Menneisyysvisa

26

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11/12 pakko olla aina joku kauneusvirhe nyt kohtaloks koitu konikapina.😁.

      • Anonyymi

        Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?

        Sano sinä kun paremmin varmasti tiedät.😄.


      • Hienostihan tuo meni =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hienostihan tuo meni =)

        No juu. Kiitos.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu. Kiitos.😊.

        Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D

        Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.

        Joo. Ihmettelin itsekin ja aloin jo ärsyyntyäkin. Mutta nyt olen saanut kommentoitua muihinkin ketjuihin.


    • Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen 🙂

    • Taas 12/12 oikein. Liiallisesti helpottu, kun oli vain kaksi vaihtoehtoa. Liian helppo. Mulla kyllä oli historia yläasteella ja lukiossa 10. Jos olisi kysytty ilman vaihtoehtoja - kuka oli Suomen toinen presidentti - niin olisin ehkä vastannut väärin, mutta nyt tiesin varmasti, että toinen oli presidenttinä 30-40-lukujen taitteessa, joten pystyin sulkemaan pois väärän vastauksen.

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Minulla myös 10/12.

    • Anonyymi

      9 oikein

      Kirjautumaton pl kirjautumattomana (silloin kun olen täällä kännykällä, niin mulla ei ole kirjautumistunnuksia kännyssä tallessa)

      • Oikein hyvä =)


    • 12/12 Konikapina oli se mitä piti sekunti miettiä. Mutta eihän Lapissa edes ole hevosia, vai onko? Ja jotenkin kapina sana paljon luontevammin yhdistyy pohjanmaalaisiin.

      Tuo konikapina onkin vallan mainio osoitus kansalaisaktivismista. Siinä sai vallesmanni ansionsa mukaan. Hyvä Hilppa!

      • Hyvä hyvä =)


    • Yksi huti. Hoppuilin ja huteloin näppiksiltä väärän vastauksen. Näin käy, kun tekee asioita vauhdilla, eikä keskity kunnolla. 😀

      "Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Thänks! 😊

      • Hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      näin todella pelottasvan unen siinä oli joku hssaveriljs js olimmer jo yli 45metrissä sukeltamssa suvmälle jsa sitten hssverilijslls ongrlmsw hsprddsw joku, pskko psls,sw

    • Anonyymi

      12/12 ilman vihjettä.

    • Anonyymi

      hazsua vcarmaan joz citreinwellankin nimi olisi cxirrtias ja joooh noerpan nimi oliszi noemisa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      228
      1897
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      679
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe