Mistä kumman syystä ihmisillä on niin tajuttoman huono tyylitaju nykyään? ettekö osaa ostaa itsellenne vaatteita jotka pukevat teitä vai mikä siinä on.
Ei edes tarvitse kauppoihin mennä kun netti on täynnä hyviä vaihtoehtoja.
Tyylitaju ja tyylitajuttomuus
3
737
Vastaukset
- Anonyymi
Netti on toki täynnä vaihtoehtoja! Mutta älä ikinä osta vaatteita netistä, jos haluat pukeutua tyylikkäästi!
Tyylitajuinen valitsee laatua ja sovittaa vaatteen ennen ostopäätöstä.
Vaikka vaate olisi kuinka kaunis hyvänsä kuvassa, se ei ehkä ole sitä juuri sinun päälläsi. Materiaali ja työn laatu voi olla ala-arvoinen. Sitä paitsi koko voi olla liian pieni tai suuri, ja todennäköisesti jää käyttämättä. Tai voit ehkä palauttaa sen ja hyvällä onnella saat rahatkin takaisin. - Anonyymi
Mistä johtuu, että etenkin urheiluvaatteissa on mahan kohdalla liikaa. että esim. tässä paidassa on hartijat ja hihat just, mutta vyötärössä 25 senttiä tyhjää. Kun mä en nyt ymmärrä että jos nyt mitään kisoja ootte katsonu, niin ei siellä kellään oo mitään kaljamahaa.
- Anonyymi
Luullaan olevansa trendikkäitä jossain legginseissä. Näin pari mummua. Toisella oli kiilto leggarit ja toisella pantteri leggarit, yläosat yhtä yliampuvat. Sopisi ehkä kotia , ei muualle !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038