Ehkä en kelpaa naisille tällaisena

Anonyymi-ap

Ehkä minun pitää muuttaa itseäni.

19

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et varmasti kelpaakaan naisille. Kukaan ei kelpaa kaikille. Naiselle sen sijaan hyvinkin voit kelvata.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­­m­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18004832H

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Eipä sitä itsessään kannata muuttaa mitään, ihan vaan toisen vuoksi. Kyllä se ottaja sinullekin löytyy😉 ole itsesi paras versio, niin kyllä se siitä👍🏼

      Olemalla joku muu kuin olet, niin se kyllä paljastuu ennemmin tai myöhemmin..

      • Hyvin sanottu se on just noin.👍🙂.

        Niin ja...kiva nähdä sua.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvin sanottu se on just noin.👍🙂.

        Niin ja...kiva nähdä sua.😊.

        Niin myös sua🤗 ehkä mä innostun nyt taas palstailemaan enemmän.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvin sanottu se on just noin.👍🙂.

        Niin ja...kiva nähdä sua.😊.

        Siirappi varoitus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siirappi varoitus!

        Eikääää tämä on nyt viikon eka kommentti.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin myös sua🤗 ehkä mä innostun nyt taas palstailemaan enemmän.🤷‍♀️

        No ainakin se olis mukava nähdä sua enemmän.🙂.


    • Samaa mieltä kun yllä, että ole omaittes. Jos ei kelpaa ittenään, ei sitten kelpaa.

    • Anonyymi

      Voithan sinä itseäsi muuttaa, jos niin haluat. Mutta pieni varoituksen sana. Onnistuessaan siinä, et tule enää kelpaamaan itselle.

    • Anonyymi

      niin ei ole minun syytä kai jos tietokone keksii jotain hassuja nimiä.

    • Anonyymi

      Trolliätmit ei kelpaa kenellekään

    • Anonyymi

      Joo sinun täytyy käydä korkeakoulu ja tehdä jänniä asioita niin saat naisia mut niit asioita ei ihmismieli ymmärrä mut naiset ymmärtää

      • Käy ammattikorkeakoulu, niin työllistyt. Ja tutki jänniä tehtaita. Penalla oli myös hammastahnaa, jossa mainostettiin oleva jännittävä maku. Mun mielestä se oli pahaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Käy ammattikorkeakoulu, niin työllistyt. Ja tutki jänniä tehtaita. Penalla oli myös hammastahnaa, jossa mainostettiin oleva jännittävä maku. Mun mielestä se oli pahaa.

        No penan kiisseli varmasti maistuu pahalle miksi penan kiisseliä otat tai otit miksi naiset ei kiinnosta tai pimpin maku ei kiinnosta mut pwnat kiisseliä kyllä lutkutat miksi mitä äitisi ja isäsi siihen sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No penan kiisseli varmasti maistuu pahalle miksi penan kiisseliä otat tai otit miksi naiset ei kiinnosta tai pimpin maku ei kiinnosta mut pwnat kiisseliä kyllä lutkutat miksi mitä äitisi ja isäsi siihen sanoo

        Äiti varmaan toivoo toisit joskus jonkun tytön huoneeseesi kylään älä aina sitä penaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti varmaan toivoo toisit joskus jonkun tytön huoneeseesi kylään älä aina sitä penaa

        Äiti ja isäsi kysyy oletko penan vaimo


    • Anonyymi

      Tuolla jo joku siitä kirjoittikin. Jos pitää kelvata "naisille" on mennyt jo pahasti metsään. Yrittäisit keskittyä vaikkapa yhteen kerrallaan.

    • No, itse en näkisi että kenenkään pitäisi varsinaisesti muuttaa itseään.
      Mutta esimerkiksi juuri yksikään nainen ei huoli miestä jolla on huono hygienia.
      Toinen ihan nou, nou on ruikuttaminen.
      Jos syyllistyt jompaan kumpaan, niin kyllä.. sinun tulee muuttaa tapojasi. Se tosiaan on ihan eri asia kuin sinun itsesi muuttaminen joksikin, mitä et oikeasti ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      144
      2771
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1554
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      139
      1436
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      361
      1350
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      114
      1276
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1145
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      14
      845
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      820
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      254
      777
    10. 55
      744
    Aihe