Help! Hyviä vinkkejä laihdutukseen?
Olen 135 kg painava nainen eli todella lihava. Painoa on tullut noin viidessä vuodessa 20 kg lisää. Olen aina ollut lihava/tanakka,mutta en NÄIN lihava. Tarvitsen todellakin hyviä neuvoja.
T. Läski
Apua läskille
20
275
Vastaukset
- Anonyymi
Se pitää vain syödä vähemmän,se on niin helppoa.
Syö vain niitä kahta terveellistä ruokaa ja jätä 80 prosenttia pois mitä olet ennen syönyt.
Syöntiä vain 2 kertaa päivässä.Yksi isompi ateria päivällä ja kevyt illalla
Se on liika syöminen mikä lihpttaa.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18010807w
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Syö 3-4 tunnin välein vähärasvaista lihaa ja paljon kasviksia. Esim kesäkurpitsaa, parsaa ja kukkakaalia. Syö kasviksia niin paljon, että tunnet itsesi ruokailun jälkeen kylläiseksi. Juo vettä 3 litraa päivässä. Vaihda viljat kokojyvään ja jätä vehnä pois kokonaan. Alkoholi pois. Sokerit pois. Rasvaa saa syödä, mutta avokadoa ja mantelia ja muita hyviä rasvoja
- Anonyymi
Äläkä missään nimessä sorru light-tuotteisiin!
- Anonyymi
Ne ovat ihan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat ihan ok.
Eivät ole. Light-tuotteita syömällä ei laihdu. Päin vastoin - niitä syömällä lihoo. Tavallinen perusruoka on laihdutuksessa aa ja oo. Ennen sokerittomia ja light-tuotteiden tuloa kauppoihin ihmisten aineenvaihdunta oli kunnossa ja ihmiset hoikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole. Light-tuotteita syömällä ei laihdu. Päin vastoin - niitä syömällä lihoo. Tavallinen perusruoka on laihdutuksessa aa ja oo. Ennen sokerittomia ja light-tuotteiden tuloa kauppoihin ihmisten aineenvaihdunta oli kunnossa ja ihmiset hoikkia.
Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle.
Hävittämiseen siis.
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat ihan ok.
EI ole, paisuttavat vatsaa ja saavat makuhermot sekaisin.
"Äläkä missään nimessä sorru light-tuotteisiin!" olen tuota mieltä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muurahaiset saa pois auto pesu-vahoilla , Korrek Pesuvaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luokiteltu syöpävaaralliseksi, ainakaan vielä. Mutta jos luokitellaan, niin sitten ette syö punaista lihaakaan, joka on todennäköisesti syöpävaarallista ettekä lihajalosteita jotka ovat varmasti syöpävaarallisia.
- Anonyymi
Laihdutat pikkuhiljaa etkä ahnehdi liikoja, muuten lopputulos voi olla entistäkin lohduttomampi. Jotain tekemistä käsille. Etteivät ehdi tupata ruokaa suuhun.
- Anonyymi
Aloita aina ateria kookkaalla , hyvin tehdyllä salaatilla.Minulla toimii sellainen, että en normaalisti syö mitään makeaa, ei pipareita, suklaata, kakkuja. En syö myöskään hyvin rasvaisia, paneroituja. valmistan yleensä ruoan itse, ei kaupan ruokia.Ei limukoita, munkkeja.
- Anonyymi
Syö jostain kiposta, astiasta, älä leveältä lautaselta. Minulle 2-3 dl on sopiva määrä olen 70kg. Mikä sinulle, en tiedä. ÄLÄ ota lisää. Tämä yksi jota kannatta yrittää. Kun syö vähemmän, vatsa tottuu.
Muista, jättää myös pois kalorittomat juomat, lopettaminen , varsinkin kotona juomiseen on herkuissa helpompaa kuin vähennys. - Anonyymi
Minulle ei sovi kuntoilu, sen mitä tunnissa poltan, sen minuutissa syön.
Toki tavallinen arkiliikunta ja pidempikin jos kiinnostaa, mutta tarkoitan ei pakkoliikuntaa,
Ole ainakin tarkkana mitä pakkoliikunta meriktsee.
Aina laihduttaessa katoaa lihaksia, sydänkin pienenee suurissa laihdutuksissa.
Näet, kukapa 80 kg painoinen nostaa samoja painoja kuin 130 kiloinen.- Anonyymi
No varmaan sellainen timmi 80 kiloinen versus 130 kiloinen jolla paino koostuu ihrasta? Käytä järkeäsi.
- Anonyymi
Vaaka on tarpeellinen lahjomaton ystävä. Aamuisin voi punnita ja samalla voi muistella mitä edellisenä päivänä on syönyt niin oppii näkemään mistä ruuasta tulee painoa lisää ja miten syömällä paino laskee.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista kaikille !
- Anonyymi
"Aspartaamia voi käyttää muurahaisten ja välittämiseen, on niille hermomyrkky. Luokiteltu karsinogeeniseksi ihmiselle."
Kerro lisää tuosta valheesta.
Missä aspartaami on luokiteltu a) hermomyrkyksi ja b) karsinogeeniksi? Onko ihminen 99-%:sesti geeneiltään (DNA) muurahainen? Saako koira syödä suklaata?
Itse voi kyllä luulla ja epäillä ihan mitä tahansa, mutta omia luuloja ja valheita ei pidä levittää muiden saataville. Joku voi uskoa valheen.
Osalle ihmisistä oikeudessakin syyllinen on sama kuin epäilty. Niinhän se onkin - vain todisteet puuttuu.
Light-tuotteita saa myydä edelleen täysin vapaasti, todellista näyttöä on vain epäpätevästä örinästä. Kevyt-tuotteet ovat ihan ok. - Anonyymi
Nälkä/kylläisyys.
Keskittyminen yllämainittuihin tuo tuloksen.
Kylläisyys saavutetaan parhaiten riittävästi rasvoja sisältävällä aterialla.
Tee helppo koe ja nauti kunnon läskisoosista.Se on hyvää ja stoppaa nälän kuin seinään.
Kaikenlisäksi kylläisyys säilyy hyvin pitkään koska kehoon varastoitunut rasva alkaa tuottamaan energiaa.
Rasvafobia jonka lahjuksille altis Puski puski alkuun on aiheuttanut ylipaino-ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776