Menneisyysvisa

26

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11/12 pakko olla aina joku kauneusvirhe nyt kohtaloks koitu konikapina.😁.

• Anonyymi

Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?

Sano sinä kun paremmin varmasti tiedät.😄.

• Hienostihan tuo meni =)

• Norppa83 kirjoitti:

Hienostihan tuo meni =)

No juu. Kiitos.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No juu. Kiitos.😊.

Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D

• Norppa83 kirjoitti:

Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D

Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.

Joo. Ihmettelin itsekin ja aloin jo ärsyyntyäkin. Mutta nyt olen saanut kommentoitua muihinkin ketjuihin.

• Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen 🙂

• Taas 12/12 oikein. Liiallisesti helpottu, kun oli vain kaksi vaihtoehtoa. Liian helppo. Mulla kyllä oli historia yläasteella ja lukiossa 10. Jos olisi kysytty ilman vaihtoehtoja - kuka oli Suomen toinen presidentti - niin olisin ehkä vastannut väärin, mutta nyt tiesin varmasti, että toinen oli presidenttinä 30-40-lukujen taitteessa, joten pystyin sulkemaan pois väärän vastauksen.

• Tosi hyvä tulos!

• Anonyymi

Minulla myös 10/12.

• Hienoa!

• Anonyymi

9 oikein

Kirjautumaton pl kirjautumattomana (silloin kun olen täällä kännykällä, niin mulla ei ole kirjautumistunnuksia kännyssä tallessa)

• Oikein hyvä =)

• 12/12 Konikapina oli se mitä piti sekunti miettiä. Mutta eihän Lapissa edes ole hevosia, vai onko? Ja jotenkin kapina sana paljon luontevammin yhdistyy pohjanmaalaisiin.

Tuo konikapina onkin vallan mainio osoitus kansalaisaktivismista. Siinä sai vallesmanni ansionsa mukaan. Hyvä Hilppa!

• Hyvä hyvä =)

• Yksi huti. Hoppuilin ja huteloin näppiksiltä väärän vastauksen. Näin käy, kun tekee asioita vauhdilla, eikä keskity kunnolla. 😀

"Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!

Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Thänks! 😊

• Hyvä tulos =)

• Anonyymi

näin todella pelottasvan unen siinä oli joku hssaveriljs js olimmer jo yli 45metrissä sukeltamssa suvmälle jsa sitten hssverilijslls ongrlmsw hsprddsw joku, pskko psls,sw

• Anonyymi

12/12 ilman vihjettä.

• Anonyymi

hazsua vcarmaan joz citreinwellankin nimi olisi cxirrtias ja joooh noerpan nimi oliszi noemisa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe