Kielletyt tunteet

Anonyymi-ap

Ymmärrän, että en voi tästä ikinä kanssasi puhua, mies. Kirjoitan tänne siinä toivossa että olo helpottaisi kun saa kirjoitettua ajatukset auki, ja alkaisin päästä tästä yli.

Ollaan samassa työpaikassa, oltu jo pitkään. Ajan saatossa oot alkanu pyörimään mulla mielessä enemmän ja enemmän. Viime aikoina on alkanu mennä niin pahaksi että nukkuminen on hankalaa. Muistelen sun ilmeitä ja yksittäisiä sanoja, joista olen ollut tulkitsevinani että tunteet ei ole yksipuolisia. Ikinä ei olla kuitenkaan mitään asiatonta sanottu tai tehty, koen että ollaan oltu aina hyvin asiallisia.

Olosuhteet on kuitenkin monella eri tavalla sellaiset, että missään nimessä tämä ei tule tän pidemmälle etenemään. Tykkään työpaikastani, ja uskon että niin sinäkin. Mutta kaiken muun lisäksi meillä molemmilla on pitkäaikaiset parisuhteet, joista ei olisi mitään järkeä lähteä.

Mutta voi, miten mun haaveissa viet mut jonnekin yksityiseen tilaan, puhutaan näistä tunteista, ja sit varovaisesti otat mun pään käsiesi väliin ja hitaasti suutelet. Vaikka se olis vain se yksi kerta, ja sen jälkeen jätettäisiin asia historiaan. Tai edes että vahingossa ohi kävellessä kosketat. Mua pyörryttää ihan vaan sekin kun ollaan juteltu jostain työasiasta hetki.

Mutta kuten sanottu, tämä jää tähän. Nämä on vaan haaveita, enkä riskeeraisi parisuhteita tai työpaikka tämän vuoksi, enkä usko että sinäkään. Toivon, että tämä hiipuu pois.

9

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on kuin minun ajatukseni. Sama tilanne

    • Anonyymi

      Kerro mies eka kirjaimesi, katson osuuko ja uppoaa? 🤭 - nainen

      • Anonyymi

        Hoo


      • Anonyymi

        Koo


    • Anonyymi

      M naiseltA?

      • Anonyymi

        Ei ollu mun kirjoittama vaikka vähän samantapainen tilanne onkin. Itse en ole varattu. Hänestä en tiedä, mutta ei koskaan ole ottanut puheeksi muita naisia. Tiedä sitten. Paljon katseita vaihdettu, mutta voihan se olla vain omaa kuvitelmaakin kaikki. Alkaa etsiä niitä merkkejä toisesta. Paras varmaan kohta unohtaa. Jos haluaa pitää työpaikkansa, eikä saada mitään syytettä.
        T.M-nainen


    • Anonyymi

      Jamppa Tuominen ja kielletyt tunteet!😍

    • Anonyymi

      Teidät on kyllä nähty ja kuultu V-nainen.

    • Anonyymi

      Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe