Intiassa ovat tutkineet asiaa, myös Suomessa tutkittu eri akkukemikaalien seoksia: "Itä-Suomen yliopistossa tehty väitöstutkimus osoittaa, että sähkömagneettisilla kentillä on vaikutusta syövän kehittymiseen liittyviin soluprosesseihin. Sähkömagneettiset kentät muuttavat solujen vasteita kemikaaleille". Eli tulee solumutaatioita ja sähköauton akuthan pääsääntöisesti sijaitsevat lattian alla, matkustajien välittömässä läheisyydessä.
Sähköautot aiheuttavat huomattavan syöpävaaran
13
768
Vastaukset
Onko Putin kysynyt palveluksiasi?
- Anonyymi
Älä sotke poliitikkaa tähän tärkeään asiaan.
- Anonyymi
"..sähkömagneettisilla kentillä on vaikutusta syövän kehittymiseen liittyviin soluprosesseihin."
Aivan, mutta toisinpäin kuin kuvittelet! Sähköauton sähkömagneettiset kentät suojaavat syävän syntyyn liittyviltä soluprosesseilta. - Anonyymi
Heh, ai ne akkukemikaalit sitten säteilevät/haihtuvat matkustamoon aiheuttaen syöpää? Kyllä on taas kaukaa haettua trollausta.
Maailmassa on valtavat määrät eri sähkölaitteita, jotka toimivat ihmisen lähellä, mutta nyt sitten sähköauto on itse saatanasta. :D- Anonyymi
Toisilla on akkuja kropassaan ihon alla ja hyvin sytkyttää ihminen ja kone yhdessä.
- Anonyymi
Ei kannata mennä syöpätutkimuksiin kun se toteutetaan magneettikuvauksella. :D
https://www.docrates.com/syovan-hoito/kuvantaminen-ja-diagnoosi/magneettikuvaus/- Anonyymi
Huh, ja röntgen se vasta tappokone onkin. Onkohan tullimiehet lyhytikäisiä kun työpäivät istuvat läpivalaisu koneen vieressä.
- Anonyymi
Kyllä, esim. silmät, rinnat ja kilpirauhanen altitustuvat primääri ja sirroonneelle säteilylle. Ihan aito vaara heilläkin.
- Anonyymi
Kännykkä, kelaaminen liesi, autopilotti ja kännykkä jopa sammutettuna säteilee hurjasti: https://myelectriccar.com.au/do-electric-vehicles-cause-cancer/
- Anonyymi
Hanskalokero aiheuttaa syöpää! Kaikilla tuntemillani syöpään kuolleilla on ollut auto jossa on hanskalokero. Ei oo pelkkä sattuma millään.
- Anonyymi
Samoin neljä pyörää aiheuttaa syöpää. Kaikilla tuntemillani syöpään kuolleilla on ollut autoissaan neljä pyörää. Et tunne ketään syöpään kuollutta jonka autossa olisi ollut 3 pyörää.
- Anonyymi
Sama laulu, kun tulivat kännykät.
Itse senverran vanha, että auton pitää ääntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773