Oon kova jätkä, oikeesti.

Anonyymi-ap

Et mulle nainen pärjää mitenkään. Et vaan tiiä kenelle puhut, heh heh. Oon varmasti paras kaikista. Tulkaa yrittää. 😉

Eräs mies.

26

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sammakko sä vaan oot.

• Anonyymi

Ei saa haukkua ketään.!

• Anonyymi

Aloitus ei sitten ollut tämän erään toisen miehen. Tiedoksi vain sinne eräälle naiselle.

• Anonyymi

Hämärää juttua. Tosi hämärää.

• Anonyymi

No sehän on mukavaa varmasti kaikista🤔 Sivusta

• Anonyymi

En ajatellutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämärää juttua. Tosi hämärää.

Ei oo!

• Anonyymi

Onneks mä en puhu sulle.

• Anonyymi

Onko se muotia, että miehet uhittelee naisille internetissä?

• Anonyymi

Sillä saa natsat ja etusetelin

• Anonyymi

I thought you'd be intelligent. Though is not intelligent.

• Anonyymi

Saku on paras. Vaikka onkin pahimmanlaatuinen naistemies.😉

• Anonyymi

Kantsii googlata nimellä, mitä törkyä itsestä löytyy. Sääliksi vähän käy häntä. Googlaa oma nimesi Jan!

https://www.villehanhisuo.fi/satanistien-vaino/

"Muista vanhoista kavereistani satanistiseen liittoon ovat vihkiytyneet, kuka omasta halustaan, kuka pakotettuna, ainakin Jan "Japi" Airio, Jussi "Pässi" Mäki ja Jussi Tusa. Airion satanismi on kaiketi tuoreempaa perua, kun taas Mäki ja Tusa saattavat olla liiton jäseniä jo syntymästään. Jan Airio varasti rahojani ja raiskasi minut muutamaan otteeseen. Lisäksi hän syötti minulle raakaa lihaa, jonka nimeen hän ilmeisesti tätä nykyä vannoo. Pitkäaikaistyötön Airio myös ilmiantoi minut verotarkastajalle, kuultuaan että olin tehnyt pimeitä hommia. Rahojani varastivat myös Jussi Mäki ja Jussi Tusa. Mäki asensi tietokoneelleni seurantaohjelman. Siitä nyt vain sattui saamaan hyvin rahaa joltain turkulaiselta satanistilta, jota tietoliikenteeni kiinnosti. Tusa puolestaan ohjelmoitiin vihaamaan ja haukkumaan minua. Tultuaan myöhemmin tajuihinsa hän kyllä pahoitteli asiaa rehdisti, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Tätä nykyä maineeni on niin loattu, ettei sitä paskaa puhumalla enää huonommaksi saa."

Tosi kiva, kun tällaiset sekopäät vainoavat yhä samoissa porukoissa joskus 2000-luvun alussa viihtyneitä (jolloin näillä vielä pää skulasi jollain lailla), elämänsä sittemmin kuntoon saaneita naisia.

• Anonyymi
    • Uhittelevat miehet jää kyllä kakkoseksi aina.

• Anonyymi

Trolli sä oot ihan tossun alla. Välillä yrität sieltä nousta uhitteleen mutta kohta täällä kaikki naiset plus oma muijas kampittaa sut maahan.

• Anonyymi

Itsestään liikoja luulevat yksilöt ovat vaarallisia. Ongelma on siinä, etteivät he itse tiedosta ongelmaa. Aloittaja on terapian tarpeessa.

• Anonyymi

Terapian petoksellisuus on käytännössä osoittautunut pohjimmiltaan vain vähäisimmän hyväksikäyttämiseksi, minkä vuoksi yhteiskunnan piirissä ei ole löydettävissä minkäänluonnon yksilön rauhaa,mikä on ilmeinen käytännön keino ajaa vain omahyväänsä, vähäisimpään nähden, täysin laiminlyöden valtuutuksensa.

Kirjoitettu on.linnustajan ansasta

https://m.youtube.com/watch?v=jHD0UrU8IhU

• Anonyymi

Sivusta jälleen..Ennenvanhaan on pärjätty ilman terapioita ja puhun nyt 1 vuosi jälkeen Kristuksesta ,vuoteen 1800.
        Psykiatria on vasta keksitty ja ei siis voida puhua sen olevan muuta kuin höpö höpöä.

• Anonyymi

Mitä sinä pikkuIutka näistä saat itsellesi?

• Anonyymi

Se mies on lutka... kuvittelee olevansa joku

• Anonyymi

Ei kait elämä oo sitä tappelua keskenään?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4342
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      48
      2749
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      212
      1644
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79