Jättipossuja

Anonyymi-ap

Pitäsköhän ostaa paikallisesta kahvilasta tuollainen jättipossu.
Leveyttä on jättipossulla 30 cm ja hilloa on.
Hintaa vajaa 5 euroa, saisi kerrankin kunnolla nauttia sokerisesta ja hilloisesta
jättipossusta ja vain torstaina on saatavilla.
Pitäskö mennä ja tuhlata rahea.

29

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata, maito ja sokeri ovat epäterveellistä.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­­m­f­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18002723O

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko saatavilla minipossujakin?

    • Anonyymi

      Miks minua naurattaa tuo jättipossu??? 🤣

      • Sama. Mä jo ajattelin muutamaa palstalaistakin..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sama. Mä jo ajattelin muutamaa palstalaistakin..

        Jos palstan pulleat kamupojat pyörittelisi tomusokerissa, laittaisi toffeenauhasta nätit rusetit kaulaan, päällystäisi tarralenkkarit sulalla suklaalla ja laittaisi leipomon näyteikkunaan napottamaan hyvinkin voisi käydä kaupaksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos palstan pulleat kamupojat pyörittelisi tomusokerissa, laittaisi toffeenauhasta nätit rusetit kaulaan, päällystäisi tarralenkkarit sulalla suklaalla ja laittaisi leipomon näyteikkunaan napottamaan hyvinkin voisi käydä kaupaksi.

        -harmiseikirj-

        No.. mä taisin ajatella kyllä yhtenä jättipossuna sinua...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. mä taisin ajatella kyllä yhtenä jättipossuna sinua...

        Ei taitaisi pulleus riittää, ihmiset tahtoo donitsien tasoisia sokeripommeja :D sokerimunkkipossuna olisin varmaan se vitriiniin viimeisenä jäänyt surkea tapaus joka ei kelpaa kelleenkään :(

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taitaisi pulleus riittää, ihmiset tahtoo donitsien tasoisia sokeripommeja :D sokerimunkkipossuna olisin varmaan se vitriiniin viimeisenä jäänyt surkea tapaus joka ei kelpaa kelleenkään :(

        -harmiseikirj.-

        Vähän niinkuin kuivahtanut munkkipossu, josta sokerit on karissut pois.

        Munkkipossu joka näyttää kämähtäneeltä lihapiirakalta..?
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taitaisi pulleus riittää, ihmiset tahtoo donitsien tasoisia sokeripommeja :D sokerimunkkipossuna olisin varmaan se vitriiniin viimeisenä jäänyt surkea tapaus joka ei kelpaa kelleenkään :(

        -harmiseikirj.-

        No maistuisko Pirpanalle rasvatappi munkki.
        Sellainen n.20cm pituinen paistorasvassa paistunut munkin tapainen, jossa omenahilloa sisässä ja niitä rasvatapeiksi kutsutaan.
        Meikäläisen mielestä ne on hyviä, mut sellasen syömisen jälkeen ainakin meikäläisen vatsassa tuntuu pistos.
        Sama juttu sellaisen pyöreän kieppimäisen rasvassa paistetun kanelikierteen kanssa.
        Maistuu kyllä hyvälle, mut polttelee vatsassa, on varmaan vatsalle raskas sulatettava ja on kooltaan ison miehen kämmenen kokoinen.


    • Anonyymi

      Mahalaukkuun syöpyy reikä jos tuollaisen pommin syö.

      • Ehkä sulle. Kaikki ei ole noin herkkävatsaisia..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehkä sulle. Kaikki ei ole noin herkkävatsaisia..

        Paksusuolen limakalvo vaurioituu sekä värekarvat katoavat jolloin uloste muuttuu imelälle haisevaksi ripuliksi. Maksa vaurioituu varmemmin kuin jos joisi vaikkapa viinamiehen juomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paksusuolen limakalvo vaurioituu sekä värekarvat katoavat jolloin uloste muuttuu imelälle haisevaksi ripuliksi. Maksa vaurioituu varmemmin kuin jos joisi vaikkapa viinamiehen juomaa.

        Okei.. en mä ala paksusuolen värekarvoista sun kanssa väittelemään.. peace. ✌️


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Okei.. en mä ala paksusuolen värekarvoista sun kanssa väittelemään.. peace. ✌️

        Kauheeta mitä te puhutte. Tuossa alussa teki oikein mieli tollasta jättipossua, mutta tässä lopussa ei enää yhtään. Mä syönkin nykyään pelkkää kauraleipää, sellasta kuivaa kökköö, ettei noi karvat irtoo.


      • JeroP kirjoitti:

        Kauheeta mitä te puhutte. Tuossa alussa teki oikein mieli tollasta jättipossua, mutta tässä lopussa ei enää yhtään. Mä syönkin nykyään pelkkää kauraleipää, sellasta kuivaa kökköö, ettei noi karvat irtoo.

        Noh, ennenkuin vaihdat ruokavaliota tyhmien palstapuheiden takia, ota itse selvää noista jutuista.

        Minä en jättäisi kyllä hyvää, tuoretta munkkipossua syömättä jonkun hitsin epämääräisen palstakirjoituksen takia paksusuolen värekarvoista.

        Elämä on lyhyt, siitä pitänee nauttia niin kauan kuin sitä kestää.


    • Anonyymi

      Kahvit siihen päälle, niin tuhlaa.

      • Anonyymi

        Kahvit siihen päälle, niin kyllä naamaa naurattaa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Naisen sohva ja jättipossu = hyvä yhdistelmä = sohvalla sokeria, possunmuruja ja hilloklönttejä ja mies sanoo röh.

    • Anonyymi

      Paikallisella huolto asemalla on ollut hillopossu haaste, jossa hillopossun syönyt ei tarvinut maksaa syömästään hillopossusta, mutta hävinyt joutui maksmaan.
      Siitä jättihillopossusta oli kuvakin ja se hillopossu oli kooltaan vielä suurempaa.
      Kuvassa hillopossu oli lähes huotamon tarjottimen kokoinen kooltaan ainakin 40x30cm kokoinen ja takuulla 5x jättipossun kokoinen.

    • Anonyymi

      Jättipossu kuin joku hirviöpossu angrybirds pelistä.

    • Anonyymi

      Joopa pitäisi kehittää oma hyvä resepti punaviinikastikkeessa naudan pihvejä, mutta kun millään ei viitsisi Alkoonkaan lähteä jotain punaviiniä ostamaankaan, kun söin sellaista tosi hyvää oli ravintolassa, mutta tein virheen: otin perunoita liikaa maha täyttyi niistä olisi pitänyt ottaa pelkästääån sitä lihaa..

      • Anonyymi

        Perunoitahan nimenomaan pitää ottaa ravintolassa lautanen täyteen ja vain yksi pihvi tai puoli pihviä.
        Konkurssiinhan raivintola menisi, jos asiakkaat kauhoisivat lautasen täyteen pihvejä ja yhden perunan.
        Peruna maksaa 0,60€/kg ja pihvi yli 40€/kg.


    • Anonyymi

      Minä haluaisin halkaisijaltaan 30cm berliininmunkin. Sen kanssa pannullinen kahvia ja sitten aamuiselle täysistunnolle.

      >simiti<

      • Anonyymi

    • Stop, älä mene! Tuollaisesta jättipossusta vaipuu sokerikoomaan. 😉

    • Anonyymi

      tuollainen juttuni voi tosiaan tehdä jotain hassuja nimiä toisten palstan nimistäkin...


      Xepo

    • Anonyymi

      typymies jooh vasfmasankin olisi yhdistänyt yogamies jas todsitypoy, tekee erittäin hauskoja juttuja, tuollaisiaq jotain tuo

    • Suurin possu on ollut mustikkatassu minkä olen syönyt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2596
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1504
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1347
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1278
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      769
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe