positiivinen ihminen

Anonyymi-ap

Tuolla deittiprofiileissa 99% ( naisista, miesten profiileja en ole käyny lukemassa ) mainostaa olevansa positiivinen ja luotettava
Mutta totuus on sitten aivan muuta, ensimmäinen negatiivinen asia tuleekin seuraavaksi profiilissa en sitten sitä tai tätä ja jotain kirjainlyhennelmiä ja ei sitten oluen litkijöille ja omassa profiilikuvassa maataan silmät soikeana, jotta hohhoijakkaa
Kuva pitää olla ja sitä sun tätä eli positiivisuus katosikin pelkkiin vaatimuksiin ja omiin haaveisiin.
ei saa olla toiset deitaailija realistisia omana itsenään.

Niin ja sitten jos se ns. yksisarvinen ei osunukkaan kohdalle häviää viimeinenkin osoitus positiivisuudesta eli jätetään vastaamatta viesteihin tai lopeteta viestittelyä positiivisesti ilmoittamalla että nyt ei kiinnosta.

24

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla pistää nykyään silmään tunneälyn mainostaminen, henkisyys on näköjään jäänyt muodista...

      • Anonyymi

        Joo tää "henkisyys" oli oikein muoti kuvaus.
        Ja kukaan ei ilmeisesti tarkalleen ottaen tiennyt mitä se tarkoitti edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tää "henkisyys" oli oikein muoti kuvaus.
        Ja kukaan ei ilmeisesti tarkalleen ottaen tiennyt mitä se tarkoitti edes.

        Mitä veikkaat sanan "tunneäly" kohdalla, jääkö päivän hitti kohta jonkin uutuuden jalkoihin 🙂


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18005331I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mulla vaan lukee, mistä asioista oon kiinnostunut, ja että haen parisuhdetta. Ei mulla ole henkisyys eikä positiivisuus.

    • Jotenkin epätoivosta on ihmisten pariutuminen... Ainakin joillekin. Toisille se taas tapahtuu kuin itsestään.

      • Anonyymi

        Ja parin kuukauden päästä erotaan, niin se kiretokulku ja kierrätys toimii.
        Toisen romu on toisen aarre yhä nopeutuvassa tahdissa.


    • Anonyymi

      Toi naisten itsestään mainitsema posittiivisuus on mitä suurinta paskapuhetta. Fixu nainen ei asiaa edes mainitse.

      Miehet harvemmin kirjoittavat itsestään positiivisina. Se ei tunnu oikein kuuluvan rehdin miehen profiiliin koska sitä ei tarvitse mainita.

      • Anonyymi

        Totta, miehet eivät kerro olevansa positiivisia. Miehet kertovat olevansa huumorintajuisia, ja pistävät loppuun sanat carpe diem. Se ei ole yhtään sykäyttävämpää kuin positiivisuuden mainostaminen. Huumorintajusta puhuminen on turhista turhinta. Kuka nyt olisi omasta mielestään huumorintajuton tosikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, miehet eivät kerro olevansa positiivisia. Miehet kertovat olevansa huumorintajuisia, ja pistävät loppuun sanat carpe diem. Se ei ole yhtään sykäyttävämpää kuin positiivisuuden mainostaminen. Huumorintajusta puhuminen on turhista turhinta. Kuka nyt olisi omasta mielestään huumorintajuton tosikko?

        Kirjotun just samaa tonna alemmas, kun en huomannut tätä. Siis todellakin, miehet eivät ehkä kirjoita olevansa positiivisia, mutta he ovat sitten aina "huumorintajuisia ja rentoja". 🤣


    • Ei kyllä miehillä ole samaa litaniaa. 🙈 voi luoja niitä naisia😔

      Eikä kyllä minullakaan ole ikinä ollut mitään minkälaista kumppania etsin. Enemmän on tullut kerrottua itsestäni siinä profiilissa. Mielelläni kyllä enemmän luen mitä ne hakijat kertoo itsestään. En siis pidä siitä, että kuvan perusteella pitäisi olla valikoimassa.. nykyisin vaikuttaa aikapaljon mistä on lähtöisin. En mitään kaukorakkautta ole hakemassa.😬
      Saa olla lapsia, että ymmärtää minun tilanteeni. Ettei yh pysty ihan tuosta vaan lähteä treffeille tjms..

    • Anonyymi

      Ei positiivisuus tarkoita sitä, että hyväksyy kaiken mahdollisen. Voi vaatimuksia ja taso olla. Jos esim. ei halua, että potentiaalinen parisuhdekumppani tupakoi tai käyttää päihteitä tai on rikollinen tai vaikka pedofiili, niin ei se naisesta tee negatiivista ihmistä. Ei positiivisuus tarkoita sitä, että hyväksyy kaikenlaiset rikollisen tai muuten kuvottavan toiminnan tai on luoteeltaan täysi ovimatto.

      • Anonyymi

        Ja nyt mentiin sitten äärilaidalta toiseen, niin että heilahti.
        Eli nyt oletat ellei ole haaveittesi ihann onkin heti rikollinen ja päihteiden väärinkäyttäjä tja vieläpä pedofiilikin.
        Siinäpä sitä positiivista näkökulmaa.
        Kannattaisiko katsoa oikeasti siihen peiliin eikä vaan elää haavemaailmassa.


        Tai oikeastaan elä katsokkaan, vaan etpähän ole positiivisuutesi kansssa muita närkästyttämässä kun muut on niitä päihderiippuvaisia ja pedofiilejä ja rikollisia ja itse olet täydellinen sekä positiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt mentiin sitten äärilaidalta toiseen, niin että heilahti.
        Eli nyt oletat ellei ole haaveittesi ihann onkin heti rikollinen ja päihteiden väärinkäyttäjä tja vieläpä pedofiilikin.
        Siinäpä sitä positiivista näkökulmaa.
        Kannattaisiko katsoa oikeasti siihen peiliin eikä vaan elää haavemaailmassa.


        Tai oikeastaan elä katsokkaan, vaan etpähän ole positiivisuutesi kansssa muita närkästyttämässä kun muut on niitä päihderiippuvaisia ja pedofiilejä ja rikollisia ja itse olet täydellinen sekä positiivinen

        Höh. En tiedä oletko aloittaja, mutta jos olet, niin etkö tuossa aloitustekstissäsi antanut ymmärtää, että jos on positiivinen niin silloin ei saa olla mitään toiveita eikä mieltymyksiä? Sinun mielestäsi nainen, joka esim. ei halua tupakoivaa miestä, ei voi olla positiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. En tiedä oletko aloittaja, mutta jos olet, niin etkö tuossa aloitustekstissäsi antanut ymmärtää, että jos on positiivinen niin silloin ei saa olla mitään toiveita eikä mieltymyksiä? Sinun mielestäsi nainen, joka esim. ei halua tupakoivaa miestä, ei voi olla positiivinen.

        Väärinymmärtäminen on lahja näköjään.
        Oikeinko piti puristaa että sait asian väännettyä noinkin vääräksi?
        Oletko nyt ihan tosissasi noiden sanojesi kanssa?


    • Anonyymi

      Positiivisuus on klishee, ja klisheet ovat tylsiä. Siinä syy miksi positiivisuutta ei kannata laittaa profiilinsa. Yhteen aikaan joka toisen miehen profiilitekstissä luki : carpe diem. Pöh, tylsää ja tavanomaista. . Omaperäisyys loisti poissaolollaan, kuten tuon positiivisuutensa mainostamisen kohdallakin.

      Siinä kyllä havahduin, kun aloittaja väitti että positiivisella ihmisellä ei voi olla toiveita, vaatimuksia ja mieltymyksiä. Ei positiivisuus tarkoita kritiikittömyyttä.

      Jos nainen ei tiedä mitä haluaa vaan hyväksyy mieheltä kaiken, niin kyse ei ole positiivisuudesta. Sellainen nainen on joko epätoivoisen miehenkipeä ja valmis parisuhteeseen minkä tahansa aivottoman mölliskön tai luonnevikaisen häirikön, tai sitten hän on itse aivoton mölliskö.

      Itse en kiinnostu epätoivoisesta miehestä, jonka ”positiivisuus” on sitä että hänelle kelpaa mikä ja millainen ämmä tahansa.

    • Anonyymi

      Ihmiset on tollasia, että ne latelee mitäänsanomattomia sanoja. Huumorintajuisuus on yksi noita samanlaisia. Jokaisella on huumornitaju, oli se millanen tahansa. Kaikkein vakavamielisinkin yksilö nauraa jollekin.

    • Anonyymi

      "ei saa olla toiset deitaailija realistisia omana itsenään."

      Yritätkö siis sanoa, että sellaisia ihmisiä, jotka eivät litkisi olutta ja polttaisi tupakkaa yms. yms. yms. ei olisi olemassakaan? Vai eivätkö he ole realisteja? Olenko minä ainoa ihminen maailmassa, joka ei lipitä olutta ja tupakoi ja jolle se on ihan realismia?

      • Anonyymi

        Täällä sitten toinen väärinymmärtäjä
        Vai lienetkö sama, joka tuolla aiemmin esitteli taitojaan väärinymmmärtämisen saralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sitten toinen väärinymmärtäjä
        Vai lienetkö sama, joka tuolla aiemmin esitteli taitojaan väärinymmmärtämisen saralla?

        Sinä varmaankin sitten kerrot mitä tarkoitit? Vai etkö ymmärrä kysymysmerkin (?) merkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sitten toinen väärinymmärtäjä
        Vai lienetkö sama, joka tuolla aiemmin esitteli taitojaan väärinymmmärtämisen saralla?

        Kyse ei ole väärinymmärtämisestä kenenkään muun kuin sinun kohdalla. En tiedä ymmärrätkö väärin tahallasi vai etkö osaa lukea. Kun yksi kirjoittaja sanoo ettei positiivisuus tarkoita sitä että hyväksyy mitä tahansa eikä lähde kimppaan esim. rikollisen kanssa, sinä väitit hänen sanoneen että hän itse on positiivinen ja täydellinen ja kaikki muut ovat rikollisia. Ehei, hän ei sanonut mitään sellaista. Sinä viljelet olkiukkoja ja vääristelet muiden tekstejä.Kanssasi ei voi keskustella. . Älä ainakaan käytä tuollaista kommunikointitapaa treffeillä, tai ne loppuvat lyhyeen. Ihan vain neuvoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole väärinymmärtämisestä kenenkään muun kuin sinun kohdalla. En tiedä ymmärrätkö väärin tahallasi vai etkö osaa lukea. Kun yksi kirjoittaja sanoo ettei positiivisuus tarkoita sitä että hyväksyy mitä tahansa eikä lähde kimppaan esim. rikollisen kanssa, sinä väitit hänen sanoneen että hän itse on positiivinen ja täydellinen ja kaikki muut ovat rikollisia. Ehei, hän ei sanonut mitään sellaista. Sinä viljelet olkiukkoja ja vääristelet muiden tekstejä.Kanssasi ei voi keskustella. . Älä ainakaan käytä tuollaista kommunikointitapaa treffeillä, tai ne loppuvat lyhyeen. Ihan vain neuvoksi.

        Olkiukko taitaa olla itselläsi?
        Aloitusta ei ole ymmärretty ja sen jälkeen väännetäänkin asiat ihan oman mieleiseksi ja ammutaan reilusti yli tahallaan..

        Liekkö sama ihmeellisyys kuin vanha kliseet:
        Nainen kun käy vieraissa se on oikeutettua, kun hän on niin yksin parisuhteessa
        Mies ei puhu mukamas mitään, niin nainen aloittaa mykkäkoulun.
        ja maailma pelastuu..

        Kiitos ja jatketaan sitten positiivisin mielin kohti henkistä yhteyttä. Pelastetaan maailma ja tuodaan kaikille maailman rauhaa ja hyvä tahto sekä poistetaan nälänhätä ja köyhyys.
        Laitetaan 5€ johonkin keräykseen niin ollaan hyväntekijöitä ja voidaan haukkua kaikki jotka ei laita keräykseen kun he eivät tahdo maaiman pelastuvan.

        Lähdenkin tästä katsomaan josko naiset olisi yhtä kiihkeitä kirjoittelemaan deittisivustolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkiukko taitaa olla itselläsi?
        Aloitusta ei ole ymmärretty ja sen jälkeen väännetäänkin asiat ihan oman mieleiseksi ja ammutaan reilusti yli tahallaan..

        Liekkö sama ihmeellisyys kuin vanha kliseet:
        Nainen kun käy vieraissa se on oikeutettua, kun hän on niin yksin parisuhteessa
        Mies ei puhu mukamas mitään, niin nainen aloittaa mykkäkoulun.
        ja maailma pelastuu..

        Kiitos ja jatketaan sitten positiivisin mielin kohti henkistä yhteyttä. Pelastetaan maailma ja tuodaan kaikille maailman rauhaa ja hyvä tahto sekä poistetaan nälänhätä ja köyhyys.
        Laitetaan 5€ johonkin keräykseen niin ollaan hyväntekijöitä ja voidaan haukkua kaikki jotka ei laita keräykseen kun he eivät tahdo maaiman pelastuvan.

        Lähdenkin tästä katsomaan josko naiset olisi yhtä kiihkeitä kirjoittelemaan deittisivustolla

        Otapa kuumakalle nyt ihan rauhallisesti. Tuollainen aggresiivisuus ei ole kivaa.


    • Anonyymi

      Maybe you are a thief of joy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe