Sekalaisia visoja osa 2

14

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6/12, big brother, 13/15 vähän hutasten meni kun päässä on niin paljon kaikkia ajatuksia.🙂.

• Ihan hyvinhän tuo meni.
        No, lähtisitkö Big brotheriin jos olis mahdollisuus?

• Norppa83 kirjoitti:

Ihan hyvinhän tuo meni.
        No, lähtisitkö Big brotheriin jos olis mahdollisuus?

Huomenta. No joo...tuntu vaan vaikeelta keskittyä kun oli paljon muuta mielessä.😅.
        No enpä tiedä lähtisinkö. Ei noi tosi-tv jutut kyllä oo ikinä napannut enkä mitään julkisuutta haluais kyllä sieltä mitä hetkeks saattais tulla. Voishan se tietysti olla mielenkiintonen kokemus ja hauskaakin. Luulisin että jotenkuten voisin siellä pärjätä kun tuun yleensä erilaisten ihmisten kanssa toimeen hyvin. En sit tiedä kuinka suosittu asukas katsojien mielestä olisin.😄. Ehkä mä sinne voisin lähtee jos sattuis mahdollisuus tuleen mutta en kyllä hakis ite sinne.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Huomenta. No joo...tuntu vaan vaikeelta keskittyä kun oli paljon muuta mielessä.😅.
        No enpä tiedä lähtisinkö. Ei noi tosi-tv jutut kyllä oo ikinä napannut enkä mitään julkisuutta haluais kyllä sieltä mitä hetkeks saattais tulla. Voishan se tietysti olla mielenkiintonen kokemus ja hauskaakin. Luulisin että jotenkuten voisin siellä pärjätä kun tuun yleensä erilaisten ihmisten kanssa toimeen hyvin. En sit tiedä kuinka suosittu asukas katsojien mielestä olisin.😄. Ehkä mä sinne voisin lähtee jos sattuis mahdollisuus tuleen mutta en kyllä hakis ite sinne.🙂.

BB-taloon olis hyvä mennä tarralenkkareissa.

• Anonyymi kirjoitti:

BB-taloon olis hyvä mennä tarralenkkareissa.

Jaa..a vaikea tuohon on mitään sanoo kai niillä olis ihan yhtä hyvä mennä kuin millä muilla kengillä tahansa.🤔🙂.

Tää on kyllä hyvin hämmentävä tää teidän fiksaatio/fetissi tarralenkkareihin kun itelle aihe on täydellisen merkityksetön.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

BB-talossa biletetään aika paljon ja mennään toisten asukkaiden kanssa sänkyyn. Joiltain itse kilpailu tuntuu unohtuvan ja suoritettavana olevat tehtävät.

• Anonyymi

jonkun nimeksi voisi tulla joku Xe-Sheena tasi PalloWoman.

• Anonyymi
    • Huomenta 😀

Tulokset:
      8
      The Voice of Finland!
      13

Mukavaa päivää 🙋‍♀️

• Hyviä tuloksia =)
        Onko sulla hyvä lauluääni?

• Norppa83 kirjoitti:

Hyviä tuloksia =)
        Onko sulla hyvä lauluääni?

No jaa.. - Äänellään variskin laulaa 😄

• Anonyymi

Ainoa johon osallistuin oli tv-kasvot, ja auts, vain 5 pistettä...

Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

• No yritys sekin =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      951
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      877
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      724
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      721
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      703
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe