Philips Sonicare DiamondClean 9000
Anonyymi-ap
65060
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 6
Vanhimmat
Kokemusta on tästä harjasta sen verran, että ostin harjan ystävältäni (käyttämätön). Käytin vajaa 6kk. Jonka jälkeen koko harja alkoi tärisemään kuin viimeistä päivää. Ihan sairas tärinä!
Ystävälläni ei kuittia ollut tallessa(pitkä tarina). Joten olin yhteydessä suoraan Philipsiin. No se oli kuin joku vitsi! Google kääntäjä tasoista vastailua. Lupasivat lähettää uuden rungon. Ei ole 2kk aikana näkynyt ..
Oral-B 20e-100e harjat kestää vuosikausia, tämä Philipsin surkea harja ei puolta vuottakaan.
En osta ikinä enää Philipsin tuotteita.
Koitin liikkeessä ja runko värisee ällöttävissä noissa Philipseissä.
Ihan paras harja ikinä! Hampaat on niin puhtaan tuntuiset, ettei ikinä. Meillä aina ollut Oral-B:n sähköhammasharjat ja ne jää kyllä heittämällä kakkoseksi. Ääni vähän ikävän hammaslääkärimäinen, mutta lopputulos uskomaton. Lämmin suositus!
Aivan onneton laatu tai voisiko sanoa selkeä suunnitteluvirhe tässä tuotteessa. Ostimme tuplapakkauksen, joista aina jompi kumpi hajoaa, Kärkiosa joko murtuu ja/tai sisältä hajoaa ettei harjaa ollenkaan. Joissakin ääntää niin, että tarvitsisi kuulosuojaimet. Kaikki hajonneet ovat menneet takuuseen, mutta en kyllä suosittele.
On kokemusta parilta viimeiseltä vuodelta. Hampaat tuntuu puhtaalle, mutta epäilen jo tehoa. Juuri paikkautin yhden reiän ja toinen reikä jo näkyvissä. Reikiä ei ole ollut pariin kymmeneen vuoteen. Oral B oli aiemmin käytössä. Nyt on koko suun parodontiitti ja sitä hoidettu pari kk. Hammashygienistin tarve lääkärin mukaan nyt 6kk välein. Ennen pärjäsin vuoden välein. Epäilen todella hammasharjan tehoa. Harjasosat lisäksi älyttömän kalliita, eikä niitä edes saa ostettua kuin harvoista liikkeistä. Tuntuu jo vedätykseltä koko laite.
Käytin vuoden verran, kunnes huomasin hampaissani alkavia reikiä. Mulla ei ole entisiä paikkoja kuin muutama, mut jos oisin jatkanut sonicarella, ni ois paikkamäärä triplaantunut. Mikään muu elämässäni ei ollut muuttunut, vain vaihto tuohon hammasharjaan. Lankasin sekä käytin hammasväliharjaa normaalisti ellen jopa hieman enemmän. En siis suosittele vaikkakin hyvin "valkaisi" hampaita.