1) Kuinka hyvin tunnet Ankkalinnan asukkaita?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009808900.html
Oma tulos: 9/12
2)Kuinka hyvin tunnistat klassikkopelejä?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009821299.html
Oma tulos: 10/12
3)Mitä tiedät hampaista ja niiden hoidosta?
https://www.is.fi/terveys/art-2000009144552.html
Oma tulos: 9/12
Tässä tulee visoja
21
241
Vastaukset
Oma rivi: 12, 10 ja 12 🤗
12/12 ihan liian helppo.😁, 7/12 olis pitänyt pärjätä paljon paremmin, 10/12 ihan ok tulos.🙂.
- Anonyymi
hyvä joo jonkin AMD=Anvancewd Miceo Devicews... Radeon grafiikkakiihrtyrriimä t koneissa ..joopa.
Aika hassuja nimitykziä voi kekziä joku ohjedlm<akin itszellä kuin joain
Citrinellaza oli kekzinyt Citmiezs.. Ankkalinna ja pelit kiinnostivat, hammasjutut eivät, joten osallistuin vain kahteen ensinmainittuun.
Ankkalinna: 11/12 (en ollut ikinä kuullutkaan että Aku Ankan alterego olisi joku ihmeen Tuplanolla, oman muistini mukaan se olisi kylläkin ollut Taikaviitta)
Pelit: 11/12 ("Arvaa kuka" en ihan muistanut oikein, vaan veikkasin "Kuka on kuka")Hyvin meni =)
En määkään ole ikinä kuullut, että Aku Ankan alterego olisi Tuplanolla. Kyllä se on niin kuin itsekin sanoit Taikaviitta. Kuka edes on Tuplanolla?- Anonyymi
Tuplanolla (Aku) ja agentti Kia tekevät ajoittain tyhjäksi Järjestö-rikollispoppoon konnuuksia. Vain taskareissa.
- Anonyymi
Emil Eaglea ei mainittu.
Minä sain Ankkalinna kyselyistä kaikki oikein 12/12. Vain kahdesta vastauksesta en ollut varma, mutta niissäkin olin vähän hajuilla. Minusta helppo testi.
Hyvää syyskuuta kaikille!Norppa83 kirjoitti:
Kuuleehan sustakin.
Hyvä tulos =)Siihen Ankka tuplanollaan olin jossain törmännyt. Siitä en ollut varma, sillä minullekin Aku Ankan alterego on Taikaviitta, eikä agentti tuplanolla.
Viikkoja olen ollut poissa palstoilta, mutta nyt käyn ainakin kerran viikossa katsomassa - mitä juttuja on esillä!
Hyvät syyskuut sinullekin! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Siihen Ankka tuplanollaan olin jossain törmännyt. Siitä en ollut varma, sillä minullekin Aku Ankan alterego on Taikaviitta, eikä agentti tuplanolla.
Viikkoja olen ollut poissa palstoilta, mutta nyt käyn ainakin kerran viikossa katsomassa - mitä juttuja on esillä!
Hyvät syyskuut sinullekin! :)Hyvää syyskuuta =) Tänään oli kaunis aurinkoinen syyspäivä.
- Anonyymi
jooh tosiaan väsyttääkin kun monesti elän amerikkalaisten aikatauluilla hommissa.
ja nuo jotkin jututkin ohjelmoinnissa, voin levätä kun hommat hoidettu sinänzä. - Anonyymi
5/6.
- Anonyymi
Yogamihestä voi tulla .. Gagamiex... joopajooh
- Anonyymi
jooh mitä ohjelmointijuttuja kun käytän niin, hassuja nimiäkin tuolla eräällä Gagamieskin hyvä Yogamiehestä tietokone tehnyt
- Anonyymi
Norpom? kwenen nimi voisi ollla, itse joo käytän aina Visual Studiota, hyvä ohjelmointiymäristö
- Anonyymi
hyvä naisen nimi tuokin kai on: Brakt-vodrey-bu
Klingon-kieltä jotain... mutta aika hyvin tavuttaa juttuja koodini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
