Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluan laihduttaa!

Anonyymi-ap

Olen tyttö joka painaa 57kg ja 16v. Sen takia laihdutan koska haluan ylimääräisestä läskeistä, jotka ovat minun joissain kroppassa kiinni, niin niistä eroon. Ajattelin että laihdutus liikuntani
voisi olla että kävellisin 9-10k askelta ja treenaan 3x viikkossa koko kroppa treeniä 26min. Ravintoni: syön 4x päivässä yhteensä josta 2 ateriasta syön niiden kanssa salaatteja. Makrot
: Päivittäiset makro saantini ovat esim. 180g hiilaria, 68g proteiinia, ja 55g rasva. dieettini aikana en syönyt yhtään herkkuja, Syön yhteensä sitten 1400kcal päivässä. Kertokaa mitä mieltä olette minun laihdutus suunnitelmastani, kiitos.

6

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä dieetti jos pysyy noissa kaloreissa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Asiasi on mennyt todella huonoksi jo, etkä ole jutellut vieläkään koulusi rehtorin kanssa. Nyt hipi hipi sinne rehtorin kansliaan keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Vai että 16-vuotias tyttö on klo 8 lauantaiaamuna Suomi24-foorumilla puhumassa painostaan ja kaloreista....?! Älä unta nää.

      Nuku nyt ihmeessä humalasi pois.

      • Anonyymi

        Tyttö tuli juuri juhlimasta! Hän meni varmasti nukkumaan loppupäiväksi.


      • Anonyymi

        Miksi sinä vittuillet täällä sinun ongelmallisen mielen kanssa, kun puheesi tuli toisesta paskata, josta puhuit tällä, tämä kyselyhän liittyy laihdutuksesta, osaako sinun aivosi toimia? Jos ei sano muualla sitä, äläkä tänne jos sitä ei oltu kysytty, joten helvettiin täältä, sun feikki profiilin kanssa, et tiiä miten vastata, jos järkevintä on auttaa, eikä tollasta paskasi, juoppo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe