Apua läskille

Anonyymi-ap

Help! Hyviä vinkkejä laihdutukseen?
Olen 135 kg painava nainen eli todella lihava. Painoa on tullut noin viidessä vuodessa 20 kg lisää. Olen aina ollut lihava/tanakka,mutta en NÄIN lihava. Tarvitsen todellakin hyviä neuvoja.
T. Läski

20

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pitää vain syödä vähemmän,se on niin helppoa.
      Syö vain niitä kahta terveellistä ruokaa ja jätä 80 prosenttia pois mitä olet ennen syönyt.

      Syöntiä vain 2 kertaa päivässä.Yksi isompi ateria päivällä ja kevyt illalla

      Se on liika syöminen mikä lihpttaa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010807w

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Syö 3-4 tunnin välein vähärasvaista lihaa ja paljon kasviksia. Esim kesäkurpitsaa, parsaa ja kukkakaalia. Syö kasviksia niin paljon, että tunnet itsesi ruokailun jälkeen kylläiseksi. Juo vettä 3 litraa päivässä. Vaihda viljat kokojyvään ja jätä vehnä pois kokonaan. Alkoholi pois. Sokerit pois. Rasvaa saa syödä, mutta avokadoa ja mantelia ja muita hyviä rasvoja

    • Anonyymi

      Äläkä missään nimessä sorru light-tuotteisiin!

      • Anonyymi

        Ne ovat ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ihan ok.

        Eivät ole. Light-tuotteita syömällä ei laihdu. Päin vastoin - niitä syömällä lihoo. Tavallinen perusruoka on laihdutuksessa aa ja oo. Ennen sokerittomia ja light-tuotteiden tuloa kauppoihin ihmisten aineenvaihdunta oli kunnossa ja ihmiset hoikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole. Light-tuotteita syömällä ei laihdu. Päin vastoin - niitä syömällä lihoo. Tavallinen perusruoka on laihdutuksessa aa ja oo. Ennen sokerittomia ja light-tuotteiden tuloa kauppoihin ihmisten aineenvaihdunta oli kunnossa ja ihmiset hoikkia.

        Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.

        Hävittämiseen siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ihan ok.

        EI ole, paisuttavat vatsaa ja saavat makuhermot sekaisin.

        "Äläkä missään nimessä sorru light-tuotteisiin!" olen tuota mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.

        Muurahaiset saa pois auto pesu-vahoilla , Korrek Pesuvaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.

        Ei ole luokiteltu syöpävaaralliseksi, ainakaan vielä. Mutta jos luokitellaan, niin sitten ette syö punaista lihaakaan, joka on todennäköisesti syöpävaarallista ettekä lihajalosteita jotka ovat varmasti syöpävaarallisia.


    • Anonyymi

      Laihdutat pikkuhiljaa etkä ahnehdi liikoja, muuten lopputulos voi olla entistäkin lohduttomampi. Jotain tekemistä käsille. Etteivät ehdi tupata ruokaa suuhun.

    • Anonyymi

      Aloita aina ateria kookkaalla , hyvin tehdyllä salaatilla.Minulla toimii sellainen, että en normaalisti syö mitään makeaa, ei pipareita, suklaata, kakkuja. En syö myöskään hyvin rasvaisia, paneroituja. valmistan yleensä ruoan itse, ei kaupan ruokia.Ei limukoita, munkkeja.

    • Anonyymi

      Syö jostain kiposta, astiasta, älä leveältä lautaselta. Minulle 2-3 dl on sopiva määrä olen 70kg. Mikä sinulle, en tiedä. ÄLÄ ota lisää. Tämä yksi jota kannatta yrittää. Kun syö vähemmän, vatsa tottuu.

      Muista, jättää myös pois kalorittomat juomat, lopettaminen , varsinkin kotona juomiseen on herkuissa helpompaa kuin vähennys.

    • Anonyymi

      Minulle ei sovi kuntoilu, sen mitä tunnissa poltan, sen minuutissa syön.

      Toki tavallinen arkiliikunta ja pidempikin jos kiinnostaa, mutta tarkoitan ei pakkoliikuntaa,
      Ole ainakin tarkkana mitä pakkoliikunta meriktsee.

      Aina laihduttaessa katoaa lihaksia, sydänkin pienenee suurissa laihdutuksissa.
      Näet, kukapa 80 kg painoinen nostaa samoja painoja kuin 130 kiloinen.

      • Anonyymi

        No varmaan sellainen timmi 80 kiloinen versus 130 kiloinen jolla paino koostuu ihrasta? Käytä järkeäsi.


    • Anonyymi

      Vaaka on tarpeellinen lahjomaton ystävä. Aamuisin voi punnita ja samalla voi muistella mitä edellisenä päivänä on syönyt niin oppii näkemään mistä ruuasta tulee painoa lisää ja miten syömällä paino laskee.

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista kaikille !

    • Anonyymi

      "Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle."

      Kerro lisää tuosta valheesta.

      Missä aspartaami on luokiteltu a) hermomyrkyksi ja b) karsinogeeniksi? Onko ihminen 99-%:sesti geeneiltään (DNA) muurahainen? Saako koira syödä suklaata?

      Itse voi kyllä luulla ja epäillä ihan mitä tahansa, mutta omia luuloja ja valheita ei pidä levittää muiden saataville. Joku voi uskoa valheen.

      Osalle ihmisistä oikeudessakin syyllinen on sama kuin epäilty. Niinhän se onkin - vain todisteet puuttuu.

      Light-tuotteita saa myydä edelleen täysin vapaasti, todellista näyttöä on vain epäpätevästä örinästä. Kevyt-tuotteet ovat ihan ok.

    • Anonyymi

      Nälkä/kylläisyys.
      Keskittyminen yllämainittuihin tuo tuloksen.
      Kylläisyys saavutetaan parhaiten riittävästi rasvoja sisältävällä aterialla.
      Tee helppo koe ja nauti kunnon läskisoosista.Se on hyvää ja stoppaa nälän kuin seinään.
      Kaikenlisäksi kylläisyys säilyy hyvin pitkään koska kehoon varastoitunut rasva alkaa tuottamaan energiaa.

      Rasvafobia jonka lahjuksille altis Puski puski alkuun on aiheuttanut ylipaino-ongelman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe