Pitäisikö erota

Anonyymi-ap

Olemme olleet yhdessä noin 3 vuotta. Asumme miehen kanssa eri osoitteissa samassa kaupungissa. Mieheni jäi kiinni pettämisestä kesällä vaikka väittää ettei ole pettänyt minua, viestit kertovat toista. Asian selvittyä mies vei minut ensimmäistä kertaa vanhempiensa luokse käymään. Sitä ennen hän ei ole kertonut minusta kenellekkään. Näemme noin pari kertaa viikossa. Vien hänelle joka päivä ruokaa jääkaappiin valmiiksi että hän saa syödä kun pääsee töistä ja siivoan hänen kotinsa. Yhteistä aikaa vietämme noin 6kk välein. Olen meinannut erota monta kertaa mutta mies puhuu minut aina takaisin. Haaveilen naimisiin menemisestä ja yhdessä asumisesta. Puolisoni mielestä naimisiin meneminen ja yhdessä asuminen ei muuta mitään eikä ole tärkeää hänelle. Hänellä on takana kaksi suhdetta ennen minua toinen 10v ja toinen 1v ja molemmissa hän on ollut valmis olemaan kihloissa ja muuttamaan yhteen. Miksi minun kanssa ei?

6

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Virheistään oppinut itsestä sen, että hänestä ei ole sitoutumaan, saatikka yhteen muuttamaan tai enemmän? Epäonnistumiset harvemmin synnyttää uskoa onnistumisiin? Näin itse miehenä ajattelen. Saanut maistaa vapautta ja se ilmeisesti maistuu paremmalle?

      Sinä olet täydentänyt sitä tekemällä hänen kotiaskareitaan. Kuka sinunlaisesta haluaa eroon, jos hyödyt on noinkin merkityksellisiä? Sinä teet uteliaisuuttasi kotitöitä hänen puolesta, josko sieltä paljastuisi asioita puolesta tai vastaan? Oma olettamus näin.

    • Anonyymi

      No ihan kamala pompottaja vaikuttaisi mies olevan. En jäisi.

    • Anonyymi

      Olet hyväksikäytön uhri,miksi passaat ja luulet että suhteella on tulevaisuus? Ota järki käteen,ettet kadu myöhemmin ja aloita uusi elämä.

    • Anonyymi

      Eros sillä muuten voi käydä näin.
      Olin todistamassa & näkemässä Vantaan Käräjäoikeuden aulassa ystäväni elämänsä virhettä 2004 vuonna.
      OSIOT
      Ero
      Erot ovat aina kipeitä, eikä voittajaa ole, sillä ihmiset eroavat erisyiden takia.
      Tämä ero johtui ainoastaan Miehestä, juomisesta sekä Steroidit niiden käytöstä sekä pettämisestä.

      Oikeus
      Aula nainen näyttää meidän kahden todistajan nähden sormella osoittaen miestä, sen jälkeen nainen osoittaa vatsaansa, ja nauraa miehelle ivallisesti.
      laskennallisesti lapsi voi olla tuon miehen, mutta mies ei ole uskaltanut ottaa yhteyttä lapseen, tai naiseen, vuoden 2004 jälkeen, toki suurin syy oli miehellä hänestä tuli kokopäivä juoppo, tuo oikeus tappoi hänet, eikä hän toipunut tuosta kymmeneen vuoteen, vaan joi joi, vaikka seurusteli välillä, ei hän todellisuudessa päästänyt ketään enää sydämeensä, sillä juuri tuo painoi mieltä, ja tappoi mahdollisuuden sanoa rakastan sinua, enemmän kuin mitään maailmassa.

      Lapsi
      Lapsi asuu Turussa äitinsä kanssa, on siis juuri täysi ikäinen nuori nainen joukkue voimistelija, olen seurannut sen verran että yhtenäisyyksiä miehen korviin, kulmakarvat, leuka täsmää, sekä ulkonäkö näyttäisi olevan peritty miehen siskolta joka myös oli notkea palettia harrastava mainen, mies potkunyrkkeilyä, sekä erittäin vahva mies, tehden salilla eri ennätyksiä, mutta ei koskaan kilpaillut, eli ottanut viimeistä askelta.

      Oikeus olla isä.
      Kysynkin mitä te tekisitte?
      Sitten hän mies ei halua pahaa lapselle, eikä naiselle vaikka olisikin kyseisen lapsen isä, sillä hän ajattelee lasta urheilijaa jolle tieto, tieto jota nainen pimittänyt vuosi kaudet, toki mahdollisuus on että kyseinen nainen on hankkiutunut raskaaksi muutoin, sillä mies & nainen veivät myös klinikalle miehen spermaa, eli nainen erosta huolimatta käynyt klinikalla ja siten miehen tietämättä hankkiutunut raskaaksi.

      Äidin velvollisuus kertoa totuus isälle & lapselle
      Tähän en osaa ottaa kantaa, omasta mielestäni naisen pitäisi kertoa totuus lapselle, sekä miehelle, mutta näin hän sanotaan häntä Katriksi, sekä lasta Sofiaksi.

      t. Ystävä joka jätti pääkaupunkiseudun.

    • Anonyymi

      Olet taitanut kertoa tuista ji aiemminkin.
      Miksi sinä toimit ilmaisena piikana ja ruokalähettinä terveelle aikuiselle miehelle?
      Miehelle jolta saamasi vastakaiku on olematon.

      Lahjoita, hyvä nainen, lämpösi, huolehtivaisuutesi, jenergiasi ,ja rahasi,ihmiselle joka kaikkea tuota kauneutta ja hyvyyttä osaa arvostaa: yksin asuva vanhus, orpokodin lapset, sairaudesta ja kivusta kärsivä naapurisi,… listaa voisi jatkaa.
      Sen sijaan kaiken tuon sinä työnnät sioille!
      Avaa jo silmäsi näkemään miten paljon arvokkaammin voit järjestää lahjasi!

      Saisit siitä paljon paremman mielenja vahvistuksen tunteelle: Minäolen arvokas!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe