Onko kokemusta?

Anonyymi-ap

Kenelläkään kokemusta siitä, että on suuria vaikeuksia saada asiallista kohtelua lääkärissäkäynneillä, koska potilasasiakirjoihin on merkitty jotain mustamaalaavaa ja leimaavaa tekstiä potilaskertomuksen siihen osaan, jota potilas ei itse normaalisti näe Oma Kannasta. Lainsäätäjiltä ja valvojilta on nyt unohtunut lääkäreiden rikollisen mielivallan mahdollisuus kun on sallittu potilailta salatut tiedot.

10

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riittää, kun omakannassa näkyy vanhat mt-diagnoosit, niin ajoittain kohtelu somaattisen puolen terveydenhuollossa on ala-arvoista.
      Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut, onko siellä lisäksi jotain tekstejä, jotka eivät omakannassa näy.
      On tullut huomattua, että joillakin yleislääkäreillä on hankaluuksia suhtautua potilaaseen, jolla on taustalla mielenterveysongelmia. Ja tätä kyllä tapahtuu aika yleisesti.
      Kerran puhuin psykiatrille asiasta, huonosta kohtelusta joidenkin yleislääkäreiden taholta, ihan yleisemminkin, en ainoastaan omalla kohdallani, ja tuo psykiatri sanoi " se on yleisessä tiedossa ".
      Alkoi ihmetyttää, jos se on kerran yleisessä tiedossa, niin miksei asialle tehdä mitään.
      Toki lääkäritkin ovat " vain " ihmisiä, ja heillä jokaisella on omat asenteensa, mutta ei niitäkään olisi mikään pakko tuoda esiin ikävällä, loukkaavalla, tylyllä tavalla.

      Vaikka itsellä on huonoja kokemuksia, niin enemmän kuitenkin on hyviä. Enkä koe tarpeelliseksi nimitellä hoitoalalla olevia ammattilaisia rikollisiksi tai psykopaateiksi, kuten näkee näillä palstoilla joidenkin tekevän.

      • Anonyymi

        On kokemuksia välinpitämättömästä asenteesta ja ilman mitään mt- merkintääkään.
        Varsinkin Mehiläläisen palvelut ovat täysin mitään sanomattomia..
        Mehiläisen Oma lääkärisi - hoitaa mekaanisesti kyllä vuosittaiset labrat mutta siihen se jää.
        Itsellä useita kertoja verenpaineet romahtaneet täysin uskomattomomalle tasolle
        . On kehoitettu pitämään kirjaa viikon ajan ja tupmaan seurantalappu tk: hon.
        Tämä tehty kaksi kertaa ja molemmissa on tullut näkyviin erittäin jyrkät verenpaineen laskut. Onko tehty mitään lääkärin toimesta; ei mitään, ei lääkemuutoksia eikä tutkimuksia. Itse säätelen nykyään lääkkeitäni koska Oma lääkäri ei otakantaa, ei kerro, ei selitä, ei tee yhtään mitään.
        Kännykkän tulee kyllä nykyään usein mainoksia Mehiläisen maksullisista palveluista ja tutkimuksista..
        Vaihtoon menee terveydkeskus ja vaihdan ihan kaupungin kunnan, omaan terveyskeskukseen.
        Täysin ala- arvoista toimintaa. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemuksia välinpitämättömästä asenteesta ja ilman mitään mt- merkintääkään.
        Varsinkin Mehiläläisen palvelut ovat täysin mitään sanomattomia..
        Mehiläisen Oma lääkärisi - hoitaa mekaanisesti kyllä vuosittaiset labrat mutta siihen se jää.
        Itsellä useita kertoja verenpaineet romahtaneet täysin uskomattomomalle tasolle
        . On kehoitettu pitämään kirjaa viikon ajan ja tupmaan seurantalappu tk: hon.
        Tämä tehty kaksi kertaa ja molemmissa on tullut näkyviin erittäin jyrkät verenpaineen laskut. Onko tehty mitään lääkärin toimesta; ei mitään, ei lääkemuutoksia eikä tutkimuksia. Itse säätelen nykyään lääkkeitäni koska Oma lääkäri ei otakantaa, ei kerro, ei selitä, ei tee yhtään mitään.
        Kännykkän tulee kyllä nykyään usein mainoksia Mehiläisen maksullisista palveluista ja tutkimuksista..
        Vaihtoon menee terveydkeskus ja vaihdan ihan kaupungin kunnan, omaan terveyskeskukseen.
        Täysin ala- arvoista toimintaa. .

        Mehiläisestä tuore todella huono kokemus. Terveysasemalla selvitelty jo pidempään oireiden syitä ja tutkimuksia tehty laboratoriossa ja muutamilla klinikoilla, mutta kun itse lopulta löysin tietoa sairaudesta, johon oireeni sopisivat, niin yhteys TK-lääkäriin katkesi. Oli sitten pakko ottaa yhteys TK-ylilääkäriin (ulkomaalaisperäinen) kirjallisesti, mutta hän n asettui kyseisen lääkärin puolelle. Esille nostettiin harhaluulot, joiden takia minut aiheetta leimattiin sydänoireiden takia muutama vuosi sitten. Nyt kun sitten menin Mehiläiseen, niin kohtelu oli erittäin töykeää ja ylimielistä. Maksoi silti 160 euroa noin 15 minuuttia ja lääkäri vain tokaisi äreästi, että voit mennä toiselle lääkärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehiläisestä tuore todella huono kokemus. Terveysasemalla selvitelty jo pidempään oireiden syitä ja tutkimuksia tehty laboratoriossa ja muutamilla klinikoilla, mutta kun itse lopulta löysin tietoa sairaudesta, johon oireeni sopisivat, niin yhteys TK-lääkäriin katkesi. Oli sitten pakko ottaa yhteys TK-ylilääkäriin (ulkomaalaisperäinen) kirjallisesti, mutta hän n asettui kyseisen lääkärin puolelle. Esille nostettiin harhaluulot, joiden takia minut aiheetta leimattiin sydänoireiden takia muutama vuosi sitten. Nyt kun sitten menin Mehiläiseen, niin kohtelu oli erittäin töykeää ja ylimielistä. Maksoi silti 160 euroa noin 15 minuuttia ja lääkäri vain tokaisi äreästi, että voit mennä toiselle lääkärille.

        ...kuvitelkaapa, edes oireitani ei huomioitu Mehiläisen vastaanotolla ja toimitin ne vielä kirjallisesti, kuten tapanai nykyään on, koska kirjaavat niitä usein väärin ja huolimattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemuksia välinpitämättömästä asenteesta ja ilman mitään mt- merkintääkään.
        Varsinkin Mehiläläisen palvelut ovat täysin mitään sanomattomia..
        Mehiläisen Oma lääkärisi - hoitaa mekaanisesti kyllä vuosittaiset labrat mutta siihen se jää.
        Itsellä useita kertoja verenpaineet romahtaneet täysin uskomattomomalle tasolle
        . On kehoitettu pitämään kirjaa viikon ajan ja tupmaan seurantalappu tk: hon.
        Tämä tehty kaksi kertaa ja molemmissa on tullut näkyviin erittäin jyrkät verenpaineen laskut. Onko tehty mitään lääkärin toimesta; ei mitään, ei lääkemuutoksia eikä tutkimuksia. Itse säätelen nykyään lääkkeitäni koska Oma lääkäri ei otakantaa, ei kerro, ei selitä, ei tee yhtään mitään.
        Kännykkän tulee kyllä nykyään usein mainoksia Mehiläisen maksullisista palveluista ja tutkimuksista..
        Vaihtoon menee terveydkeskus ja vaihdan ihan kaupungin kunnan, omaan terveyskeskukseen.
        Täysin ala- arvoista toimintaa. .

        >>Vaihtoon menee terveydkeskus ja vaihdan ihan kaupungin kunnan, omaan terveyskeskukseen.
        Täysin ala- arvoista toimintaa<<

        Omalla kohdalla täytyy myös jo miettiä tuota vaihtoehtoa. Kuinka muuten kunnan vaihtaminen tapahtuu ja onko siinä kunnassa sitten vähintään vuoden asiakkaana?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­y­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Helsinkiläisiltä terveyskeskusmaksu poistettiin yli kymmenen vuotta sitten. Minulta on ainakin laskutettu terveyskeskusmaksuja muutamia vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut ollut vaikeuksia saada asiallista kohtelua ja hoitoa, vaikka taustalla yli 10 vuoden takana on lyhyt masennuskausi. Paljon olen joutunut vuosien mittaan terveyspalveluita käyttämään ja monen monta lääkäriä ja hoitajaa kohtaamaan. Mitään mieleenpainuvan ikävää tapausta ei ole kohdalleni osunut.

      Minun nähdäkseni oma asiallinen esiintyminen tuottaa hyviä tuloksia ja saa vastaavanlaista kohtelua.

      Uskon kyllä, että joillakin on huonoja kokemuksia, mutta siihen on joku syy.

      • Anonyymi

        Syyksi voi hyvinkin riittää lääkärin asenne.
        Vaikka itse käyttäytyy aina hyvin, niin se ei asiaan vaikuta.
        Joskus on jopa mennyt niinkin, kun itse on rauhallinen ja ystävällinen, hoitohenkilökunnankin äkeys katoaa. Ei heilläkään aina hyvä päivä ole, ja joskus se näkyy vaikka ei pitäisi.
        Kun käyttäytyy hyvin, on asiallinen, ja siltikin lääkärit suhtautuvat eri tavoin, niin ei se silloin voi olla potilaan käytöksestä kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe