Meillä kipinöi ja me oltaisiin tosi hyvä pari. Järjellä kun ajattelee niin ei kannata hajottaa 2 kuitenkin ihan hyvää avioliittoa hetken huuman tähden mutta huh miten haluaisin suudella sinua ja kokeilla mitä tunnen. Ei ole hetkeen tuntunut tältä..pelkään että jos kokeilen se on menoa. Miten ajauduin tähän? Tämä yllätti minutkin. Puolisoni kävi tämän kuvion 10v sitten täsmälleen työkaverinsa kanssa ja jäi kiinni. Jotenkin koomista että minä olen nyt ihan samassa tilanteessa ja ymmärrän toisaalta miksi hänkin teki näin. Nyt on helppoa itsekin pettää kun toinen teki samat aiemmin:) kiitos kun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä.
En saa sinua päästäni pois
Anonyymi-ap
4
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkään en saa mielestäni miestä! ☺️❤️ ja olisin valmis rikkomaan liittoni, olen rakastunut.
-nainen - Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kuka tämä kohde on, kerro vaikka kirjain tai sijainti?
- Anonyymi
EP?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211