Ootko sinä menehtynyt

Anonyymi-ap

En löydä sinua enää mistään. Eihän sulle ole sattunut mitään. Olen todella huolissani sinusta.

35

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehestäkö olet huolestunut?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18005428i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Juu olen menehtynyt. Muuta viereiseen yhdenhengen puuyksiöön ;) Täällä on paljon hiljaisia naapureita. Nähdäänkö ylä vai alakerrassa? Mielellään ylhäällä koska alakerrassa on helekatin kuuma ja joku typerä hyypiö tuikkii hiilihangolla anusta!

    • Anonyymi

      En.
      Mistä olet yrittänyt löytää?
      On.
      Miksi?

      Kuka etsii ja ketä?
      Eihän tälläisestä voi kukaan tietää.

    • Anonyymi

      Juu, kuolin. Kuristuin vahingossa kengännauhoihini.

    • Anonyymi

      Taidat siis toivoa toiselle pahaa.

      • Anonyymi

        Aikamoisen logiikkahypyn saat tehdä, jos tuon tulkinnan aloituksesta saat irti.


    • Anonyymi

      Minä en tahdo että kukaan luulisi minua kuolleeksi. Mutta en ole kaukana kuolleesta. Tarkoitan että merkitsen niin vähän kenellekään. Pärjään kyllä, mutta välillä on tosi paha olla. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Yhdellä naisella samat fiilikset.


    • Anonyymi

      More alive than ever.

      • Anonyymi

        Ei. Nyt on vain jonkinlaista aivotoimintaa. Elossa? En todellakaan


    • Anonyymi

      Olen jo toinen jalka haudassa. Sen näkee siitä kuinka harvoin hymyilen tai nauran. Unohda minut.

    • Anonyymi

      Jospa sitä vielä nähdään

    • Anonyymi

      Menestynyt olen ei menehtynyt.

    • Anonyymi

      Matala profiili kulkee käsi kädessä luonnetyyppini kanssa.

    • Anonyymi

      Usein toivon et oisin

    • Anonyymi

      Masentuneisuus on ikävä sairaus. Et näe muita ihmisiä samalla tavalla tai toivot heille samaa ahdinkoa. Tämäkin kuomaseni peruspyskologiaa, inhimillistä joskaan ei hyväksyttävää.

      Hyvinkäällä on oikein hyvä psykiatrinen osasto, voin konsultoida siellä työskenteleviä, kaikella lähimmäisen huolehtivaisuudella

      • Anonyymi

        Joku on huolissaan jostain ihmisestä, kun ei ole kuullut hänestä mitään ja sinä näet sen noin, että hän toivoo jollekin ahdinkoa. Joo, kyllä sinun olisi syytä konsultoida siellä Hyvinkään psykanpuolella työskenteleviä ja miksei ihan missä hyvänsä psykanpuolella työskenteleviä aloittaen vaikkapa siitä sinun lähimmästä sellaisesta ja tätä ajattelen kaikella lähimmäisen huolehtivaisuudella. Ihan itsesi takia, ei aloittajan. Hänhän ei sanallakaan antanut ymmärtää tahtovan mitään ahdinkoa vaan oli huolissaan ja sinä näet siinä jotain muuta. Lähimmäisen huolehtivaisuudella: ota yhteys jonnekin. Minne hyvänsä, mutta ota. Itsesi hyväksi.

        -sivusta


      • Anonyymi

        Joku on huolissaan jostain ihmisestä, kun ei ole kuullut hänestä mitään ja sinä näet sen noin, että hän toivoo jollekin ahdinkoa. Joo, kyllä sinun olisi syytä konsultoida siellä Hyvinkään psykanpuolella työskenteleviä ja miksei ihan missä hyvänsä psykanpuolella työskenteleviä aloittaen vaikkapa siitä sinun lähimmästä sellaisesta ja tätä ajattelen kaikella lähimmäisen huolehtivaisuudella. Ihan itsesi takia, ei aloittajan. Hänhän ei sanallakaan antanut ymmärtää tahtovan mitään ahdinkoa vaan oli huolissaan ja sinä näet siinä jotain muuta. Lähimmäisen huolehtivaisuudella: ota yhteys jonnekin. Minne hyvänsä, mutta ota. Itsesi hyväksi.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on huolissaan jostain ihmisestä, kun ei ole kuullut hänestä mitään ja sinä näet sen noin, että hän toivoo jollekin ahdinkoa. Joo, kyllä sinun olisi syytä konsultoida siellä Hyvinkään psykanpuolella työskenteleviä ja miksei ihan missä hyvänsä psykanpuolella työskenteleviä aloittaen vaikkapa siitä sinun lähimmästä sellaisesta ja tätä ajattelen kaikella lähimmäisen huolehtivaisuudella. Ihan itsesi takia, ei aloittajan. Hänhän ei sanallakaan antanut ymmärtää tahtovan mitään ahdinkoa vaan oli huolissaan ja sinä näet siinä jotain muuta. Lähimmäisen huolehtivaisuudella: ota yhteys jonnekin. Minne hyvänsä, mutta ota. Itsesi hyväksi.

        -sivusta

        Tässä esimerkki mitä tapahtuu, kun sekoilee itse, niin tekstitkin lähtee kahtena. Jakomielitautista..
        Ota yhteys psykan puoleen mitä pikimmiten. Huolestuttavaa nyt on.


    • Anonyymi

      Kyl mää o iha koht meneh tyynyt 👉🛏

    • Anonyymi

      Olo on kyllä sellainen. Että jostain haudasta olen noussut.

      • Anonyymi

        Heräämässä henkiin?


    • Lähinnä sisältä kuollut.

    • Anonyymi

      Etkö voi kysyä ihmisen vointia oikeasti mitä se täällä auttaa vaikka olisit kuinka huolissaan?

      • Anonyymi

        Katoamistemppu voi olla sitäkin
        Että Ap on blokkattu kohteen toimesta sosiaalisissa medioissa tai kohde on poistunut sosiaalisissa medioista joistain muusta syystä .
        Joskus tosin kuolemiakin sattuu
        Jos AP on ei toivottu yhteydenottaja hänen ei todellakaan kuulu etsiä tai haeskella kohdetta yhtään mistään.
        Kolmas vaihtoehto on ettei henkilolla oo ikinä oletkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoamistemppu voi olla sitäkin
        Että Ap on blokkattu kohteen toimesta sosiaalisissa medioissa tai kohde on poistunut sosiaalisissa medioista joistain muusta syystä .
        Joskus tosin kuolemiakin sattuu
        Jos AP on ei toivottu yhteydenottaja hänen ei todellakaan kuulu etsiä tai haeskella kohdetta yhtään mistään.
        Kolmas vaihtoehto on ettei henkilolla oo ikinä oletkaan

        Jatkan...
        Ollutkkaan sosiaalisia medioita vaan sun pitää lähestyä ihan sielä irl kuplassa jos niin saat tehdä .
        Kaikki ihmiset ei oo todellakaan netissä
        Nuoriso kyllä yleensä on mutta mitä enenpi ikää sitä vähempi ihmiset on kenen vain löydettävissä ..
        Hyväksy tilanne ja jatka elämääsi .
        Et tullut valituksi sen kaivatun puolelta hänen elämäänsä vaikka miten olisit asiaa toivonut tai halunnut.
        Ihmiset saavat kadotajos niin tahtovat .


    • Anonyymi

      I feel very much alive & happy.

    • Anonyymi

      Ilman somea piilossa elelen.

    • Anonyymi

      Olen. Hyvästi.

    • Anonyymi

      Kura kuinkin

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Eli v*ttu oon. Kyllä mä tiedän omasta kokemuksesta miltä se tuntuu kun ensin rakastuu ja sitten kun mitään ei tapahdu ja erkaannutaan, niin siinä tavallaan viikatemies on ottanut jo etukäteen osansa. Sydämestä ja sielusta palasen sillä viikatteellaan. Siltä se tuntuu. Siksi pelkään rakkautta. Omituista, koska minunhan pitäisi pelätä kuolemaa eikä rakkautta 🤔. Ja myös elämistä pelkään koska en osaa elää.

    • Fyysisesti ainakin elossa, pulssi sykkii. Aivoissa myös tuntuu liikkuvan jonkinlaista.

    • Anonyymi

      Jotkut vain tykkäävät hiljaiselosta, mutta silti voivat kaivata jotakuta. Toivottavasti saat selville toisen tilanteen ja ehkä myös kohtaat hänet jossain. Parahinta syksyä sinulle!

    • Anonyymi

      Menestyn ilmeisesti kapeaan päähän pois syvästä ja pimeästä. Melko kivaa ollut taittaa tätä matkaa välillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe