Tässä tulee visoja

21

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma rivi: 12, 10 ja 12 🤗

      • Hienoja tuloksia =)


    • 12/12 ihan liian helppo.😁, 7/12 olis pitänyt pärjätä paljon paremmin, 10/12 ihan ok tulos.🙂.

      • Hyviä tuloksiahan nuo ovat =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyviä tuloksiahan nuo ovat =)

        Kiitos! No joo.😊.


    • Anonyymi

      hyvä joo jonkin AMD=Anvancewd Miceo Devicews... Radeon grafiikkakiihrtyrriimä t koneissa ..joopa.

      Aika hassuja nimitykziä voi kekziä joku ohjedlm<akin itszellä kuin joain

      Citrinellaza oli kekzinyt Citmiezs..

    • Ankkalinna ja pelit kiinnostivat, hammasjutut eivät, joten osallistuin vain kahteen ensinmainittuun.

      Ankkalinna: 11/12 (en ollut ikinä kuullutkaan että Aku Ankan alterego olisi joku ihmeen Tuplanolla, oman muistini mukaan se olisi kylläkin ollut Taikaviitta)

      Pelit: 11/12 ("Arvaa kuka" en ihan muistanut oikein, vaan veikkasin "Kuka on kuka")

      • Hyvin meni =)
        En määkään ole ikinä kuullut, että Aku Ankan alterego olisi Tuplanolla. Kyllä se on niin kuin itsekin sanoit Taikaviitta. Kuka edes on Tuplanolla?


      • Anonyymi

        Tuplanolla (Aku) ja agentti Kia tekevät ajoittain tyhjäksi Järjestö-rikollispoppoon konnuuksia. Vain taskareissa.


    • Anonyymi

      Emil Eaglea ei mainittu.

    • Minä sain Ankkalinna kyselyistä kaikki oikein 12/12. Vain kahdesta vastauksesta en ollut varma, mutta niissäkin olin vähän hajuilla. Minusta helppo testi.

      Hyvää syyskuuta kaikille!

      • Kuuleehan sustakin.
        Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuuleehan sustakin.
        Hyvä tulos =)

        Siihen Ankka tuplanollaan olin jossain törmännyt. Siitä en ollut varma, sillä minullekin Aku Ankan alterego on Taikaviitta, eikä agentti tuplanolla.

        Viikkoja olen ollut poissa palstoilta, mutta nyt käyn ainakin kerran viikossa katsomassa - mitä juttuja on esillä!

        Hyvät syyskuut sinullekin! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Siihen Ankka tuplanollaan olin jossain törmännyt. Siitä en ollut varma, sillä minullekin Aku Ankan alterego on Taikaviitta, eikä agentti tuplanolla.

        Viikkoja olen ollut poissa palstoilta, mutta nyt käyn ainakin kerran viikossa katsomassa - mitä juttuja on esillä!

        Hyvät syyskuut sinullekin! :)

        Hyvää syyskuuta =) Tänään oli kaunis aurinkoinen syyspäivä.


    • Anonyymi

      jooh tosiaan väsyttääkin kun monesti elän amerikkalaisten aikatauluilla hommissa.

      ja nuo jotkin jututkin ohjelmoinnissa, voin levätä kun hommat hoidettu sinänzä.

    • Anonyymi

      5/6.

    • Anonyymi

      Yogamihestä voi tulla .. Gagamiex... joopajooh

    • Anonyymi

      jooh mitä ohjelmointijuttuja kun käytän niin, hassuja nimiäkin tuolla eräällä Gagamieskin hyvä Yogamiehestä tietokone tehnyt

    • Anonyymi

      Norpom? kwenen nimi voisi ollla, itse joo käytän aina Visual Studiota, hyvä ohjelmointiymäristö

    • Anonyymi

      hyvä naisen nimi tuokin kai on: Brakt-vodrey-bu

      Klingon-kieltä jotain... mutta aika hyvin tavuttaa juttuja koodini.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe