Kysymys miehelle!

jennika

Nyt kaipaisin miehen mielipidettä/mielipiteitä asiaan, joka on vaivannut viimeiset pari viikkoa. Tiedän, että kaikki miehet eivät ajattele samalla lailla ja suoraa vastausta en tule saamaan, mutta kirjoittakaa edes jotain,se auttaa minua, kiitos!

Elikkäs, ollaan seurusteltu vuoden poikaystävän kanssa ja oltiin reissaamassa Eurooppaa noin kuukausi. Kaikki meni hienosti mutta mulla pyöri päässä seuraava asia: miehen eksä. He ovat hyviä kavereita edelleen ja olen antanut miehen pitää yhteyttä. Nyt matkalla selvisi kuitenkin ettei mies ollut sanonut eksälleen mitään siitä, että olimme lähdössä reissuun. Olivat kuitenkin ilmeisesti nähneet juuri ennen meidän lähtöä. En ymmärrä miksi ei sanonut, kai kavereille voi sanoa? Omat epäilykseni heräsivät, sillä mun mielestä toi oli loukkaavaa mua kohtaan: ihan kun olisi halunnut salata asian? Samalla lailla salasi tältä eksältä meidän seurustelun alkamisen. Siitä ei ole kai kysymys, että eksä tulisi mustasukkaiseksi sillä hän elää omaa elämäänsä uuden kanssa. Eli mitä tuo mies ajattelee? Loukkaavaa:(

3

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviomies

      voi olla et ne välit ei vaan ole niin läheiset kun luulet? te naiset olette kummallisia siitä kun niitä exiä ei pääse pakoon aina ne tuodaan mukaan ollaan oltu vaimon kans kuus vuotta yhdessä ja vieläkin se piikittelee exästä, oma vika kun menin ikinä kertoon...

      • Jennika

        Haluaisin uskoa, että heidän välit eivät ole niin läheiset mutta pahoin pelkään, että on. Tai siis tiedän. Poikaystäväni pitää eksäänsä yhtenä parhaista ystävistään. Sanoo, että välittää tästä tosi paljon ja että eksänsä on yksi tärkeimipiä ihmisiä.. So?


    • Kenties hän vain olla hienotunteinen ystäväänsä kohtaan. Ei halua hehkuttaa uuden suhteen menoja ja meininkejä.

      Ei varmasti olisi kenellekkään kivaa, jos entinen rakkaus tulisi selittelemään, kuinka on menossa nykyisensä kanssa sinne ja tänne....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe