En nainen ajattele itseäni enää

Anonyymi-ap

Oman elämäni pääosan esittäjänä, vaan enemmän sivuroolin luonnenäyttelijänä

19

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kivakin rooli?

• Anonyymi

Ei sitä voi valita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä voi valita

Eli sama mitä siitä ajattelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sama mitä siitä ajattelee

Mutta tavallaan helpottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tavallaan helpottavaa

Asennoituminen riippuu toki itsestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä voi valita

Kentise se rooli on jo syntymässä annettu.

• Anonyymi

Minä taas olen pääroolissa. Liian pitkään tyydyin sivurooliin. Tarvitsisin vastanäyttelijän.

• Anonyymi

Puuduttavan monologin vetäminen käy työstä.

• Anonyymi

Minusta pitäisi olla yhtä monta elokuvaa ja pääroolia kun on ihmisiä. Jokainen valitsee oman pääroolinsa. Mikä tuntuu itsestä hyvälle, hyväksyy myös rooliin kuuluvat vaikeat jutut, mutta ne kestää jos elämä tuntuu omalta ja tarjoaa myös hyvää ja toivoa. Näinhän se ei aina mene. Mutta jos pääroolit laitetaan ihan väärin, niin kyllä siitä draamaa tulee. Ajattele vaikka kissanainen ruususena, tai anastasia lumikkina. Tai Aku Ankka vaikka Spider manina. Mummo Ankka Bellana.

• Anonyymi

Niin sä oot kuiskaaja ja minä oon pääroolissa :) pääosan esittäjä

• Anonyymi

En ihan saa kiinni mitä tarkoitat. Muut voimat kontrolloivat elämääsi, tai sitten joku on noussut siinä itseäsi tärkeämpään rooliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan tätä https://www.businessinsider.in/science/health/news/4-signs-you-have-main-character-syndrome-according-to-therapists/amp_articleshow/88226554.cms

Ahaa, no sitten kai kyseessä on positiivinen kehityssuunta. Toisaalta, jotenkin ajatus siitä, että ei olisi oman elämänsä pääosan esittäjä tuntuu oudolta.Kunhan ei kuvittele olevansa toisten elämien pääosan esittäjä, ja ymmärtää että oman elämän sivuosan esittäjät eivät ole sitä sanan englanninkielisessä merkityksessä "supporting", vaan enemmänkin itsenäisiä tekijöitä, jotka eivät noudata sinun käsikirjoitustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, no sitten kai kyseessä on positiivinen kehityssuunta. Toisaalta, jotenkin ajatus siitä, että ei olisi oman elämänsä pääosan esittäjä tuntuu oudolta.Kunhan ei kuvittele olevansa toisten elämien pääosan esittäjä, ja ymmärtää että oman elämän sivuosan esittäjät eivät ole sitä sanan englanninkielisessä merkityksessä "supporting", vaan enemmänkin itsenäisiä tekijöitä, jotka eivät noudata sinun käsikirjoitustasi.

Ehkä tuollaisella juuri sellainen ajatus, että pyörittää koko sirkusta t ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuollaisella juuri sellainen ajatus, että pyörittää koko sirkusta t ap

Millä tuollaisella?

• Anonyymi

Jos haluaa taivaaseen, pääosa kuuluu Jeesukselle. On ihmeellistä mitä itsekeskeisyydestä luopuminen saa aikaan. Itsensä ja muiden ihmisten kumartelu on tyhjänpäiväistä.

• Anonyymi

Mitä tuo tarkoittaa, ap?

• Eikö kuitenkin ole mukavampi olla pääroolissa, päättää itse asioista, jopa kirjoittaa sitä tarinaa itse? Elämä on valintoja. Jos päätät olla sivuroolissa, niin se on tietysti valintasi. Mihinkään huonoon ei sivuroolissakaan kannata tyytyä.

• Anonyymi

Pääasia et saa fyrkkaa ja maisemat miellyttää. Siltä pohjalta Michael Caine valkkasi roolit. Working Class Lad From East London

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79