Miehen salasuhde ystäväksi luulemani ihmisen kanssa, miten selvitä petoksesta?

Anonyymi-ap

Niinhän sain sitten selville että miehellä oli ollut ainakin puolen vuoden ajan kiihkeä seksisuhde ystäväksi luulemani naisen kanssa. Mies ja nainen olivat samassa työpaikassa, minä siellä harjoittelijana jolloin tutustuin tähän naikkoseen ja kuvittelin että olimme ystäviä koska jaoimme kipeitäkin asioita siinä töitä tehdessä. Kuinka tyhmä olinkaan, hänellä oli ihan muut jutut mielessä, erosi ukostaan ja mies oli jopa auttamassa muun työporukan kanssa muutossa häntä. Siitä hetki niin alkoi tehdä itseään tykö miehelleni. Tietäen että miehellä lapsia, tietäen että kävin läpi elämässä tosi ikäviä asioita, tietäen että kuinka hajalla olin ja satutettu. Sillä ei ollut mitään merkitystä. Pakko oli saada juuri minun mieheni, oliko kutka alapäässä sitten niin kova. Seksin harrastaminen on minulle yhdentekevää, vaikka mies sitä tekikin, olemme todella seksuaalisia molemmat ja sehän on aina hauskaa, monenlaista kokenut sillä saralla, mutta se että se akka kuvitteli voivansa viedä koko miehen että saa omille erolapsilleen isän ja mies jättäisi omat lapsensa hänen vuokseen on ajatuksena kestämätön. Hän oli face kaverina minulla jota kautta varmaankin odotteli erouutisia tai vastaavaa, urkki elämästäni kaikkea millä kai sitten yritti tosissaan saada kiinnittymään itseensä mieheni. Mutta olipa sen verran typerä ettei tajunnut että mies haki vain seksiä eikä siinä ollut kyse mistään sen kummemmista tunteista, hän kuvitteli jo että olisi ihan juuri se mieheni elämän ykkönen, että tietenkin mies jättää meidät hänen vuokseen.. No, toisin kävi ja nyt tässä korjaamme omaa liittoamme, puhumme ja puhumme ja mietimme kuinka näin pääsi käymään. Olen saanut takaisin itselleni sen miehen joka katosi vaikeiden aikojen alle, hellän huomioonottavan, uskomattoman rakastajan, ihanien yllätysten tarjoajan, rakastavan kumppanin kaikkien vaikeiden asioiden käsittelyn jälkeen. Se on niin ihanaa ja nautin siitä tunteesta kuinka lähelle toisiamme olemme päässeet. Mutta, en mitenkään pääse irti siitä petoksesta mitä tämä ns ystävä teki. Kuinka hän kehtasi esittää minulle niin ystävällistä, kun samaan aikaan näpytteli miehelle panoviestejä? Ihan tarkoituksenaan saada koko mies, ja mistäkö tiedän sen niin siitä että oli antanut mieheni ymmärtää että haluaa olla ykkönen hänen elämässään.. Silloin oli suhde hiipunut mieheni puolelta. Myönnän tässä vaiheessa että olihan tämä kunnon herätys itselleni, jotenkin heräsin siitä syväjäästä mihin todella ikävät tapahtumat elämässä olivat mut saaneet ja uskaltauduin lopultakin menemään oikeasti miestä lähelle, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tämä ämmä se löysi nopeassa tahdissa tinderistä ihan prikulleen samanlaisen miehen kuin oma mieheni on, harrastuksia myöten ja muistan sanoneeni miehelle että onpas se löytänyt miehen itselleen, ihan kuin sinä ja naureskelin, silloin en vielä tiennyt asioiden oikeaa laitaa. Mieleni tekisi niin kostaa kokemani vääryys, muuta en keksi kuin että kerron kaikille mikä hän on, myös hänen nykyiselleen koska ha haa se ämmä lähetteli ruikutus viestejä miehelleni vielä silloinkin kun oli jo sen nykyisen kanssa kimpassa. Hyvähän hänenkin on saada tietää millaisen ihmisen kanssa elämänsä aikoo jakaa...

2

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvästikin kukaan ei ole kokenut vastaavaa, kun ei vastauksia ole tullut.

    • Anonyymi

      En kyllä luottaisi enää mieheesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe