Ymmärrän, että en voi tästä ikinä kanssasi puhua, mies. Kirjoitan tänne siinä toivossa että olo helpottaisi kun saa kirjoitettua ajatukset auki, ja alkaisin päästä tästä yli.
Ollaan samassa työpaikassa, oltu jo pitkään. Ajan saatossa oot alkanu pyörimään mulla mielessä enemmän ja enemmän. Viime aikoina on alkanu mennä niin pahaksi että nukkuminen on hankalaa. Muistelen sun ilmeitä ja yksittäisiä sanoja, joista olen ollut tulkitsevinani että tunteet ei ole yksipuolisia. Ikinä ei olla kuitenkaan mitään asiatonta sanottu tai tehty, koen että ollaan oltu aina hyvin asiallisia.
Olosuhteet on kuitenkin monella eri tavalla sellaiset, että missään nimessä tämä ei tule tän pidemmälle etenemään. Tykkään työpaikastani, ja uskon että niin sinäkin. Mutta kaiken muun lisäksi meillä molemmilla on pitkäaikaiset parisuhteet, joista ei olisi mitään järkeä lähteä.
Mutta voi, miten mun haaveissa viet mut jonnekin yksityiseen tilaan, puhutaan näistä tunteista, ja sit varovaisesti otat mun pään käsiesi väliin ja hitaasti suutelet. Vaikka se olis vain se yksi kerta, ja sen jälkeen jätettäisiin asia historiaan. Tai edes että vahingossa ohi kävellessä kosketat. Mua pyörryttää ihan vaan sekin kun ollaan juteltu jostain työasiasta hetki.
Mutta kuten sanottu, tämä jää tähän. Nämä on vaan haaveita, enkä riskeeraisi parisuhteita tai työpaikka tämän vuoksi, enkä usko että sinäkään. Toivon, että tämä hiipuu pois.
Kielletyt tunteet
10
1696
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kuin minun ajatukseni. Sama tilanne
- Anonyymi
Kerro mies eka kirjaimesi, katson osuuko ja uppoaa? 🤭 - nainen
- Anonyymi
Hoo
- Anonyymi
Koo
- Anonyymi
M naiseltA?
- Anonyymi
Ei ollu mun kirjoittama vaikka vähän samantapainen tilanne onkin. Itse en ole varattu. Hänestä en tiedä, mutta ei koskaan ole ottanut puheeksi muita naisia. Tiedä sitten. Paljon katseita vaihdettu, mutta voihan se olla vain omaa kuvitelmaakin kaikki. Alkaa etsiä niitä merkkejä toisesta. Paras varmaan kohta unohtaa. Jos haluaa pitää työpaikkansa, eikä saada mitään syytettä.
T.M-nainen
- Anonyymi
Jamppa Tuominen ja kielletyt tunteet!😍
- Anonyymi
Teidät on kyllä nähty ja kuultu V-nainen.
- Anonyymi
Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006