Sähköautot aiheuttavat huomattavan syöpävaaran

Anonyymi-ap

Intiassa ovat tutkineet asiaa, myös Suomessa tutkittu eri akkukemikaalien seoksia: "Itä-Suomen yliopistossa tehty väitöstutkimus osoittaa, että sähkömagneettisilla kentillä on vaikutusta syövän kehittymiseen liittyviin soluprosesseihin. Sähkömagneettiset kentät muuttavat solujen vasteita kemikaaleille". Eli tulee solumutaatioita ja sähköauton akuthan pääsääntöisesti sijaitsevat lattian alla, matkustajien välittömässä läheisyydessä.

13

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko Putin kysynyt palveluksiasi?

    • Anonyymi

      Älä sotke poliitikkaa tähän tärkeään asiaan.

    • Anonyymi

      "..sähkömagneettisilla kentillä on vaikutusta syövän kehittymiseen liittyviin soluprosesseihin."
      Aivan, mutta toisinpäin kuin kuvittelet! Sähköauton sähkömagneettiset kentät suojaavat syävän syntyyn liittyviltä soluprosesseilta.

    • Anonyymi

      Heh, ai ne akkukemikaalit sitten säteilevät/haihtuvat matkustamoon aiheuttaen syöpää? Kyllä on taas kaukaa haettua trollausta.

      Maailmassa on valtavat määrät eri sähkölaitteita, jotka toimivat ihmisen lähellä, mutta nyt sitten sähköauto on itse saatanasta. :D

      • Anonyymi

        Toisilla on akkuja kropassaan ihon alla ja hyvin sytkyttää ihminen ja kone yhdessä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huh, ja röntgen se vasta tappokone onkin. Onkohan tullimiehet lyhytikäisiä kun työpäivät istuvat läpivalaisu koneen vieressä.


    • Anonyymi

      Kyllä, esim. silmät, rinnat ja kilpirauhanen altitustuvat primääri ja sirroonneelle säteilylle. Ihan aito vaara heilläkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hanskalokero aiheuttaa syöpää! Kaikilla tuntemillani syöpään kuolleilla on ollut auto jossa on hanskalokero. Ei oo pelkkä sattuma millään.

      • Anonyymi

        Samoin neljä pyörää aiheuttaa syöpää. Kaikilla tuntemillani syöpään kuolleilla on ollut autoissaan neljä pyörää. Et tunne ketään syöpään kuollutta jonka autossa olisi ollut 3 pyörää.


    • Anonyymi

      Sama laulu, kun tulivat kännykät.
      Itse senverran vanha, että auton pitää ääntä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe