Kielletyt tunteet

Anonyymi-ap

Ymmärrän, että en voi tästä ikinä kanssasi puhua, mies. Kirjoitan tänne siinä toivossa että olo helpottaisi kun saa kirjoitettua ajatukset auki, ja alkaisin päästä tästä yli.

Ollaan samassa työpaikassa, oltu jo pitkään. Ajan saatossa oot alkanu pyörimään mulla mielessä enemmän ja enemmän. Viime aikoina on alkanu mennä niin pahaksi että nukkuminen on hankalaa. Muistelen sun ilmeitä ja yksittäisiä sanoja, joista olen ollut tulkitsevinani että tunteet ei ole yksipuolisia. Ikinä ei olla kuitenkaan mitään asiatonta sanottu tai tehty, koen että ollaan oltu aina hyvin asiallisia.

Olosuhteet on kuitenkin monella eri tavalla sellaiset, että missään nimessä tämä ei tule tän pidemmälle etenemään. Tykkään työpaikastani, ja uskon että niin sinäkin. Mutta kaiken muun lisäksi meillä molemmilla on pitkäaikaiset parisuhteet, joista ei olisi mitään järkeä lähteä.

Mutta voi, miten mun haaveissa viet mut jonnekin yksityiseen tilaan, puhutaan näistä tunteista, ja sit varovaisesti otat mun pään käsiesi väliin ja hitaasti suutelet. Vaikka se olis vain se yksi kerta, ja sen jälkeen jätettäisiin asia historiaan. Tai edes että vahingossa ohi kävellessä kosketat. Mua pyörryttää ihan vaan sekin kun ollaan juteltu jostain työasiasta hetki.

Mutta kuten sanottu, tämä jää tähän. Nämä on vaan haaveita, enkä riskeeraisi parisuhteita tai työpaikka tämän vuoksi, enkä usko että sinäkään. Toivon, että tämä hiipuu pois.

10

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on kuin minun ajatukseni. Sama tilanne

• Anonyymi

Kerro mies eka kirjaimesi, katson osuuko ja uppoaa? 🤭 - nainen

• Anonyymi

Hoo

• Anonyymi

Koo

• Anonyymi

M naiseltA?

• Anonyymi

Ei ollu mun kirjoittama vaikka vähän samantapainen tilanne onkin. Itse en ole varattu. Hänestä en tiedä, mutta ei koskaan ole ottanut puheeksi muita naisia. Tiedä sitten. Paljon katseita vaihdettu, mutta voihan se olla vain omaa kuvitelmaakin kaikki. Alkaa etsiä niitä merkkejä toisesta. Paras varmaan kohta unohtaa. Jos haluaa pitää työpaikkansa, eikä saada mitään syytettä.
        T.M-nainen

• Anonyymi

Jamppa Tuominen ja kielletyt tunteet!😍

• Anonyymi

Teidät on kyllä nähty ja kuultu V-nainen.

• Anonyymi

Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe