Miten historia taittuu? Muistatko esimerkiksi kuka oli Suomen toinen presidentti? Entä milloin talvisota syttyi? Tee 12 kysymyksen testi ja katso tuloksesi.
Oma tulos: 10/12
https://www.is.fi/viihde/art-2000009801203.html
Menneisyysvisa
26
261
Vastaukset 26
11/12 pakko olla aina joku kauneusvirhe nyt kohtaloks koitu konikapina.😁.
- Anonyymi
Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko tarralenkkarikapina olla mahdollinen?
Sano sinä kun paremmin varmasti tiedät.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
No juu. Kiitos.😊.
Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D
Norppa83 kirjoitti:
Aluksi sain lähetettyä vastauksen vain sulle. Yritin monta kertaa Xenalle, mutta aina ilmoitettiin, että oletko botti. Mietin sitten, että eikö ylläpito anna mun tänään kommentoida muille kuin sulle. Mikkojuhanin yksityinen kommentaattori =D =D No, onneksi olen nyt saanut lähetettyä halutessani kommentteja muillekin tai ainakin nyt väliaikaisesti =D
Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Höh...olipas ihme juttu. Ei siinä mä olisin kyllä ihan mielihyvin ottanut sut mun yksityiskommentaattoriksi.😊. Kiva että oot saanut nyt muillekin kommentoitua jo.😀.
Joo. Ihmettelin itsekin ja aloin jo ärsyyntyäkin. Mutta nyt olen saanut kommentoitua muihinkin ketjuihin.
Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!
Vastasit oikein 11 kysymykseen 🙂Taas 12/12 oikein. Liiallisesti helpottu, kun oli vain kaksi vaihtoehtoa. Liian helppo. Mulla kyllä oli historia yläasteella ja lukiossa 10. Jos olisi kysytty ilman vaihtoehtoja - kuka oli Suomen toinen presidentti - niin olisin ehkä vastannut väärin, mutta nyt tiesin varmasti, että toinen oli presidenttinä 30-40-lukujen taitteessa, joten pystyin sulkemaan pois väärän vastauksen.
- Anonyymi
Minulla myös 10/12.
- Anonyymi
9 oikein
Kirjautumaton pl kirjautumattomana (silloin kun olen täällä kännykällä, niin mulla ei ole kirjautumistunnuksia kännyssä tallessa) 12/12 Konikapina oli se mitä piti sekunti miettiä. Mutta eihän Lapissa edes ole hevosia, vai onko? Ja jotenkin kapina sana paljon luontevammin yhdistyy pohjanmaalaisiin.
Tuo konikapina onkin vallan mainio osoitus kansalaisaktivismista. Siinä sai vallesmanni ansionsa mukaan. Hyvä Hilppa!Yksi huti. Hoppuilin ja huteloin näppiksiltä väärän vastauksen. Näin käy, kun tekee asioita vauhdilla, eikä keskity kunnolla. 😀
"Hienosti meni, sinulla on hyvin hallussa historian merkkihetket!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Thänks! 😊- Anonyymi
näin todella pelottasvan unen siinä oli joku hssaveriljs js olimmer jo yli 45metrissä sukeltamssa suvmälle jsa sitten hssverilijslls ongrlmsw hsprddsw joku, pskko psls,sw
- Anonyymi
12/12 ilman vihjettä.
- Anonyymi
hazsua vcarmaan joz citreinwellankin nimi olisi cxirrtias ja joooh noerpan nimi oliszi noemisa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.942967Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472447Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.441218- 371027
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153879Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä275860Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10794Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48658- 37639