täältäkään ei saa mitään kivaa irti, kuten ri IRL elämästäänkään.

      • Elämä onkin tylsää, mutta sä voit alkaa kirjottaan. Mulla on nyt Sotkan historia kesken, mutta onhan noita muita, vaikka Asko. Niin siinä se aika menee. Ja on se suorastaan tuskaa kirjoittaa, kun ei oo mikään kirjailia. Kun menin lukioon niin sain vitosen suomesta. Yritin muutama vuosi myöhemmin uudelleen, niin kirjoituksissa tuli M. Että aikamoinen nousu. Ja sellanen vinkki, että kun meillä kaikilla on kuvia kamerassa, niin kannattaa kirottaa siihen liittyvää. Sitten kuvat kirjaan, omakustanne kirja, teet kuusi kappaletta, ne menee kansalliskirjastoon ja yliopistokirjastoihin jemmaan. Sun jälki on siinä. Periaatteessa 50 sarjan kirja kuuluu tohon, mutta millä ne sen tarkistaa vaikka niitä ois vaan noi kuusi.


      • No tavallaan tämä on totta, koska oikeastaan oma elämäni on tällä hetkellä hyvin tylsää. Aikuisiän kaverit kutistuneet minimiin, ja sitäkään minimiä en käytännössä koskaan näe. Joten tavallaan elämässä ei ole mitään käynnissä tällä hetkellä, ei mitään "elossa".


    • Niih, siinä olet oikeassa, että palsta on aika ajoin harvinaisen tylsä.

      • Anonyymi

        Mites romanssi palstamiehen kanssa jakselee, kantaako vai onko taukoa havaittavissa....aikansa kutakin?
        Uutuuden viehätys, uudet tuulet. Kunnes tulee tasoittumisen aika, mietteitä ja uusia ulottuvuuksia?

        Mjaa, en kovin paljon lue palstaa, mutta jos se on toisten mielestä tylsä, on kai pakko uskoa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites romanssi palstamiehen kanssa jakselee, kantaako vai onko taukoa havaittavissa....aikansa kutakin?
        Uutuuden viehätys, uudet tuulet. Kunnes tulee tasoittumisen aika, mietteitä ja uusia ulottuvuuksia?

        Mjaa, en kovin paljon lue palstaa, mutta jos se on toisten mielestä tylsä, on kai pakko uskoa.

        AV

        No.. romanssi on aina romanssi. Mitäpä siitä muuta voisi sanoa..

        Mielestäni palsta on ajoittain tylsä. Ei aina.
        Ja kivahan se on täällä turista erilaisten ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. romanssi on aina romanssi. Mitäpä siitä muuta voisi sanoa..

        Mielestäni palsta on ajoittain tylsä. Ei aina.
        Ja kivahan se on täällä turista erilaisten ihmisten kanssa.

        Opitko jotain itsestäsi?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opitko jotain itsestäsi?

        AV

        Koko ajan ja aina vaan. Elämän tie on yhtä opinpolkua. Ainakin minulle.


    • Ihan hyvä tää on

      • Juu.. mutta ajoittain harvinaisen tylsä..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. mutta ajoittain harvinaisen tylsä..

        No ehkä pientä teroittamisen tarvetta on


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. mutta ajoittain harvinaisen tylsä..

        Mitä puuttuu, on palstalaisten orgiat:)

        AV


      • pujotteIija kirjoitti:

        No ehkä pientä teroittamisen tarvetta on

        Heh. Osui ja upposi.
        Joko on viljat puitu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puuttuu, on palstalaisten orgiat:)

        AV

        Höpsis pöpsis. Mitään orgioita tähä syssyyn.
        Kivaa kevyttä ja vähemmän kevyttä turinointia.
        Se on just fine.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh. Osui ja upposi.
        Joko on viljat puitu?

        Ei vielä, tänään oli pieniä ongelmia, leikkuuterä katkesi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei vielä, tänään oli pieniä ongelmia, leikkuuterä katkesi

        Siis puimurista


      • pujotteIija kirjoitti:

        Siis puimurista

        No voihan vitalis.. saatko varaosaa tähän hätään..?
        Sä olet kuitenniin kunnossa, se on tärkeintä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No voihan vitalis.. saatko varaosaa tähän hätään..?
        Sä olet kuitenniin kunnossa, se on tärkeintä.

        Korjasin hitsaamalla, saas nähä kauanko kestää


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpsis pöpsis. Mitään orgioita tähä syssyyn.
        Kivaa kevyttä ja vähemmän kevyttä turinointia.
        Se on just fine.

        Mjoo, joskus on hyvä kun on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
        Kun jää fiilis...
        https://www.youtube.com/watch?v=p1godKRBeZc

        AV


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpsis pöpsis. Mitään orgioita tähä syssyyn.
        Kivaa kevyttä ja vähemmän kevyttä turinointia.
        Se on just fine.

        Pussailua on kyllä jo ikävä, kanssasi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Korjasin hitsaamalla, saas nähä kauanko kestää

        Niin sä olet niin kätsy. Kai hehkutit terän ennen hitsausta? Tulee kestävämpi hitsi kuin kylmään metalliin.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pussailua on kyllä jo ikävä, kanssasi

        Joko nyt.. vastahan viime viikonloppuna pussailtiin..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin sä olet niin kätsy. Kai hehkutit terän ennen hitsausta? Tulee kestävämpi hitsi kuin kylmään metalliin.

        En hehkuttanut, räkäsin kasaan helvetinmoisella kiireellä


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joko nyt.. vastahan viime viikonloppuna pussailtiin..

        No just siksi, on vielä hyvässä muistissa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, joskus on hyvä kun on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
        Kun jää fiilis...
        https://www.youtube.com/watch?v=p1godKRBeZc

        AV

        Nätti biisi ja Lady Gagalla on erittäin hieno ääni. Tykkäsin kovasti.

        Niin.. palstalla on ollut kovinkin rauhallista vissiinkin viimeaikoina. Näin olen ymmärtänyt.


      • pujotteIija kirjoitti:

        En hehkuttanut, räkäsin kasaan helvetinmoisella kiireellä

        Aih.. no sit se ei tuu kestämään. Tiedät sen itsekin. Seuraavaksi se hajoaa siitä hitsin vierestä. Ikävää, mutta tosi.

        Jos nyt sen verran kestäisi, et saisit puitua loppuun. Pidän peukkuja, sillä sayeita on taas tuloillaan ensi viikolla.

        Meillä on täällä kans aikataulu, kun taloyhtiön puuhamiesten kanssa pitäisi maalata noita aitoja. Lupasin lauantaina hypätä mukaan hommaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aih.. no sit se ei tuu kestämään. Tiedät sen itsekin. Seuraavaksi se hajoaa siitä hitsin vierestä. Ikävää, mutta tosi.

        Jos nyt sen verran kestäisi, et saisit puitua loppuun. Pidän peukkuja, sillä sayeita on taas tuloillaan ensi viikolla.

        Meillä on täällä kans aikataulu, kun taloyhtiön puuhamiesten kanssa pitäisi maalata noita aitoja. Lupasin lauantaina hypätä mukaan hommaan.

        Valitettavasti olet oikeassa, tiedän että se tulee hajoamaan

        Tuleeko valkoista aitaa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Valitettavasti olet oikeassa, tiedän että se tulee hajoamaan

        Tuleeko valkoista aitaa?

        Juu. Pääliset ruskealla, samoin tukipuut ja aitalaudat valkoisella.

        No mä pääsen lauantaina maalauspuuhiin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Pääliset ruskealla, samoin tukipuut ja aitalaudat valkoisella.

        No mä pääsen lauantaina maalauspuuhiin.

        Täytyy joskus tsekata miltä aita näyttää


    • Anonyymi

      Pesi,oes jiuoteöee hahha hyvä tuo joo mitä voi keksiä tietokonen nimiä.

    • Anonyymi

      minä en ikinä tarkoittanut mitään loukkausta, gvain ilahduttamaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      Minä yeiträn auttaa tyttöjä ketomalla joain juttuja, mutta aina en onnistu hyvin iloisuuden tekemisessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe