Miehillä hirveät parrat

Anonyymi-ap

Muutama viikko sitten laitoin deittiprofiilin faceen. Ärsyttää toi risuparta muoti!
Joillekin sopii miehille kyllä sopii kalju ja hoidettu parta, mutta ei kaikille.
Tarkoitus oli etsiä satunnaista seuraa. Tästä nousee nyt paskamyrsky, mutta tykkään itseäni nuoremmista miehistä. Ja heillä tätä ällöttävää risupehkoa näkee naamassa eniten.
Karvanaamasta voi kyllä tykätä, kun näkee livenä jossain. Kuulee äänen, haistaa feromonit ja näkee koko paketin.
Mutta se kuvassa harottava naama ja huolimattomasti täytetty profiili ei oikein sytytä.

43

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelma on se että useimmilla suomalaisila miehillä ei ole tarpeeksi tiheä parrankasvu sellainen hiemankaan pitempänä ei ole hyvä

      • Anonyymi

        Minä en tykkää parrasta, oli parraskadvu vahvaa tai ei. Karvalla peitetty naama tuo mieleen gorillan.


    • Anonyymi

      Minäkin inhoan miehellä partaa ja varsinkin viiksiä, samoin tatuointeja, lävistyksiä ja koruja. Ja ennen kuin joku älähtää että kai mies saa ottaa tatuoinnin tai kasvattaa viikset jos haluaa, niin vastaan: totta helkkatissa saa, ilman muuta, kaikin mokomin, se on hänen ruumiinsa ja siis hänen oikeutensa. Mutta puhunkin siitä mikä juuri minua miellyttää. Minua naisena ällöttää kun miehen iho on täynnä värikkäitä kuvia ja lävistyksiä siellä täällä ja naama karvan peitossa. Varmasti löytyy naisia jotka ovat eri mieltä. Ja hyvä niin, niin tatuoidut ja rei’itetyt miehet saavat naisseuraa.

      Minä tykkään ajelusta parrasta ja tavallisesta siististä peruspukeutumisesta. Farkut ja paita ja mielellään lyhyet ei-värjätyt hiukset, mutta niskaan kumilenkillä sutaistu poninhäntäkään ei ole este. En halua miestä jolla on parta, viikset, tatuointeja ja lävistyksiä. Enkä miestä jolla kaulassa kultaketju ja korvakorut ja sormus joka sormessa. Nämä ovat makuasioita. Minun makuni on tämä.

      Minun mieheni ei tykkää naisella pitkistä kynsistä, niin raskaista tekoripsistä ettei jaksa pitää silmiä auki, tatuoinneista eikä lävistyksistä (korvakorut ok) eikä siitä että nainen tällää naamaansa koko ajan eikä voi mennä viemään roskia ilman vahvaa meikkiä.

      Kumpikaan emme tykkää ylipainosta.

      • Anonyymi

        Pitkälti samaa mieltä


    • Anonyymi

      Sama koskee näitä typeriä tatuointeja. Nyt mennään mukaan, kun muutkin niin tekevät. Ihmiset ovat, kuin koiralauma, kun yksi alkaa haukkua, niin muut siihen yhtyvät. Kysymys on kollektiivisesta illuusiosta. Uskonnot ja uskomukset edustavat tätä laumasielujen maailmankuvaa.

    • Anonyymi

      Ikinä en ole muotia ja massoja seurannut, joten tatuoinnit ja parta ovat jääneet hommaamatta ja tietysti se kolmaskin asiaan kuuluva, eli tanakka olemus.

    • Anonyymi

      Parta ja viikset sopii monelle miehelle. Tykkään paljon.

    • Anonyymi

      Lukekaa nyt kun positiiviset naiset keskustelee
      Ulkonäköhän ei ole tärkeintä, vaan se sisäinen kauneus jne,,,

      Onneksi totuus paljastui ;)

      • Anonyymi

        No, siellä ilmoituksessa on van kuva ja mahdollisesti olematon kuvaus itsestä.
        "Karvanaamasta voi kyllä tykätä, kun näkee livenä jossain. Kuulee äänen, haistaa feromonit ja näkee koko paketin."


      • Anonyymi

        Olen aloittaja ja mainitsin, että livenä voi tykätä tyypistä vaikka kuva ei mielenkiintoa herattaisikaan.
        Monet ihmiset eivät tajua, että ilmoituksella pitää osata "myydä" itsensä. Jos on huono kuva ja ei mitään kiinnostavaa sanottavaa - turha odottaa ihmeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittaja ja mainitsin, että livenä voi tykätä tyypistä vaikka kuva ei mielenkiintoa herattaisikaan.
        Monet ihmiset eivät tajua, että ilmoituksella pitää osata "myydä" itsensä. Jos on huono kuva ja ei mitään kiinnostavaa sanottavaa - turha odottaa ihmeitä.

        Jos treffi ilmoituksessa pitää myydään itsensä niin silloin se onkin jotain muuta kuin omana itsenä olemista.
        Missä rehellisyys? Myyminen on kiertoilmaus valehtelulle.
        Joku saattaisi sanoa, että se on sitä maailman vanhimman ammatin harjoittamista, mutta taidan jättää sen sanomatta kuitenkin vaikka ilmiselvä yhteys onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos treffi ilmoituksessa pitää myydään itsensä niin silloin se onkin jotain muuta kuin omana itsenä olemista.
        Missä rehellisyys? Myyminen on kiertoilmaus valehtelulle.
        Joku saattaisi sanoa, että se on sitä maailman vanhimman ammatin harjoittamista, mutta taidan jättää sen sanomatta kuitenkin vaikka ilmiselvä yhteys onkin.

        Myyminen on lainausmerkeissä.
        Toki, jos haluaa lukea kuin piru Raamattua niin saajan tästäkin väännettyä vaikka mitä.

        En usko että kukaan ihminen kovin paljon innostuu jos on huono ja tuhruinen kuva ja lukee "kysy lisää jos kiinnostaa".

        Risuparrallekin voisin sydämen lähettää, jos hänen profiilinsa kiinnostaa muuten. Siinä kerrottaisiin, että hän etsi juuri minun tyyppistä naista ja jakaa samaa arvomaailmaa.


    • Anonyymi

      Luulisin,että nainen tykkää parran reisi kosketuksesta.

      • Anonyymi

        Parran voi korvata vaikka höyhenellä. Sitäpaitsi kaikki naiset eivät ainakaan uuden tuttavan kanssa halua heti suuseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parran voi korvata vaikka höyhenellä. Sitäpaitsi kaikki naiset eivät ainakaan uuden tuttavan kanssa halua heti suuseksiä.

        Suurin osa naisista ei pidä suuseksistä.. Eiköhän tuo suihin ottaminen ole lähinnä homojen juttu.


    • Anonyymi

      Täällä olis leuka yhtä silee kuin vauan peppu. Mutta ei yhtä pehmee😀

    • Anonyymi

      Kaks kakkaa kanan kakkaa lannoite auttaa parta kasvaa suorastaan pöhisten

      • Anonyymi

        Vattu!
        Kanankakka siitä parrasta nyt enää puuttuukaan - päivän ruokalistan lisäksi! 😂
        - Aloittaja


    • Anonyymi

      Inhoan isoja partoja. Ne karistaa karvoja joka paikkaan asuntoa ja niihin jää ruokaa

    • Anonyymi

      Parrakas mies näyttää gorillalta, viiksekäs mies näyttää mursulta. Jos haluan katsella gorilla tai mursua, menen eläintarhaan. Treffeillä toivon näkeväni miehen.

      • Anonyymi

        Ai kauheeta, mä repesin!
        On niitä joitain miehiä joille sopii karvat naamaan.
        Mutta joo, joskus tekisi mieli ottaa sakset ja kampa käteen ja aloittaa edes harvennus ja muotoilu.
        Tein joskus hiljaista tutkimustyötä sellaisesta alahuulen alla olevasta "viiruparrasta".
        Jos se oli keskellä - mies käy parturissa tai on fiksu.
        Jos se oli vähän vasemmalla - oikeakätinen
        Ja harvinaisempi; oikealle pyrkivä viiru - mies on vasenkätinen..

        Ja tietysti; jos rakastaa, niin ihan sama vaikka liimaisit Erikeepperillä lisää karvoja naamaan.


      • Anonyymi

        Parrakas mies on merimies.


    • Anonyymi

      Onko muotia yhä no hyvä niin.

    • Anonyymi

      Ei tule seurattua muotiasioita

    • Anonyymi

      Parraton mies on hiiri

      • Anonyymi

        Höpö höpö!
        Jos mies muuten näyttää mieheltä, niin siinä ei risupartaa tarvita.
        Yhtään näkee paljon päärynä vartaloita miehillä. Liekö ftalaatit syynä vai mikä..?


    • Anonyymi

      Entä Naisella riipparit ja laardiperse.

      • Anonyymi

        No, omat tissit muuttivat muotoaan imettämisen myötä. Ajattelin, että on tärkeämpää ruokkia vauva kuin suunnitella mummovuosien mahdollisuuksia 😂
        Ei ollut tarkoitus mollata päärynävartaloa, mutta nykyään näkee paljon miehillä kapeita hartioita ja leveää takapuolta.
        Liekö juuri ftalaatit ja joku istumatyö syynä.
        Mutta onneksi nykyään ollaan sukupuolineutraaleja.
        Ja on niitä miehen näköisiä miehiäkin vielä, onneksi. Parralla tai ilman.


    • Anonyymi

      Ihan sama mulle vaikka liimaisi mopin naamaansa kunhan on fiksu ja luotettava!

      • Anonyymi

        No niin! Pitihän se tulla vähän plagioimaan 😂


    • Anonyymi

      Mulla on hieno parta komea nimi ja matkalippu menosuuntaan.

    • Anonyymi

      Osoitteeni on Neuvostoliitto

    • Anonyymi

      Vladivostok

    • No aloittajan onneksi partamuoti alkaa olla historiaa ja miehet luopuvat siitä pikkuhiljaa.

      Tilalle alkaa tulla kalapuikot, eli viikset, jotka ovat olleet jo varmaan ainakin parikymmentä vuotta aikalailla no no.

      Yksi syy, miksi parroista tuli niin suosittuja on varmaan, että ne peittävät pehmeän leukalinjan, joka monesti johtuu ylipainosta. Naisilla saman asian deitti-ilmoituksissa monesti ajaa huivi, joka on tuotu kuvaan peittämään kaksoisleukaa.

      Miehillä todellakin on petrattavaa tinderkuvissa. Kuuluisiahan ovat kuvat hauen tai kaljatuopin kanssa, jotka eivät lähtökohtaisesti kuunnosta naisia.

      • Anonyymi

        Tinderistä en tiedä, mutta -kyllä- niitä kalan kuvia näkee tarpeeksi.
        Toisaalta itse tykkään tilannekuvista jamyös kalaruoista.
        Ei sekään oo kivaa, jos näkee jonkun upean ammattilaisen ottaman kuvan ja livenä tyyppi on rupinen rumilus. Mielummin treffeillä iloinen yllätys kuin se että pitää syöksyä puskaan piiloon 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä en tiedä, mutta -kyllä- niitä kalan kuvia näkee tarpeeksi.
        Toisaalta itse tykkään tilannekuvista jamyös kalaruoista.
        Ei sekään oo kivaa, jos näkee jonkun upean ammattilaisen ottaman kuvan ja livenä tyyppi on rupinen rumilus. Mielummin treffeillä iloinen yllätys kuin se että pitää syöksyä puskaan piiloon 😂

        Ja kaljatuopin kuva on automaattinen hyppäys seuraavaan,kun itse käytän hyvin, hyvin vähän alkoholia.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, vaikka en sillai katsele miehiä. Hirveitä haituvia kun yrittää parraksi muuttaa niin ei toimi. Kunnon paksu ja muhkea vahva parrankasvu eriasia.
      Itsellä ei parta tarpeeeksi kasva niin naama pysyy pääosin sheivattuna + kainalot ja munakarvat. Ihan jees kun heti puhtaampi olo eikä kutise eikä kerää mitään ylimääräistä töhnää tai elämää. T.mies

      • Anonyymi

        Joo, tuuhea ja hoidettu parta on ihan hyvä jollakulla, mutta ne 3 eri suuntaan harottavaa haiventa 😂


    • Anonyymi

      Heh, nuotemmista!
      Ja miten paljon tollanen risuparta oikein vanhentaa tai tekee epäsiistin näköiseksi.

      Hyvin leikatut hiukset ja parta ajettu. Cool🤘👍

      • Anonyymi

        Joskus mun profiilissa roikkui innokas pienikokoinen nuori mies, jolla oli maantien värinen parta ja sinisenmustat hiukset...
        Itse tykkään, että kaikki karvat ovat suunnilleen samaa sävyä. Kulmakarvat eivät ole ihan eri paria otsatukan kanssa jne.


    • Anonyymi

      Oisko se mies kuitenkin testosteronin käry se mitä etsit?

      • Anonyymi

        Oikeat feromonit kyllä saavat mielen villiksi. Harmi, että se jää nettideittailussa pois.
        Tapasin ihanan miehen livenä. Hän oli kaikkea muuta kuin mitä deitti-ilmoitukseen laittaisin.
        Hän työnsi vanhan autoni käyntiin, kun startin solenoidi oli jumissa ja hankalassa paikassa. Siihen ei pääse oikein kalauttaman. Halasin häntä kiitokseksi. Laitoin naaman mieleen. Ihana mies, vaikka netissä en häntä vilkaisisikaan.
        - Aloittaja


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2362
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2012
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1894
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe