Nyt kaipaisin miehen mielipidettä/mielipiteitä asiaan, joka on vaivannut viimeiset pari viikkoa. Tiedän, että kaikki miehet eivät ajattele samalla lailla ja suoraa vastausta en tule saamaan, mutta kirjoittakaa edes jotain,se auttaa minua, kiitos!
Elikkäs, ollaan seurusteltu vuoden poikaystävän kanssa ja oltiin reissaamassa Eurooppaa noin kuukausi. Kaikki meni hienosti mutta mulla pyöri päässä seuraava asia: miehen eksä. He ovat hyviä kavereita edelleen ja olen antanut miehen pitää yhteyttä. Nyt matkalla selvisi kuitenkin ettei mies ollut sanonut eksälleen mitään siitä, että olimme lähdössä reissuun. Olivat kuitenkin ilmeisesti nähneet juuri ennen meidän lähtöä. En ymmärrä miksi ei sanonut, kai kavereille voi sanoa? Omat epäilykseni heräsivät, sillä mun mielestä toi oli loukkaavaa mua kohtaan: ihan kun olisi halunnut salata asian? Samalla lailla salasi tältä eksältä meidän seurustelun alkamisen. Siitä ei ole kai kysymys, että eksä tulisi mustasukkaiseksi sillä hän elää omaa elämäänsä uuden kanssa. Eli mitä tuo mies ajattelee? Loukkaavaa:(
Kysymys miehelle!
3
569
Vastaukset
- aviomies
voi olla et ne välit ei vaan ole niin läheiset kun luulet? te naiset olette kummallisia siitä kun niitä exiä ei pääse pakoon aina ne tuodaan mukaan ollaan oltu vaimon kans kuus vuotta yhdessä ja vieläkin se piikittelee exästä, oma vika kun menin ikinä kertoon...
- Jennika
Haluaisin uskoa, että heidän välit eivät ole niin läheiset mutta pahoin pelkään, että on. Tai siis tiedän. Poikaystäväni pitää eksäänsä yhtenä parhaista ystävistään. Sanoo, että välittää tästä tosi paljon ja että eksänsä on yksi tärkeimipiä ihmisiä.. So?
Kenties hän vain olla hienotunteinen ystäväänsä kohtaan. Ei halua hehkuttaa uuden suhteen menoja ja meininkejä.
Ei varmasti olisi kenellekkään kivaa, jos entinen rakkaus tulisi selittelemään, kuinka on menossa nykyisensä kanssa sinne ja tänne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502