Oletko tavannut muita palstalaisia?

Anonyymi-ap

Jos, kuinka monta olet tavannut?
Missä tilanteessa voisit tavata palstalaisen, mikä olisi sellainen paikka tai tilanne, missä se olisi mahdollista? Keitä palstalta haluaisit tavata?

23

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tavannut. Olisi ollut periaatteessa mahdollista tavata eräs tässä muutama viikko sitten.. mutta ei hän ilmeisesti sitä halunnut, kun ei vastannut koskaan siihen ehdotukseen. :)

    • Noo, olen tavannut kaksi palstalaista. Molemmat ovat naisia, ja toisen tapasin tänä kesänä Tampereella, kun olin niillä hoodeilla käymässä ;)

      • Ja juu, voisin tavata palstalaisia tilanteessa, että olen muutenkin siellä suunnassa käymässä, missä miitti on. Yhden tai useampia kerralla. Olen lukenut jostain palstamiiteistä täällä, osasta jälkikäteen, kun olen ollut vähän laiska palstailemaan. Niissä tapauksissa aikataulut ei ole natsanneet, niin en ole vienyt ajatusta eteenpäin. Esim. Helsingissä olen Kirjamessujen aikaan seuraavaksi, tavallaan voisin silloin jossain miitissäkin piipahtaa, jos sellaisia olisi. Toisaalta olen jo sopinut muutaman IRL-kaverin kanssa treffit niille päiville, mutta ken tietää :)


    • Xenan olen näistä tavannut. Vuosia sitten.

      • Niin ja Lilliksen olisin joskus halunnut tavata, mutta en nyt enää. Tuntuisi vaikealta enää tavata.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Niin ja Lilliksen olisin joskus halunnut tavata, mutta en nyt enää. Tuntuisi vaikealta enää tavata.

        Nossenkin olet tavannut. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nossenkin olet tavannut. :)

        Olen joo, muttei hän sinkkupuolella ole vaikuttanut.


    • Nimiä mainitsematta, olen tavannut, juu.
      Odotas... olisinko tavannut neljä nykyistä ja yhden entisen palstalaisen, ainakin. 🤔

      Olen suosinut kahden, max kolmen hengen tapaamisia. Silloin minusta jutustelu on ollut luontevampaa. - Olen usein vähän vieraassa isommassa porukassa ujo, hiljainen ja varautunutkin.

      Ja kiitos muuten viimeksi tapaamalleni palstalaiselle 👍 Sain viestin, että odotettua postia on tulossa 🤗
      Onnittelut!!👏

      Ketä haluaisin tavata?🤔 No kaikki nuo kivat ihmiset olisi tietysti kiva tavata joskus uudelleenkin. - Periaatteessa suhtaudun melko innostuneesti yleensäkin uusien ihmisten tapaamiseen. En tiedä onko täällä enää muita, jotka haluaisivat tavata minut. - Siitähän se paljon myös riippuu.

      • Anonyymi

        Kiitos! Onhan tätä jo odotettukin ;)
        Joo, oli mukava tapaaminen, nähdään taas joskus, jossain :)


    • Anonyymi

      Sängyssä tavallisin paikka

    • Anonyymi

      En. Ei kiinnosta.

    • Oon tavannut 5 ihmistä palstalta ja kaikki on olleet tosi upeita ja mahtavia sekä älyttömän mukavia ihmisiä ja pidän heitä ystävinäni. Toisien kanssa on yhteydessä täällä palstalla ja parin kanssa oon muutenkin pitänyt yhteyttä.😊. Tavata voisin oikeastaan kenet vain kuka mut haluaa tavata ja voin ihan mielellään tavata ihmisiä niin miitissä kuin ihan kahden kesken tavaten.🙂.

    • Anonyymi

      Kahden kanssa harrastanut seksiä aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Ketä ne oli?


    • Anonyymi

      Tiedän ton harmiksen. Pikkulinnut lauloi.

      • Anonyymi

        Mut en mä jaksa noita miehiä. Jättäkää mut rauhaan! Pitää taksitki maksaa että pääsee niistä eroon! Stana.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut en mä jaksa noita miehiä. Jättäkää mut rauhaan! Pitää taksitki maksaa että pääsee niistä eroon! Stana.💩

        Ekkuna aamulla pitää näyttää bussiaikataulua. Sitten vain kysyy: "Ottaako h***a puuroa, vai lähdetkö heti meneen?"

        >simiti<


    • Pari on tullut tavattua.

    • Ainoastaan yhden mutta ihanan

      • Anonyymi

        Pönttiksen siis.


    • Anonyymi

      En ole tavannut, enkä oikeastaan pysty tähän hätään edes keksimään syytä miksi tapaisin. Pelkän tapaamisen vuoksi en lähtisi täältä ketään tapaamaan. En mä tietenkään sano, etteikö täällä voisi olla sellaisiakin, jotka olisivat kiinnostavia, mutta nämä keskustelut täällä ei ole sellaisia, että niistä tuollaisia ajatuksia heräis. Täällä ei käsitellä juurikaan sellasia aiheita, että niillä mun kiinnostustani herätettäisiin. Periaatteessa, jos joku keksisi pistää pystyyn sellaisen miitin, jonka miljöö saisi mut haluamaan mennä paikalle, niin sitten kyllä. En vaan usko sellaistat tapahtuvan. 🙂

    • Anonyymi

      Olen tavannut yhden palstalaisen ohimennen, muita en ole tunnistanut!
      Toivottavasti mä en paljastanut omaa henkilöllisyyttäni hänelle vahingossa.
      Mulle riittää hyvin; pelkät keskustelut palstalla, mulla ei ole minkäänlaista tarvetta tapaamiseen. Mulla on tekemistä muutenkin ihan kohtuuden rajoissa, ja seuraa mulla on kotonakin, koottu perheeni sekä 3 kotieläintä.

      Tähän aikaan syyskesästä, sadonkorjuu on jo käynnissä, nouki, putsaa, keitä ja umpioi tai kuivata ja purkita, ja vielä pakasteiden teko jossa myös työsarkaa riittää!
      Tulee mieleen yks tuttava joka oli tervehtimässä vanhempiani, tuossa naapurissa, kävin hakemassa vanhempiani päivälliselle ja samalla kutsuin myös hänet syömään.
      Katoin pöytään yhden lautasen ja muut ruokailuvälineet lisää.
      Perunamuusia, kasslerkyljyksiä, sienikastiketta, salaatia ja muuta mitä nyt ruokailessa tarvittiin.

      Faija keksi pyytää myös puolukkaa, eikä mulla sitä ollut valmiina, joten ½litran verran pussista pakaste puolukkaa astiaan ja mikrolla sulatin hetken.
      Sokeria ja kohmeiset puolukat, sauvasekoittemella täysin murskaksi.
      Oli tosikylmää puolukka survosta, mutt sekin kelpasi! Emon vieras totesi ett; kyllä sä pääset helpolla kun pakkasesta vaan otat marjat, sulatat mikrossa ja teet "sähkövispilällä" survoksen!

      Hän joutuu ostamaan joko valmiin puolukkahillopurkin tai pakkaste puolukkaa ja kantamaan sen kotiin. Odottamaan vuorokauden ett se sulaa ja vasta sitten tekemään sokeroitua survosta!
      Sain pidettyä suuni kiinni! Niiden puolukoiden poimiminen metsästä, monen ryteikön takaa, hirvikärpästen ja hyttysien ollessa seurana; on varmaan helpompaa kuin kaupan pakastealtaalla käynti!
      On se silloin helppoa, kun sitä ennen on pahuksesti työtä tehnyt; ett yleensäkin on niitä puolukoita tai muita villejä marjoja -> pakastimeen asti saanut!

      trollikka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe