Oon ihan rikki

Anonyymi-ap

Luotin liikaa ihan väärään ihmiseen. Yleensä olen varovainen uusien ihmisten kanssa, etenkin tunneasioissa, mutta nyt tein virhearvioinnin ja sen seurauksena on särkynyt sydän ja katkera mieli. Kunpa olisin luottanut intuitiooni; jos joku tuntuu liian hyvältä se ei todennäköisesti sitä ole.

6

1049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kävi?

• Anonyymi

Pettymys siitä että vastapuoli ei ollutkaan ihan sellainen millaisena häntä pidin. Tietysti saan syyttää siitä vain itseäni kun en ollut varovaisempi, mutta ei se tätä oloa yhtään paremmaksi tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettymys siitä että vastapuoli ei ollutkaan ihan sellainen millaisena häntä pidin. Tietysti saan syyttää siitä vain itseäni kun en ollut varovaisempi, mutta ei se tätä oloa yhtään paremmaksi tee.

Sorruin samaan ja panostin liikaa väärään ihmiseen. Oon ollut myös tosi katkera koska joku toinen olis ollut todella kiitollinen samassa tilanteessa. Tuntuu et Annoin enemmän kuin annettavaa oli, vei henkiset säästötkin. Älä käännä vihaa itseesi vaan siihen jolle se kuuluu. Anna kuulua ja näkyä suuttumuksesi vielä kun voit. Jos ei tajua muuttaa käytöstään niin voit vaan iloita tästäkin paskan tarjoamasta opista, koska suhteessa olisit tullut vieläkin pahemmin käytetyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorruin samaan ja panostin liikaa väärään ihmiseen. Oon ollut myös tosi katkera koska joku toinen olis ollut todella kiitollinen samassa tilanteessa. Tuntuu et Annoin enemmän kuin annettavaa oli, vei henkiset säästötkin. Älä käännä vihaa itseesi vaan siihen jolle se kuuluu. Anna kuulua ja näkyä suuttumuksesi vielä kun voit. Jos ei tajua muuttaa käytöstään niin voit vaan iloita tästäkin paskan tarjoamasta opista, koska suhteessa olisit tullut vieläkin pahemmin käytetyksi.

En mä osaa hänelle olla vihainen, koska eihän se hänen vikansa ole ettei koe samanlaisia tunteita mua kohtaan. Helpommin pääsisikin yli, jos voisi olla vihainen, mutta en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä osaa hänelle olla vihainen, koska eihän se hänen vikansa ole ettei koe samanlaisia tunteita mua kohtaan. Helpommin pääsisikin yli, jos voisi olla vihainen, mutta en ole.

Oletko varma ettei koe samoja tunteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      211
      12000
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8238
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      60
      6398
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      178
      5319
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5020
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4543
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4472
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      123
      3998
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83