Olen tyttö joka painaa 57kg ja 16v. Sen takia laihdutan koska haluan ylimääräisestä läskeistä, jotka ovat minun joissain kroppassa kiinni, niin niistä eroon. Ajattelin että laihdutus liikuntani
voisi olla että kävellisin 9-10k askelta ja treenaan 3x viikkossa koko kroppa treeniä 26min. Ravintoni: syön 4x päivässä yhteensä josta 2 ateriasta syön niiden kanssa salaatteja. Makrot
: Päivittäiset makro saantini ovat esim. 180g hiilaria, 68g proteiinia, ja 55g rasva. dieettini aikana en syönyt yhtään herkkuja, Syön yhteensä sitten 1400kcal päivässä. Kertokaa mitä mieltä olette minun laihdutus suunnitelmastani, kiitos.
Haluan laihduttaa!
5
328
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä dieetti jos pysyy noissa kaloreissa.
- Anonyymi
Asiasi on mennyt todella huonoksi jo, etkä ole jutellut vieläkään koulusi rehtorin kanssa. Nyt hipi hipi sinne rehtorin kansliaan keskustelemaan.
- Anonyymi
Vai että 16-vuotias tyttö on klo 8 lauantaiaamuna Suomi24-foorumilla puhumassa painostaan ja kaloreista....?! Älä unta nää.
Nuku nyt ihmeessä humalasi pois.- Anonyymi
Tyttö tuli juuri juhlimasta! Hän meni varmasti nukkumaan loppupäiväksi.
- Anonyymi
Miksi sinä vittuillet täällä sinun ongelmallisen mielen kanssa, kun puheesi tuli toisesta paskata, josta puhuit tällä, tämä kyselyhän liittyy laihdutuksesta, osaako sinun aivosi toimia? Jos ei sano muualla sitä, äläkä tänne jos sitä ei oltu kysytty, joten helvettiin täältä, sun feikki profiilin kanssa, et tiiä miten vastata, jos järkevintä on auttaa, eikä tollasta paskasi, juoppo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711213Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010351- 514423
- 244127
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164082Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353866Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573779No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413603- 553301
- 423025