ostetaan asuntovaunu

eekku

ostetaan asuntovaunu.Olis hyvä olla kuiva ja siisti. 0-6 henk. H.n.2500€

21

3427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meinaat

löytää kuivan ja siistin tohon rahaan

• ope

Kyllä niitä hyvinkin tohon hintaan löytää, jos vaan on aikaa etsiä ja odotella. Itse sain kuivan ja siistin telivaunun H.1500e, joten mietippä sitä!

• sait
        ope kirjoitti:

Kyllä niitä hyvinkin tohon hintaan löytää, jos vaan on aikaa etsiä ja odotella. Itse sain kuivan ja siistin telivaunun H.1500e, joten mietippä sitä!

Melko uuden tuohon hintaan

• Automiekkonen
        ope kirjoitti:

Telivaunu 1500 eurolla ? No, tietysti jos tarpeeksi vanhan romun haluaa, niin miksei. Tai sitten pitää olla jo todella pahassa rahapulassa, jos vähänkään kunnollisen tuohon hintaan saa.

• ope
        Automiekkonen kirjoitti:

Telivaunu 1500 eurolla ? No, tietysti jos tarpeeksi vanhan romun haluaa, niin miksei. Tai sitten pitää olla jo todella pahassa rahapulassa, jos vähänkään kunnollisen tuohon hintaan saa.

Mikä luokitellaan vanhaksi, eihän sen uusi tarvitse ollakkaan, kunhan vaan on siisti ja kuiva? Mutta sanokaahan vm missä on vanhuuden raja?

• Utelias.
        ope kirjoitti:

Mikä luokitellaan vanhaksi, eihän sen uusi tarvitse ollakkaan, kunhan vaan on siisti ja kuiva? Mutta sanokaahan vm missä on vanhuuden raja?

Moi,voitko kertoa minkä merkkisen ja mallisen vaunun ostit,niin ja mikä vuosimallinen??

• joojoo,.,.,.
        Utelias. kirjoitti:

Moi,voitko kertoa minkä merkkisen ja mallisen vaunun ostit,niin ja mikä vuosimallinen??

Se on Tabbert 880 TL vm; 2001

• Kanavaanari
        joojoo,.,.,. kirjoitti:

Se on Tabbert 880 TL vm; 2001

Ehjä, kuiva, hyväkuntoinen 2000-luvun vaunu alle 2000 euron? Kun katsoo Nettikaravaanarin hintoja, niin on aika vaikea uskoa tätä.

• 2akseli
        ope kirjoitti:

ollut edes teli, tais olla vain kaksiakselinen.

• poro

Minäkin ostin juuri telivaunun adria skandinavia 535 -84 hintaan 1500e, ja oli tosi siisti!! Kyllä niitä saa.

• vaununkatselija

sattuisko siinä vaunussa olemaan peräti suihku?
        vai pitääkö teliakselin lisäksi olla jumbopitkä malli?

haussa suihkullinen vanhempi teli waunu vuosikertaa 84-90 ja ei hintavikaisia....

kävin juttelemassa vaunukorjaajan puheilla...
        piti pitkän saarnan siitä kuinka kafit on lahonnu puolimetriä alahelmasta ylöspäin...
        että varoitin sitten sinua ostamasta halpaa ja hyvää "samassa" :D

katsellaan tarjontaa??
        asuntoauto villitys on pop,vaunu wanhanaikainen,vaan ei minulle :)

• uppokanto

olis -78 malli solifer 470 de luxe

• ehdin jo myydä

Myin just vanhan home-vaunun hintaan 1700€, olisin voinut myydä sinulle sen 2500 eurolla.

• tiimppaa

täällä olisi siisti asuntovaunu myynnissä 3000e soita ja tee tarjous puh 0407786220

• lellus59

Olen katsellut vaunuja ja todennut että kaikista romuista pyydetään hirveitä hintoja. jos -86-88 teli vaunusta pyydetään jopa 5500 euroa. Kyllä suhtellisuus pitää ymmärtää. minä maksan 7000 euroa vaunusta josta ei näy -80-90 luku. Tuntuu vaan että kaikista luullaan maksettavan. Sen takia vaunut roikkuu netissä myymättä. täällä roikkuu sellaisia ihmisiä jotka kerskuu ostoillaan. täällä kun on niin hyvä puhua vaikka valheita ja täydestä menee.

• Litratilavuus

Tossa joku mainitsi , että saisi olla suihkukin . Minkä kokoisia vesitankkeja noissa suihkullisissa asuntovaunuissa yleensä on , ja entäs lämminvesiboilerin tilavuus ?. Autossani on 90 L vesisäiliö , ja harmaavesisäiliö on vaan 60 L . Ekan kerran kun laskin vesisäiliön tyhjäksi , tarkoituksena vaihtaa raikkaampi vesi tilalle , niin alkoi vesi nousta "pesuhuoneen" lattiakaivosta , kun hamaavesisäiliö onkin pienempi puhdasvesisäiliötä. Tuli kiire avaamaan tyhjennyshana , ettei vesi alkanut nousta liikaa , ja alkanut tulemaan "pesuhuoneen" kynnyksen yli. Halpoja vaunuja on yksityisillä joskus alle markkinahintojen. Isäukko osti joltain perikunnalta 2000€ vaunun , joka oli tosi siisti , ja sellaiset liikkeissä ja joppareilla on 5-6000 € .

• Sateella suihkussa

Yleensä vaunussa 40 litran raikasvesisäiliö, monessa 15 litran harmaavesisäiliö sisällä tai vaunun alla. 10 ltraa vetää lämminvesiboileri, mutta riittää kuulemma ihan hyvin parille suihkuttelijalle.
        Jos vain tykkää rahdata vettä.

• myykää joku mulle 1000E pikku 80luv 2 paikkanen poksi

• raikku790

Moro, mulla olis Solifer Artic telivaunu, juuri katsastettu ja jarrut uusittu, kaikki tekniikka toimii lämmitykset vedet vessa ym. pientä kosteusvikaa peräpäässä.
      hintana 2500, mutta 2300 saa hakea pois.

• muuten vain

Viesti alkoi 2005, joten ap. kirjoittaja lienee jo ostanut vaunun ja vaihtanutkin pari kertaa!

• vaunuilija

Kyllä tuolla hintaa saa hyvän vaunun.
      Itse möin juuri kuin uuden 5m soliferin 2000eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe