Jeesus pelastaa

Kop kop.

Kuka siellä?

Jeesus, päästä minut sisään.

Miksi?

Jotta voin pelastaa sinut.

Miltä?

Seurauksilta, jos et päästä minua sisään.

30

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Maija: Jeesus, miksi tuo paha setä on täällä taivaassa?

Jeesus: Katsos pikku Maija, Jammusetä uskoo minuun ja pyysi anteeksi sitä, että oli tappanut sinut, äitisi ja isäsi. Minä tietysti annoin Jammulle anteeksi ja nyt me vietämme yhdessä Jammusedän kanssa ikuisuuden täällä taivaassa.

Pikku Maija: Mutta Jeesus, missä äiti ja isi ovat?

Jeesus: Äitisi ja isäsi kirosi minut kun näkivät Jammusedän tappavan sinut. Sitä minä en hyväksy vaan heitin heidät helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Voimme katsella yhdessä kuinka äitisi ja isäsi kituu Saatanan piinattavana, mutta et voi puhua heille mitään.

Pikku Maija: …

• Anonyymi

Ootko katkera elämääs? Susta tulee mieleen sama tapaus kun mitä aikoinaan nuorena piirsin. Uskonnollisen porukan johtaja kertoi tulevaisuuden kauhukuvia ja kehoitti varautumaan ja taistelemaan tunkeilijoita vastaan.
        Seuraavaksi se meni ottamaan tunkeilijoilta kalua nurkan takana, ja käski muiden tehdä ennustuksia tulevaisuudesta. Kaikki jotka epäili johtajaa jostain, tai yritti syrjäyttää tätä, surmattiin johtajan kätyrien toimesta. Eli kaikki se mitä vastaan hän saarnasi, sitä hän itse teki.
        Kun viholliset tulivat, joutuivat uskon porukat tuhon omiksi, kun taas johtaja pakeni vihollisten luokse ja pääsi viihdyttämään näiden päällikköä. Lopulta jäljelle jääneet sai kuunnella saarnaa vihollispäälliköltä tämän näyttäessä esimerkkiä mitä vihollisuhka merkitsisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko katkera elämääs? Susta tulee mieleen sama tapaus kun mitä aikoinaan nuorena piirsin. Uskonnollisen porukan johtaja kertoi tulevaisuuden kauhukuvia ja kehoitti varautumaan ja taistelemaan tunkeilijoita vastaan.
        Seuraavaksi se meni ottamaan tunkeilijoilta kalua nurkan takana, ja käski muiden tehdä ennustuksia tulevaisuudesta. Kaikki jotka epäili johtajaa jostain, tai yritti syrjäyttää tätä, surmattiin johtajan kätyrien toimesta. Eli kaikki se mitä vastaan hän saarnasi, sitä hän itse teki.
        Kun viholliset tulivat, joutuivat uskon porukat tuhon omiksi, kun taas johtaja pakeni vihollisten luokse ja pääsi viihdyttämään näiden päällikköä. Lopulta jäljelle jääneet sai kuunnella saarnaa vihollispäälliköltä tämän näyttäessä esimerkkiä mitä vihollisuhka merkitsisi.

Onko kaikki hyvin? 😆

• Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

Onko kaikki hyvin? 😆

Aika turha kysymys...

• Anonyymi kirjoitti:

Aika turha kysymys...

Totta, se oli retorinen kysymys. Kaverilla ei selvästikään ole kaikki kunnossa 😆

• Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

Totta, se oli retorinen kysymys. Kaverilla ei selvästikään ole kaikki kunnossa 😆

Pystytkö koskaan sanomaan, että "minulla ei ole kaikki kunnossa"?
        Pystytkö tunnustamaan, että olet mielisairas?
        Onko sinulla läheisiä tai ammattiauttajaa, joka pystyy selittämään mistä on kysymys?

• Anonyymi kirjoitti:

Pystytkö koskaan sanomaan, että "minulla ei ole kaikki kunnossa"?
        Pystytkö tunnustamaan, että olet mielisairas?
        Onko sinulla läheisiä tai ammattiauttajaa, joka pystyy selittämään mistä on kysymys?

”Pystytkö koskaan sanomaan, että "minulla ei ole kaikki kunnossa"?”

Pystyn, mutta ei ole tarvetta kun kaikki on kunnossa.

”Pystytkö tunnustamaan, että olet mielisairas?”

Pystyn, mutta jos sanoisin, olisin väärässä.

”Onko sinulla läheisiä tai ammattiauttajaa, joka pystyy selittämään mistä on kysymys?”

On läheisiä ja Suomi on täynnä ammattiauttajia, jos apua kaipaa.

Mistä tämä perskärpästelysi johtuu? Kerroin käytännön esimerkin kristinuskon pelastusdoktriinista, murhamieskin pääsee taivaaseen ja Jeesuksen kiroaja helvettiin. Sinulla menee kuppi nurin tästä totuudesta ja alat selittelemään jostain saatanan homofantasiastasi, jonka olet piirtänyt sarjakuvaksi.

Ei saatana 😂😂😂

• Anonyymi

Jeesus pelastaa ihmisen synnistä ja synnin seurauksista.
      Synnit vetäisevät ihmisen muuten helvettiin, niin että heilahtaa.

• Helvetti on satua, samoin kuin Jeesus.
        Kuollessasi kuolet niin että heilahtaa.

• Anonyymi

Pakenetko elämästä nauttimista salaiseen mielihyvään?

• Anonyymi

Rakkaat uskovaiset, koska varmasti tiedätte helvetin olevan konkreettinen paikka, niin olisitteko niin ystävällisiä ja kertoisitte helvetin koordinaatit? Kertoisitteko lisäksi rakkaat uskovaiset onko helvetti eksoterminen vaiko endoterminen paikka? kiitos.

• Anonyymi

Ei helvetti on tässä heti kuoleman jälkeen niin sanotussa eteläisessä kentässä siis eteerinen. mutta se ei missään tapauksessa ole mikään tuulinen paikka vaan se on ainoastaan se ja hierarkiassa oleva asteikko Mihin sä oot asettunu asumaan vähäksi aikaa katsomaan kohti omia virheitä sepä se. koskee siis muita ei minua lainkaan. mä olen eri sarjassa. niinku siinot ja humanit atet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei helvetti on tässä heti kuoleman jälkeen niin sanotussa eteläisessä kentässä siis eteerinen. mutta se ei missään tapauksessa ole mikään tuulinen paikka vaan se on ainoastaan se ja hierarkiassa oleva asteikko Mihin sä oot asettunu asumaan vähäksi aikaa katsomaan kohti omia virheitä sepä se. koskee siis muita ei minua lainkaan. mä olen eri sarjassa. niinku siinot ja humanit atet.

Taikauskostasi huolimatta onneksi sinäkin kuolet kuollessasi naks ja pam.
        Kaikki tuntemani uskovaiset ovat viimein kuolleet,
        vaikka ovat rakasta Jessen bebaa kovasti nuolleet.

• Anonyymi

En tiedä helvetin paikkaa - se saattaa olla vaikka maapallon sisäpuolella. Sieltähän pursuaa hehkuvan tulista tulivuorilaavaa, joten siellä voi olla Ilmestyskirjassa mainittu tulinen järvikin?

Mutta ei ole niin väliä tietääkään, koska Jeesus Kristus on pelastanut häneen uskovat synnin ja perkeleen vallasta ja iankaikkisesta kadotuksesta, helvetistä.

Ilmestyskirja:
        19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. > Jakeen lisätiedot

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä helvetin paikkaa - se saattaa olla vaikka maapallon sisäpuolella. Sieltähän pursuaa hehkuvan tulista tulivuorilaavaa, joten siellä voi olla Ilmestyskirjassa mainittu tulinen järvikin?

Mutta ei ole niin väliä tietääkään, koska Jeesus Kristus on pelastanut häneen uskovat synnin ja perkeleen vallasta ja iankaikkisesta kadotuksesta, helvetistä.

Ilmestyskirja:
        19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. > Jakeen lisätiedot

Taikauskojeesus ei pelasta yhtään miltään!
        Lapsellista lallatusta nuo tuliset järvet!
        Lopettakaa jo hihhulit!

• Jeesus on kyllä niin Saatanasta

• Anonyymi

Kyllä pelastaa, kaikki pelastuu VAIN Hänen kauttaan.
      Sinä olet valinnut pelastajaksesi saatanan.
      Huono ja typerä valinta, saatana antaa vain tämän yhden elämän!

• Anonyymi

Satujeesus pelastaa VAIN saduissa. Kukaan kuollut hihhuli ei ole kuoltuaan enää elänyt.
        Saatana sulla on housuissas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satujeesus pelastaa VAIN saduissa. Kukaan kuollut hihhuli ei ole kuoltuaan enää elänyt.
        Saatana sulla on housuissas.

Sinulle päässäsi!
        Sen karkoittajaksi kelpaa vain sinä itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle päässäsi!
        Sen karkoittajaksi kelpaa vain sinä itse!

Sinun päässäsi se vika on!
        Mene lääkäriin!

• Anonyymi

Ateisti taivaan portilla:

- En voinut tietää tämän olevan totta!

Pietari:

- Tervetuloa ateistien helvettiin! Saat viettää ikuisuuden uskovien ja Jeesuksen seurassa!

• Anonyymi

Ateisti taivaan portilla ja porttiin on kiinnitetty lappu:
        "Painukaa Helvettiin! Taivaassa on ihan tylsää. terveisin Pietari"

• "Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa." ( Psalmit 53:1 )

• Anonyymi

Uskonnollisten suorastaan oksettavaa omahyväisyyttä!

• Anonyymi

Todella hullu uskoo olemattomiin!
        Voi pyhä yrjö sentään kun etoo!

• Anonyymi kirjoitti:

Uskonnollisten suorastaan oksettavaa omahyväisyyttä!

"Uskonnollisten suorastaan oksettavaa omahyväisyyttä!" Ihan kiva mielipide, mutta mitä painoarvoa on hullun mielipiteellä?

• Anonyymi

Raamatun lisäksi aloittajan olisi tutustuttava muihinkin uskovien teoksiin.

Apostoliset ISÄT
      Gnostilaiset
      Jubilees
      Heenokin kirja
      Jasherin kirja
      Koraani
      Bhagavatam

Jumalan valtakunta eli Iankaikkinen maallinen hallitus on toki eri asia kuin taivasten valtakunnat. Jumalan valtakunta alkoi Ranskan vallankumouksesta 1789.
      Sen jälkeen on se hakenut muotoaan ahdingosta toiseen kulkien. Kaikkia pyydetään tulemaan Jumalan valtakuntaan. Voiko aloittaja siirtyä esittämään kutsua Jumalan valtakuntaansa sen sijaan että ruotii taivaan kyvyttömyyttä pahan pedon edessä pelastaa ketään.

Rukouksenne käy toteen ja paha laitetaan kuriin. Mutta se tapahtuu islamin, ateistien, muukalaisten yms. Toimesta ja hintalappu on biljoonia dollareita ja 600 miljoonaa kuolonuhria Kurusektran sodassa.

Tehän tahdotte olla maallisen hallituksen Jumalan valtakunnan edustaja. Esittäkää sitten oppi jolla väkivalta ja mielivalta saadaan kuriin.

Kristityt eivät ole syypää vaan jopa sosialistit enemmän. Sosialistit pyrkii tappamaan papit ja tuhoamaan perheet. Ja kristityt ovat vain sivustakatsojia ja todistajia pahuuden.

• Anonyymi

Kuinka paljon on homo ja lesbopappeja, paljon!
        Papeista naisia on yli 60% jo Suomessa!!!!
        Molemmat kielletään Raamatussa!!!!
        Suomi ei ole enään ollut kristillisin maa maailmassa yli 30 v
        Perkele on ollut tehokas!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon on homo ja lesbopappeja, paljon!
        Papeista naisia on yli 60% jo Suomessa!!!!
        Molemmat kielletään Raamatussa!!!!
        Suomi ei ole enään ollut kristillisin maa maailmassa yli 30 v
        Perkele on ollut tehokas!

”Kuinka paljon on homo ja lesbopappeja, paljon!”

Mikä papin tehtävä edellyttää sukuelimen käyttöä? Ateistin mielestä ei mikään, mutta riemuidiootin mielestä papin pitää ilmeisesti olla mies, että pystyy raiskaamaan lapsia. Vai mistä tämä miespappi -vinkuminen johtuu?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3106
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2533
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2521
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2188
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      475
      1826
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      248
      1809
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      105
      1775
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1644
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1577
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1417
    Aihe