Pitäsköhän ostaa paikallisesta kahvilasta tuollainen jättipossu.
Leveyttä on jättipossulla 30 cm ja hilloa on.
Hintaa vajaa 5 euroa, saisi kerrankin kunnolla nauttia sokerisesta ja hilloisesta
jättipossusta ja vain torstaina on saatavilla.
Pitäskö mennä ja tuhlata rahea.
Jättipossuja
29
403
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata, maito ja sokeri ovat epäterveellistä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18002723O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko saatavilla minipossujakin?
- Anonyymi
Miks minua naurattaa tuo jättipossu??? 🤣
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sama. Mä jo ajattelin muutamaa palstalaistakin..
Jos palstan pulleat kamupojat pyörittelisi tomusokerissa, laittaisi toffeenauhasta nätit rusetit kaulaan, päällystäisi tarralenkkarit sulalla suklaalla ja laittaisi leipomon näyteikkunaan napottamaan hyvinkin voisi käydä kaupaksi.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jos palstan pulleat kamupojat pyörittelisi tomusokerissa, laittaisi toffeenauhasta nätit rusetit kaulaan, päällystäisi tarralenkkarit sulalla suklaalla ja laittaisi leipomon näyteikkunaan napottamaan hyvinkin voisi käydä kaupaksi.
-harmiseikirj-No.. mä taisin ajatella kyllä yhtenä jättipossuna sinua...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. mä taisin ajatella kyllä yhtenä jättipossuna sinua...
Ei taitaisi pulleus riittää, ihmiset tahtoo donitsien tasoisia sokeripommeja :D sokerimunkkipossuna olisin varmaan se vitriiniin viimeisenä jäänyt surkea tapaus joka ei kelpaa kelleenkään :(
-harmiseikirj.- Anonyymi kirjoitti:
Ei taitaisi pulleus riittää, ihmiset tahtoo donitsien tasoisia sokeripommeja :D sokerimunkkipossuna olisin varmaan se vitriiniin viimeisenä jäänyt surkea tapaus joka ei kelpaa kelleenkään :(
-harmiseikirj.-Vähän niinkuin kuivahtanut munkkipossu, josta sokerit on karissut pois.
Munkkipossu joka näyttää kämähtäneeltä lihapiirakalta..?
😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj.-No maistuisko Pirpanalle rasvatappi munkki.
Sellainen n.20cm pituinen paistorasvassa paistunut munkin tapainen, jossa omenahilloa sisässä ja niitä rasvatapeiksi kutsutaan.
Meikäläisen mielestä ne on hyviä, mut sellasen syömisen jälkeen ainakin meikäläisen vatsassa tuntuu pistos.
Sama juttu sellaisen pyöreän kieppimäisen rasvassa paistetun kanelikierteen kanssa.
Maistuu kyllä hyvälle, mut polttelee vatsassa, on varmaan vatsalle raskas sulatettava ja on kooltaan ison miehen kämmenen kokoinen.
- Anonyymi
Mahalaukkuun syöpyy reikä jos tuollaisen pommin syö.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ehkä sulle. Kaikki ei ole noin herkkävatsaisia..
Paksusuolen limakalvo vaurioituu sekä värekarvat katoavat jolloin uloste muuttuu imelälle haisevaksi ripuliksi. Maksa vaurioituu varmemmin kuin jos joisi vaikkapa viinamiehen juomaa.
Anonyymi kirjoitti:
Paksusuolen limakalvo vaurioituu sekä värekarvat katoavat jolloin uloste muuttuu imelälle haisevaksi ripuliksi. Maksa vaurioituu varmemmin kuin jos joisi vaikkapa viinamiehen juomaa.
Okei.. en mä ala paksusuolen värekarvoista sun kanssa väittelemään.. peace. ✌️
Pikku-pirpana kirjoitti:
Okei.. en mä ala paksusuolen värekarvoista sun kanssa väittelemään.. peace. ✌️
Kauheeta mitä te puhutte. Tuossa alussa teki oikein mieli tollasta jättipossua, mutta tässä lopussa ei enää yhtään. Mä syönkin nykyään pelkkää kauraleipää, sellasta kuivaa kökköö, ettei noi karvat irtoo.
JeroP kirjoitti:
Kauheeta mitä te puhutte. Tuossa alussa teki oikein mieli tollasta jättipossua, mutta tässä lopussa ei enää yhtään. Mä syönkin nykyään pelkkää kauraleipää, sellasta kuivaa kökköö, ettei noi karvat irtoo.
Noh, ennenkuin vaihdat ruokavaliota tyhmien palstapuheiden takia, ota itse selvää noista jutuista.
Minä en jättäisi kyllä hyvää, tuoretta munkkipossua syömättä jonkun hitsin epämääräisen palstakirjoituksen takia paksusuolen värekarvoista.
Elämä on lyhyt, siitä pitänee nauttia niin kauan kuin sitä kestää.
- Anonyymi
Kahvit siihen päälle, niin tuhlaa.
- Anonyymi
Kahvit siihen päälle, niin kyllä naamaa naurattaa.
>simiti<
- Anonyymi
Naisen sohva ja jättipossu = hyvä yhdistelmä = sohvalla sokeria, possunmuruja ja hilloklönttejä ja mies sanoo röh.
- Anonyymi
Paikallisella huolto asemalla on ollut hillopossu haaste, jossa hillopossun syönyt ei tarvinut maksaa syömästään hillopossusta, mutta hävinyt joutui maksmaan.
Siitä jättihillopossusta oli kuvakin ja se hillopossu oli kooltaan vielä suurempaa.
Kuvassa hillopossu oli lähes huotamon tarjottimen kokoinen kooltaan ainakin 40x30cm kokoinen ja takuulla 5x jättipossun kokoinen. - Anonyymi
Jättipossu kuin joku hirviöpossu angrybirds pelistä.
- Anonyymi
Joopa pitäisi kehittää oma hyvä resepti punaviinikastikkeessa naudan pihvejä, mutta kun millään ei viitsisi Alkoonkaan lähteä jotain punaviiniä ostamaankaan, kun söin sellaista tosi hyvää oli ravintolassa, mutta tein virheen: otin perunoita liikaa maha täyttyi niistä olisi pitänyt ottaa pelkästääån sitä lihaa..
- Anonyymi
Perunoitahan nimenomaan pitää ottaa ravintolassa lautanen täyteen ja vain yksi pihvi tai puoli pihviä.
Konkurssiinhan raivintola menisi, jos asiakkaat kauhoisivat lautasen täyteen pihvejä ja yhden perunan.
Peruna maksaa 0,60€/kg ja pihvi yli 40€/kg.
- Anonyymi
Minä haluaisin halkaisijaltaan 30cm berliininmunkin. Sen kanssa pannullinen kahvia ja sitten aamuiselle täysistunnolle.
>simiti<- Anonyymi
Ootko katsonut Jessen tube vdeoita, suomalainen kilpasyöjä.
Tuossa syö 24 berliinin munkkia yhdellä kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=H4Ug1sPiwAc
Sit 2 pitkulalaista Berliinin munkkia.
https://www.youtube.com/watch?v=OIHnGedHGC8&t=28s
Kyllä kelpais meikäläiselle Berliinin munkit vadelma limonadin kanssa.
Stop, älä mene! Tuollaisesta jättipossusta vaipuu sokerikoomaan. 😉
- Anonyymi
tuollainen juttuni voi tosiaan tehdä jotain hassuja nimiä toisten palstan nimistäkin...
Xepo - Anonyymi
typymies jooh vasfmasankin olisi yhdistänyt yogamies jas todsitypoy, tekee erittäin hauskoja juttuja, tuollaisiaq jotain tuo
Suurin possu on ollut mustikkatassu minkä olen syönyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33438289Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036936Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315510Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673139Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi542985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182131Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4972036