Luotin liikaa ihan väärään ihmiseen. Yleensä olen varovainen uusien ihmisten kanssa, etenkin tunneasioissa, mutta nyt tein virhearvioinnin ja sen seurauksena on särkynyt sydän ja katkera mieli. Kunpa olisin luottanut intuitiooni; jos joku tuntuu liian hyvältä se ei todennäköisesti sitä ole.
Oon ihan rikki
6
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kävi?
- Anonyymi
Pettymys siitä että vastapuoli ei ollutkaan ihan sellainen millaisena häntä pidin. Tietysti saan syyttää siitä vain itseäni kun en ollut varovaisempi, mutta ei se tätä oloa yhtään paremmaksi tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettymys siitä että vastapuoli ei ollutkaan ihan sellainen millaisena häntä pidin. Tietysti saan syyttää siitä vain itseäni kun en ollut varovaisempi, mutta ei se tätä oloa yhtään paremmaksi tee.
Sorruin samaan ja panostin liikaa väärään ihmiseen. Oon ollut myös tosi katkera koska joku toinen olis ollut todella kiitollinen samassa tilanteessa. Tuntuu et Annoin enemmän kuin annettavaa oli, vei henkiset säästötkin. Älä käännä vihaa itseesi vaan siihen jolle se kuuluu. Anna kuulua ja näkyä suuttumuksesi vielä kun voit. Jos ei tajua muuttaa käytöstään niin voit vaan iloita tästäkin paskan tarjoamasta opista, koska suhteessa olisit tullut vieläkin pahemmin käytetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorruin samaan ja panostin liikaa väärään ihmiseen. Oon ollut myös tosi katkera koska joku toinen olis ollut todella kiitollinen samassa tilanteessa. Tuntuu et Annoin enemmän kuin annettavaa oli, vei henkiset säästötkin. Älä käännä vihaa itseesi vaan siihen jolle se kuuluu. Anna kuulua ja näkyä suuttumuksesi vielä kun voit. Jos ei tajua muuttaa käytöstään niin voit vaan iloita tästäkin paskan tarjoamasta opista, koska suhteessa olisit tullut vieläkin pahemmin käytetyksi.
En mä osaa hänelle olla vihainen, koska eihän se hänen vikansa ole ettei koe samanlaisia tunteita mua kohtaan. Helpommin pääsisikin yli, jos voisi olla vihainen, mutta en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä osaa hänelle olla vihainen, koska eihän se hänen vikansa ole ettei koe samanlaisia tunteita mua kohtaan. Helpommin pääsisikin yli, jos voisi olla vihainen, mutta en ole.
Oletko varma ettei koe samoja tunteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394